Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Jepp... :ler:

 

Har vært på tur i sur høstvind, nå brødskive med røkt laks. Genialt rett etter å ha pusset tenner. Jeg er så s.m.r.t.

 

:kaffekopp:

 

Her er det kaffe i bøttevis, nå har jeg nemlig tre forskjellige kaffemaskiner. :P

Takk til Bokklubben for den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kaffemaskin å anbefale?

Jeg prøver å overtale husets herre til at vi må skaffe oss en maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ingen expert :icon_lol: ..

Nen jeg synes lager best espresso er Nespresso-maskinen Cilitz, men den fikser ikke cappuchino, iskaffe, kakao, chai etc som Dolce Gustoen.

 

Så det kommer jo an på hva du vil ha.

Den som blir brukt mest er jo trakteren fra Philips (vi har sort) som vi har hatt i mange år, veldig, veldig praktisk og bra maskin. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, vondt i hodet, vondt i operasjonssåret både utenpå og inni, siden jeg reagerer på plasteret, og fordi jeg gikk for lang tur i går og presterte å flytte på noen sofaputer og tørke litt støv i tillegg til å lage middag og re opp senga.

 

I dag skal ryggen holdes litt mer i ro, jeg skal sløve her i sofan, lese, strikke og streame noe dritt jeg kan se på mac'en og drikke masse kaffe.

 

Noen støvsuger og vasker (nesten som normalt dette). #livetleker

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ta med den slappe kroppen til sengs. Må huske på å dra ut telefonkontakten før jeg sovner, sånn at den teite AFTENPOSTEN ikke vekker meg igjen! :krangle:

 

De ringer hver eneste dag fra forskjellige nummer og vekker meg, og legger på før jeg får svart! Og jeg har hustelefonen på nattbordet mitt. :overrasket: Det irriterer vettet av meg. Jeg har reservert meg for telefonsalg og har aldri abonnert på den avisen før.

 

Nå skal jeg skrive opp nummeret neste gang og melde dem til Forbrukerombudet.

Jævla kålhuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen kjøpte en pen singlett med blondekanter til meg, og den ene stroppen er tydeligvis 2-3 cm lenger enn den andre. Det er derfor jeg har sittet og dratt i den i hele kveld!

Jeg har kastet lappen og alt. Vet ikke om jeg får til å sy den kortere, da går sikkert den pene blonden i stykker.

 

Typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loffen!!!! :klemmer:

 

Sånn! Da kan jeg være grinete jeg også, måtte bare klemme på.

 

Har en typisk blåmandag etter ei uke på ferie og så full start klokken 06:30 i dag. :Gjesp: Bra jeg skal ha taco til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kjøpte en pen singlett med blondekanter til meg, og den ene stroppen er tydeligvis 2-3 cm lenger enn den andre. Det er derfor jeg har sittet og dratt i den i hele kveld!

Jeg har kastet lappen og alt. Vet ikke om jeg får til å sy den kortere, da går sikkert den pene blonden i stykker.

Typisk.

Du tar den bare med tilbake til butikken. Reklamasjon grunnet feil på vare. Du bør få ny vare uavhengig av kvittering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

 

Mvh Yvonne :heiajente:

 

:klemmer:

 

Loffen!!!! :klemmer:

 

Sånn! Da kan jeg være grinete jeg også, måtte bare klemme på.

 

Har en typisk blåmandag etter ei uke på ferie og så full start klokken 06:30 i dag. :Gjesp: Bra jeg skal ha taco til middag.

 

Jerle! :klemmer::smilbla:

Håper ferien var superfin, og det tror jeg helt sikkert at den var, for jeg vet hvor du har vært! :ler: *gledesmisunnelig*

 

Taco er digg også. :sikle:

Du tar den bare med tilbake til butikken. Reklamasjon grunnet feil på vare. Du bør få ny vare uavhengig av kvittering.

 

:Nikke:

Det gjorde jeg faktisk, og det gikk helt fint! :overrasket:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir man hyllet for valg av kjole også, som om det skulle være et heltemodig valg.

 

:glare:

:fnise: Kjolen var veldig fin da :)

 

Kan ikke du fortelle meg hvordan du lager linker til feks dagbok slik som du har? Jeg får det f*** ikke til. Det blir bare feil. Og JA, jeg blir skikkelig muggen av dette, derfor passet det bra å spørre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

 

Mener du link til siste innlegg som er skrevet?

 

Da linker du til dagboka; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=974620

Og slenger på &view=getnewpost

på slutten.

 

Også kan du f.eks. skrive DAGBOK, markere det, før du trykker på link-ikonet over der du skriver innlegget, og limer inn linken i URL-boksen.

 

:nigo:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...