Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt er klart til jul!

Tre på 2,7m, en del pakker, mye mat, mye vin, og rævva vær. Da er det jul! :nigo:

Ha en super feiring alle som ramler innom her! :skaal::nisse::gave::klemmer: I morgen skal vi feire med hele strofamilien, det blir kos!

Nattinatt!

:natti:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen!

Jeg må fjerne dagboken min fra 'favoritter' sånn at jeg finner den igjen. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det januar. Dette året skal bli såååå mye bedre for meg. :jepp:

Gleder meg til å ta opp styrketreningen igjen snart, alle buksene er for trange, til og med trusene :fnise: , og alt av muskler i armene og på ryggen har blitt nesten borte.  

Men jeg har gått over 30 mil siden operasjonen. Og ting blir bedre og bedre for hver dag som går. :skya:

Her om dagen skulle jeg hente ned noe fra et høyt kjøkkenskap, hviket innebærer å klatre opp på en stol, og jeg bare gikk rett opp! Uten å holde meg fast eller noe. Det var så morsomt, så jeg bare gikk opp, ned, opp ned, flere ganger med både høyre og venstre fot først. :ler: Og nå greier jeg å knyte på meg sko, uten å ligge sidelengs mens jeg holder pusten. :laugh: 

Livet leker! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.1.2016 at 15.03, loffen skrev:

Endelig er det januar. Dette året skal bli såååå mye bedre for meg. :jepp:

Gleder meg til å ta opp styrketreningen igjen snart, alle buksene er for trange, til og med trusene :fnise: , og alt av muskler i armene og på ryggen har blitt nesten borte.  

Men jeg har gått over 30 mil siden operasjonen. Og ting blir bedre og bedre for hver dag som går. :skya:

Her om dagen skulle jeg hente ned noe fra et høyt kjøkkenskap, hviket innebærer å klatre opp på en stol, og jeg bare gikk rett opp! Uten å holde meg fast eller noe. Det var så morsomt, så jeg bare gikk opp, ned, opp ned, flere ganger med både høyre og venstre fot først. :ler: Og nå greier jeg å knyte på meg sko, uten å ligge sidelengs mens jeg holder pusten. :laugh: 

Livet leker! :ler:

Måtte jo bare få en pluss dette!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg med meg Snuppis på tur, og herlighet så glatt det var. Selv med nye brodder er det jo glatt på blankis. I dag snør det, så jeg gruer meg litt til å gå på tur, det er vanskelig å se hvor isen er da.
Men jeg må jo ut en tur. :tommelsmil:

Forøvrig er jeg møkk lei av å ikke sove. Ligger våken HELE natta, natt etter natt etter natt. Det er så utrolig kjedelig! :sur:

Jaja, litt mere :kaffekopp: kaffe så blir det vel en tur akkurat når mørket faller på igjen. :ler:

Jeg har lyst til å ta bort julepynten også, men vet jeg ikke om jeg gidder. :P Har i alle fall kke tenkt å kaste ut treet ennå. Det er så fint, helt perfekt! Det var Poden som fant det, så han er herved utnevnt til juletrespesialist.  :laugh:  

Men åh, nå må jeg bæsje :skya:*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bort alt utenom juletreet og stjernene/stakene i går. Jeg liker så godt alt lyset og juletreet vårt er så fint at jeg ikke klarte å ta det bort helt enda. :sjenert:

Ikke har jeg tid før tidligst søndag heller, så jeg nyter noen dager til. :)

Håper det nye året blir fint, kjære loff, håper også vi ses om ikke for lenge!  :klemmer;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på litt nå, plukker bort det meste av juleting utenom treet. :)

Takk Jerle, håper det samme! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hadde jeg en fantstisk tur i skogen, i mange kuldegrader og soool! Dessuten greide jeg fint å gå på en ulendt sti jeg har lengtet etter. :strix:

Har tatt av juletrepynten nå i kveld. Det var faktisk ganske trist *snufs* for det treet var utrolig flott! :ler:

I morgen skal jeg til kontroll på Ullevål!

Kjenner jeg faktisk gleder meg. :nigo:

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det gikk jo bra det! :nigo:

Alle skruer på plass og alt er så meget bedre enn før, og bedre blir det jo for hver dag som går. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går gikk jeg forbi Kicks og så det var et stort bord med 50% rabatt rett innenfor døra. Så jeg svingte innom for å se om det var hudkrem jeg kunne kjøpe, siden det jeg har er nesten tomt.

Det fant jeg ikke, men vips hadde jeg kjøpt meg parfyme til halv pris.  :ler:

Også måtte jeg bare innom Indiska en tur, fant ingenting på salg, men et stort vaniljeduftlys ble med derfra. Elsker vanilje! I alt fra lys, parfyme, milkshake og mat. :fnise:

Skjemte meg selv bort skikkelig i går altså. Fortjener det nemlig! :biggrin:

I dag har jeg gått tur i snøføyk og vind. Deilig! :smilbla:

Og attpåtil spist kalvebiff til middag. Herregud, som livet leker. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort med ryggen din Loffis? Ikke fått med meg det jeg :sjenert:

Jeg greide å marsjere rett forbi Kicks idag... Da følte jeg meg stolt :ler:

Vi fikk skikkelig gode duftlys av mannens søskenbarn til jul, men jeg måtte bare kvitte meg med det... Alt som lukter parfymert gir meg vondt i nesa og skikkelig hodepine og litt pusteproblemer :( Har vurdert å kjøpe sånn oljeting med telys, og prøve med litt rene eteriske oljer, og se om det går bra... For jeg savner litt sånn skikkelig go'lukt i heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... kalv er fantastisk! Lagde biff stroganoff en gang på kalvekjøtt og det var absolutt godkjent! :tommel:

Jeg går forbi alt av salg om dagen. Overførte heller ekstra penger til de to sparekontoene mine istedenfor å kjøpe meg noe nytt som jeg egentlig ikke trenger. Skremmende fornuftig! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...