Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. november 2015 #221 Del Skrevet 4. november 2015 så sant så santfår aldri spise smør, ost, rømme og lignende siden jeg aldri skal ha barn men det viktigste er at maten blir laget heeeeelt fra bunnen av så klart Du kan alltids spørre ei venninne om du får litt morsmelk. Det er jo mulig å donere vekk morsmelk, så hvorfor kan ikke du få litt, slik at du også får smør på brødskiven din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2015 #222 Del Skrevet 4. november 2015 Du kan alltids spørre ei venninne om du får litt morsmelk. Det er jo mulig å donere vekk morsmelk, så hvorfor kan ikke du få litt, slik at du også får smør på brødskiven din. nei nei, det blir juks for da har man ikke laget det fra bunnen av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 4. november 2015 #223 Del Skrevet 4. november 2015 så sant så santfår aldri spise smør, ost, rømme og lignende siden jeg aldri skal ha barn men det viktigste er at maten blir laget heeeeelt fra bunnen av så klart Du kan alltids spørre ei venninne om du får litt morsmelk. Det er jo mulig å donere vekk morsmelk, så hvorfor kan ikke du få litt, slik at du også får smør på brødskiven din. eller gå inn på EBAY for jenter/ kvinner, å spør om noen kan hjelpe deg med å bestille derfra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2015 #224 Del Skrevet 4. november 2015 eller gå inn på EBAY for jenter/ kvinner, å spør om noen kan hjelpe deg med å bestille derfra : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #225 Del Skrevet 4. november 2015 Og jeg har spist grandiosa. Men jeg tok på noen ekstra pølser på toppen, så det er vel hjemmelaget da?Da blir det "Pizza ala MalloryK" Anonymkode: 22bd4...3f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #226 Del Skrevet 4. november 2015 Har tenkt på å lage et innlegg om mat fra bunnen lenge nå! Ler meg ihjel av denne forgudelsen av admin T og alle disse nazireglene!😂 Godt å høre at flere har tenkt samme tanke! Hvordan har hun egentlig tid til å sitte 24/7 på denne gruppen egentlig?? Er sånt arbeid lønnet? Anonymkode: b4f2f...f3fFlere av adminsene er uføre/hjemmeværende, eller holder på med livets dritharde skole. sier vel sitt. Anonymkode: 9af66...e74 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #227 Del Skrevet 4. november 2015 Flere av adminsene er uføre/hjemmeværende, eller holder på med livets dritharde skole. sier vel sitt.Anonymkode: 9af66...e74akuratt den kommentaren var unødvendig. ... Anonymkode: 00d37...581 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. november 2015 #228 Del Skrevet 4. november 2015 Siterer ei der inne: "Jeg skjærer bort muskler å sener før det går i kverna."Svar: Vi også (smile) tatt helt rent kjøtt (tommel opp) Altså..... Hadde det vært lov å linke der inne, så skulle de jammen fått en av meg:http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=78541 Den tråden er legendarisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #229 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg tror jeg vil lage min egen gruppe "Mat fra toppen". Kun fjordland og grandis er lov, og rømme, massseeee rømme. Jo mindre du har laget selv, jo bedre. Da vil jeg bli med også Anonymkode: 87ee8...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2015 #230 Del Skrevet 4. november 2015 Jeg er også med. Har laget sjokolademousse fra pose i dag, som jeg kan poste bilde av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #231 Del Skrevet 4. november 2015 Ikke så merkelige admin. er ivrig. Er vel nettopp kommet Internett i den bygda der. Anonymkode: 16e02...892 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #232 Del Skrevet 4. november 2015 kanskje de også har medlemsstopp pga denne tråden?Idag fikk jeg lov! Det første som traff meg etter medlemskap var dette innlegget:"Hvor mange steker kjøttdeigen før de har den på pizzaen og hvor mange tar den rå på, før den skal inn i ovnen? Hvorfor?"Haha! Ja, hvorfor det mon tro.... Anonymkode: cd8b9...c2a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 4. november 2015 #233 Del Skrevet 4. november 2015 Flere som så den sirupstynne kaken? Hvor tynn må noe være, for at det skal klassifiseres som "sirupstynn"?. Jeg lagde en tynn pannekake her om dagen. Den var syltynn, men vet ikke helt om den kan kategoriseres som sirupstynn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angerboda Skrevet 4. november 2015 #234 Del Skrevet 4. november 2015 Flere av adminsene er uføre/hjemmeværende, eller holder på med livets dritharde skole. sier vel sitt.Anonymkode: 9af66...e74ehm, ville sjekket kildene mine om jeg var deg.. De fleste av oss er yrkesaktive og /eller studenter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. november 2015 #235 Del Skrevet 4. november 2015 ehm, ville sjekket kildene mine om jeg var deg.. De fleste av oss er yrkesaktive og /eller studenter. Ikke bry deg om den kommentaren. Den var høyst unødvendig og frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #236 Del Skrevet 4. november 2015 ehm, ville sjekket kildene mine om jeg var deg.. De fleste av oss er yrkesaktive og /eller studenter. hehe, du får sjekke hva adminsene selv har skrevet i ulike tråder. "Jeg som hjemmeværende..." "Som uføretrygdet..." blabla, og med livets harde/steinharde/knalltøffe/vanskelige etc skole på profilen. Jeg har vært med siden gruppen var svært liten, de har sikkert byttet noen admins underveis (det har jo vært trgling til de grader innimellom), men hjemmeværende og uutdannede stiller nok i en egen klasse. Hvem andre har tid til å leke linkenazi døgnet rundt? Anonymkode: 9af66...e74 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 4. november 2015 #237 Del Skrevet 4. november 2015 Det ville vært VELDIG interessant å se menneskene bak innleggene i denne tråden. Jeg meldte meg inn i gruppa etter å ha lest denne tråden og forventet god underholdning - men det ble ikke innfridd. Ser jo at det er endel spesielle regler og mye som gjøres tungvint, men det er det. Jeg skjønner ikke hvordan dere i denne tråden klarer å finne den gruppa så ille/morsom at dere kan skrive side opp og side ned. Dette er jo blitt ren trakasering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #238 Del Skrevet 4. november 2015 Forresten noen som har sett tråden om grønnsakspakkene? Det er jo fint og flott å gjøre klart grønnsaker som maulemat nar du skal slanke deg, men i det du dyker det i salt, olje og ost før det går i ovenen er jo hele poenget borte. Det kan selvfølgelig ikke nevnes, for da er det slankesnakk og slikt tåler ikke admin, så da må stakkars medlemmet be ydmykt om at tråden slettes som unnskyldning. Men det får stå fordi det har oppskrift, det er DISKUSJONER som ikke tåles. Nesten som de MBF folkene som herjer her inne, kan ikke diskusterne noe, ædmins har talt! Anonymkode: 9af66...e74 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. november 2015 #239 Del Skrevet 4. november 2015 Det ville vært VELDIG interessant å se menneskene bak innleggene i denne tråden. Jeg meldte meg inn i gruppa etter å ha lest denne tråden og forventet god underholdning - men det ble ikke innfridd. Ser jo at det er endel spesielle regler og mye som gjøres tungvint, men det er det. Jeg skjønner ikke hvordan dere i denne tråden klarer å finne den gruppa så ille/morsom at dere kan skrive side opp og side ned. Dette er jo blitt ren trakasering! Hva mener du med den? Sitter du å sammenligner folk her til medlemsgruppen. For å finne ut at brukeren "Alene97" er "Ola Nordmann" på facebook?Selv så ser jeg ikke stort negativt med gruppen. Annet en reglene som er latterlig. Men ellers så er det mest det at pølse i brød, varmet opp hjemme er "mat fra bunnen" i deres standard. Mens det å kjøpe identisk pølse på bensinstasjonen er "halvfabrikata". Og sist men ikke minst, ikke morsomt bare irriterende; at de stjeler andres oppskrifter, legger på "ala meg selv" i tittelen og en liten klype salt så vips, så er det deres oppskrift. Det at admin ikke tillater at folk linker tilbake dit de fant oppskriften, er jo helt på trynet! Det burde ha vært en regel, en regel om at man SKAL linke tilbake til orginal oppskrift. Har man endret litt, fjernet noe og lagt på litt ekstra så greit, men det å linke der de fant oppskriften og inspirasjon er jo en selvfølge. Men tydeligvis ikke i den gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angerboda Skrevet 4. november 2015 #240 Del Skrevet 4. november 2015 hehe, du får sjekke hva adminsene selv har skrevet i ulike tråder. "Jeg som hjemmeværende..." "Som uføretrygdet..." blabla, og med livets harde/steinharde/knalltøffe/vanskelige etc skole på profilen. Jeg har vært med siden gruppen var svært liten, de har sikkert byttet noen admins underveis (det har jo vært trgling til de grader innimellom), men hjemmeværende og uutdannede stiller nok i en egen klasse. Hvem andre har tid til å leke linkenazi døgnet rundt?Anonymkode: 9af66...e74Nå er jeg admin selv og vet godt hva de andre driver med til daglig, selv om noen er hjemmeværende er det langt fra flertallet. Selv er jeg i full jobb pluss deltidsstudium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg