Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Interessant den potetdiskusjonen som foregår nå. Noen tror visst at de vet bedre enn forskerne

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på tre ting. Admin kan blokkere brukere, men brukere kan ikke blokkere Admin. Det er forbudt.henger det på greip?

Den apen som de ber deg om å laste ned for lettere å finne oppskrifter, krever den tilgang på din mobil til ulike ting? Jeg laster ikke ned sånne apper.

Var det en tidligere admin som gikk ut av gruppa, og startet sin egen tilsvarende gruppe? Syns jeg leste noe om det tidligere. Hvorfor gikk hun ut?

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

1. Som sagt synes jeg ikke det er en god løsning, nei. 

2. Facebook groups, er en app laget av Facebook for at man enklere skal kunne navigere seg rundt i gruppene man er medlem i. Det gjør det enklere å finne oppskrifter i album, og du kan søke i gruppen (i motsetning til om du bruker den vanlige facebook-appen.) Såvidt jeg vet krever den bare lagringsplass. 

3. Dette er ikke noe jeg kan huske å ha hverken hørt eller lest noe om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det har blitt opprettet en nattmat-tråd. Håper noen tenker på det at man ikke skal lage mat med ovn på fylla. Mange hus som brenner ned på den måten.

Anonymkode: 1fcc2...25e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, mfb leverer ass! 😍💜 Ei som har lagt ut bilde av ei kokosbollekake, skikkelig fancy og imponerende. Første innlegget under bildet er ei nøye oppskrift samt skikkelig fremgangsmåte. Hvor mange gjester som nå har spurt etter oppskrift og fremgangsmåte i kommentarfelt har jeg mista tellinga på. Altså.... Skjønner ikke folk at det går an å scrolla i tråden? MÅ alle spørre etter oppskrifta?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei som spurte etter oppskrift på potetsalat uten vårløk. Jeg hadde fryktelig lyst til å skrive "lag potetsalat uten å ha oppi vårløk", men er farlig redd det hadde vært utkastelsesgrunn 😂💩

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rebella81 skrev:

Var ei som spurte etter oppskrift på potetsalat uten vårløk. Jeg hadde fryktelig lyst til å skrive "lag potetsalat uten å ha oppi vårløk", men er farlig redd det hadde vært utkastelsesgrunn 😂💩

:ler:  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det har blitt opprettet en nattmat-tråd. Håper noen tenker på det at man ikke skal lage mat med ovn på fylla. Mange hus som brenner ned på den måten.

Anonymkode: 1fcc2...25e

Kanskje du skulle kommentere og legge ut bilder her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en som lurer på hvorfor tråden hennes ang priskrig ble slettet. Tanja svarer at de ikke ønsker at det skal være en plass for de som selger hel og halvfabrikata. 

Konsekvent?

Nå reklamerer hun for sin matgruppe på diverse matbutikker.

Er det mulig....ja alt er mulig. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ardwinna skrev:

Når man vil vær heeelt sikker på at alle får med seg oppskriften:

http://i.imgur.com/B7Qc5Jl.jpg

:fnise:

Er det hennes egenkomponerte? Ligger hundrevis av samme på nett. Bare litt variasjoner i mengder

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er en som lurer på hvorfor tråden hennes ang priskrig ble slettet. Tanja svarer at de ikke ønsker at det skal være en plass for de som selger hel og halvfabrikata. 

Konsekvent?

Nå reklamerer hun for sin matgruppe på diverse matbutikker.

Er det mulig....ja alt er mulig. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

 Er sunnere enn alt salt og fett som tyter ut av maten hennes. I mange tilfeller har jeg lagt merke til at den er mye verre.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det hennes egenkomponerte? Ligger hundrevis av samme på nett. Bare litt variasjoner i mengder

Anonymkode: d8fcb...cf7

Alt er egenkomponert der i gården. Selv Adams matkasse henter inspirasjonen sin der.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre enn fotballfrue dette :P

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Er sunnere enn alt salt og fett som tyter ut av maten hennes. I mange tilfeller har jeg lagt merke til at den er mye verre.

Anonymkode: 16e02...892

Syns bare det er ille at hun slettet tråden om priskrig pga de vil ikke ha det på siden, siden de selger hel og halvfabrikata. Samtidig er hun inne på diverse matbutikker sin fb side og reklamerer for Norges største matgruppe. De som selger hel og halvfabrikata.  Herregud....fins det ingen grenser

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle legge ut spørsmålet og svaret hun ga,men fant den ikke igjen. Mulig den ble slettet, for dette var jo helt vilt svar

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle legge ut spørsmålet og svaret hun ga,men fant den ikke igjen. Mulig den ble slettet, for dette var jo helt vilt svar

Anonymkode: d8fcb...cf7

Sorry. Det dukket opp igjen. Rett skal være rett. Uansett er det helt på trynet. Tidligere leste jeg også at det var ulovlig å poste noe om magesjau....i dag er det ei som legger ut om at Hu er gærni magen. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns bare det er ille at hun slettet tråden om priskrig pga de vil ikke ha det på siden, siden de selger hel og halvfabrikata. Samtidig er hun inne på diverse matbutikker sin fb side og reklamerer for Norges største matgruppe. De som selger hel og halvfabrikata.  Herregud....fins det ingen grenser

Anonymkode: d8fcb...cf7

Looool, hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny Kongsvinger og joker Austmarka ihvertfall..

Anonymkode: 16e02...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kraula skrev:

Looool, hvor?

Var noen som la ut imgur fra butikker her for ca 14 dager siden. Butikker i nær der hun bor. Så det selv. Jeg driver Norges største nstgruppe.....tenk hos noen som selger mest hel og halvfabrikata

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha en god latter. Gikk inn på joker austmarka på fb. Tror hun har slettet reklamen sin der. Så ser jeg en annen som sannsynlig har oppdaget dette også. Hun har skrevet noe der. : som blokkert i Norges største matgruppe....

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...