Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, Niennas skrev:

Så dere han fyren som la ut innlegget om at han grillet pizza? Det så kjempespennende ut, men jeg var opptatt akkurat da og skulle titte senere... Nå finner jeg ikke innlegget lenger :( 

problemet var vel egentlig at han ikke røpet teknikken, men henviste til bloggen sin. Husker ikke helt hva han kalte seg, men var noe sånt som "den glade kokken" eller noe. Han avsluttet til og med innlegget med "hilsen Den Glade kokken".

gjetter på at det ble fjernet, for reklame... Synd, siden det går langt mellom hver gang det er skikkelig spennende innlegg!

https://gladkokken.com/

denne kanskje? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jævlig synd hvordan de fremstår om dagen med overaktiv linking til bloggen - til oppskrifter de har postet hundre-og-ørten ganger tidligere, samt skrekk for at andre sine oppskrifter skal få flere likes enn egne.... For ikke å snakke om hvor bittert det hadde vært om en annen blogg skulle fått noen klikk derfra ( for det er nødt til å være det som er grunnen til det paniske forbudet mot linking til andre blogger - er jo ikke noe mer fare for virus der enn på mfb-bloggen....)

T og gjengen mister mer og mer grepet. Har gått fra å være en koselig gruppe med litt mye regler, til å bli en parodi. På det meste..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfader den italienske pizzaen fra gladkokken så helt LATTERLIG digg ut. :D 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kraula skrev:

Fyfader den italienske pizzaen fra gladkokken så helt LATTERLIG digg ut. :D 

Hvor mye creme fraiche har han på? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Severus skrev:

Da skjønner jeg hvorfor den ikke fikk være i gruppa, det var linking og alt for lite fett.

Og for høy kvalitet på bildene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg lurer egentlig mest på når det kommer et MFB-blogg innlegg om å lage pizza på grillen ... Og det er jo helt klar og selvsagt og selvfølgelig sugd fra eget bryst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 22.45, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre enn meg som reagerer på at det er en god del tråder som omhandler allergier/intoleranser/diettspørsmål? Reglene sier jo ganske klart at dette ikke er tillatt. Jeg har flere ganger sett at det gis ut svar som til tilder er direkte misvisende. Lurer bare litt på hvorfor denne regelen ikke håndheves, i motsetning til enkelte andre.

(Denne regelen skal faktisk mfb ha skryt for, den er rett og slett fornuftig mtp det varierende kunnskapsnivået der inne)

Nå fikk jeg innmari lyst på pizza I meget nær framtid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Lurer litt på hvorfor mitt svar havnet inni det siterte innlegget.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza på grillen er jo bare helt fantastisk og dritenkelt. Du trenger en pizzastein og varmer den opp i lag med grillen. 

Så er det bare å steike pizza med lokket på når grillen er tilstrekkelig varm. Vi har lagd både tynn italiensk pizza og tykk amerikanskpizza med godt resultat.

I kveld blir det grilling :) 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for pizzalinkingen! Ja, det så både godt, enkelt og sunt ut (ikke overdrevent sunt, men det er ikke 80-tallspizzaen til mfb iallefall). I tillegg var det flotte bilder, så jeg skjønner godt at de ikke taklet konkurransen ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Severus skrev:

Da skjønner jeg hvorfor den ikke fikk være i gruppa, det var linking og alt for lite fett.

Har jeg gått glipp av noe? Hva skjedde?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg gått glipp av noe? Hva skjedde?

Anonymkode: d8fcb...cf7

En fyr som hadde lagt ut link til hvordan man laget nydelig pizza på grillen. Helt uten creme fraiche og majones. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke lov å linke? De linker jo til sin egen blogg hele tiden. Innbiller seg at alle andre har virus, bare ikke sin egen?patetisk. Ser to av de beste matlagerne har forsvunnet fra gruppa også. Synd. Vet ikke om de gikk frivillig.  Veldig god på mat, populær. De som fikk mest spørsmål om sine retter osv. 

Den f...likningen til bloggen hele tiden skaper bare irritasjon.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus skrev:

En fyr som hadde lagt ut link til hvordan man laget nydelig pizza på grillen. Helt uten creme fraiche og majones. 

Er det mulig å lage mat uten cf og majones?  Han må ha lagt ut på kødd

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lov å linke? De linker jo til sin egen blogg hele tiden. Innbiller seg at alle andre har virus, bare ikke sin egen?patetisk. Ser to av de beste matlagerne har forsvunnet fra gruppa også. Synd. Vet ikke om de gikk frivillig.  Veldig god på mat, populær. De som fikk mest spørsmål om sine retter osv. 

Den f...likningen til bloggen hele tiden skaper bare irritasjon.

Anonymkode: d8fcb...cf7

De eier jo ikke platformen de blogger på. Det ville gått dem hus forbi hvis blogg.no hadde fått virus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Illusen skrev:

https://gladkokken.com/

denne kanskje? 

Se der ja! Ikke bare masse gode oppskrifter men også en mye mer appetittvekkende blogg med fine bilder og bra layout. Jeg skjønner jo hvorfor de ikke ville at noen gjester skulle gå inn dit :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...