Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mat fra bunnen konseptet er noe de ikke har skjønt meningen av. 

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Monday, October 26, 2015 at 20.57, elisabethide skrev:

 

Hei :-) Elisabeth, admin fra Mat fra bunnen her. 

 

Vi har dokumenter med folk som bryter reglene ja :-) 

Leser gamle svar. Et typisk fra mfb. Å oppbevare dokumenter om andre....vel kan de reglene for sånt. F...syke greier jeg leser

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser gamle svar. Et typisk fra mfb. Å oppbevare dokumenter om andre....vel kan de reglene for sånt. F...syke greier jeg leser

Anonymkode: d8fcb...cf7

Er det egentlig lov?

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig lov?

Anonymkode: 16e02...892

Nei. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, November 02, 2015 at 20.57, AnonymBruker skrev:

Kjære Admin. Jeg lurer sterkt på hvorfor dere kastet meg ut fra Mat fra bunnen (for sikkert 1 år siden eller noe). Ingen advarsel, ingen hint..  Jeg spurte hvorfor det ikke var lov med link. Svaret fra dere var at det ikke var mulig med linker i så store grupper, at Facebook hadde en sperre og veggen bare hang seg om vi linket.  Da svarte jeg at i ebaygruppen (som hadde langt flere medlemmer) linkes det jo hele tiden. Og vips, blokkert. 

 

😂😂👎🏻

Anonymkode: 264f3...21c

Den sperren har jeg aldri hørt om 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Ang "flatpakke mat".. har aldri tenkt over det før, det å banke kjøttdeig flat for å få mer plass i fryseren.

Er det bare å slå den flat, og den er like bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den sperren har jeg aldri hørt om 

Anonymkode: d8fcb...cf7

De har fortsatt ikke forstått at de oppsto en feil fra fb sin side.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke automatisk dårlig fra en dag til en annen

Det kan bli dårlig rundt en gitt dato, ja, men det er ikke slik at tiden har gått ut på en spesiell dato. Man er nødt for å bruke sanser og logikk. Ingen i MFB kan vite om det kjøttet er dårlig i morgen

Anonymkode: f1250...498

Mat som lever i kaldt vann har bakterier i seg som trives og vokser ved 4 grader Celsius. Man lukter raskt om bakteriene har fått utvikle seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den sperren har jeg aldri hørt om 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Ja, det er KUN MFB-bloggen som det er mulig å lenke til uten at hele Facebook svinner hen til virus. :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, NasseNøff skrev:

Ang "flatpakke mat".. har aldri tenkt over det før, det å banke kjøttdeig flat for å få mer plass i fryseren.

Er det bare å slå den flat, og den er like bra? 

Ja! Funker veldig fint :) Bonustips for de av dere som bor i nærheten av grensen, på Eda i Charlottenberg kan du be de i kjøttdisken pakke den slik for deg. De gjør det så lenge det ikke er veldig mye kø :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri om jeg har orket å være admin på en så patetisk gruppe. Eller gruppa er jo veldig bra om den ble driftet på en ok måte. Fått ryddet opp osv. Så lenge som de har drevet så burde de klart det nå. Jeg har ikke villet heftet mitt navn som administrator, når jeg ser hva som skjer her på kg og andre plasser. Misfornøyde gjester....utkastelse...frekke svar. Løgner...svada. hva tenker folk med

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare om en person på hele jorda som liker smør mer enn T, hun heter Paula Deen å er amerikansk kokk å elsker smør over alt på jord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Kraula skrev:

Wow. En testadmin tar helt av på linking til bloggen ass. 

Derfor mange av oss blokerte henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Severus skrev:

Derfor mange av oss blokerte henne.

Ps: husk at blokkering av admin ikke er tillatt :) Så jeg vil anbefale å fjerne blokkeringen når/om hun blir admin, ellers står dere faktisk i fare for å bli kastet ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NoraMakrona skrev:

Ps: husk at blokkering av admin ikke er tillatt :) Så jeg vil anbefale å fjerne blokkeringen når/om hun blir admin, ellers står dere faktisk i fare for å bli kastet ut. 

Da må hun roe seg 250 hakk med å pushe bloggen. Det må være plass til de vanlige "gjestene" også. Jeg har ikke noe interesse over å bare høre hvor fantastiske oppskriftene på bloggen er hvert 3 innlegg jeg leser der inne. Dere burde ha en regel om at det linkes bare til bloggen om det bes om det, ikke post 1000000 inlegg om dagen. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis disse oppskriftene er så fantastisk, hvorfor har ikke testadmin spammet ned siden før hun ble testadmin? Er det et krav eller konkurranse til de som skal bli admin; hvem klarer å linke til bloggen mest? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
1 time siden, NoraMakrona skrev:

Ja! Funker veldig fint :) Bonustips for de av dere som bor i nærheten av grensen, på Eda i Charlottenberg kan du be de i kjøttdisken pakke den slik for deg. De gjør det så lenge det ikke er veldig mye kø :) 

Flott! Jeg er så lei av å må skrive "kjøttdeig" på vær en pose. Jeg bruker å dele en pakke kjøttdeig i to. Fordi det er to måltider for meg. Så det å bruke zip-poser med merkelapp på er så mye enklere. Sparer dyr teip (må bruke en som tåler sprittusj, som ikke forsvinner i fryseren). Så zip-poser kan brukes om igjen, nå kan jeg få ihvertfall 4 brødposer med kjøttdeig i en pose :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Severus skrev:

Da må hun roe seg 250 hakk med å pushe bloggen. Det må være plass til de vanlige "gjestene" også. Jeg har ikke noe interesse over å bare høre hvor fantastiske oppskriftene på bloggen er hvert 3 innlegg jeg leser der inne. Dere burde ha en regel om at det linkes bare til bloggen om det bes om det, ikke post 1000000 inlegg om dagen. 

Jeg er faktisk enig i at det til tider er mye, har ved et par anledninger bedt T roe seg ned om hun har postet flere samtidig. Men det finnes en annen måte enn å blokkere for å slippe å se innleggene :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CårderBålli
1 minutt siden, NoraMakrona skrev:

Jeg er faktisk enig i at det til tider er mye, har ved et par anledninger bedt T roe seg ned om hun har postet flere samtidig. Men det finnes en annen måte enn å blokkere for å slippe å se innleggene :) 

Hei

Jeg vet om ên måte som funker: slutt å pushe hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...