Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg følt meg mer uggen enn jeg pleier. Hodet er for trangt, det gjør vondt å bevege øynene fra side til side, jeg var dårlig i magen, jeg er tett i brystet, og nesa renner (men det gjør den alltid).
Når vet man om man bør teste seg liksom. :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde uansett legge oss. Vofsen og jeg, her vi sitter og ser på TV som vanlig. 😜 

:natti: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2020 den 0.13, loffen skrev:

Ja det vil jo gå over. Men :(

Jeg er redd for å besøke min gamle mor. Vi ble enige om å drøye det i dag.. 

Noen har plutselig ingen inntekt. Alt han selger og arrangerer blir ikke noe av.
Vi kommer kanskje til å miste huset. Nå som vi kanskje endelig skulle få hodet over vannet. Omtrent samtidig kom et brev fra NAV om at jeg må betale tilbake nærmere 40000kr fordi jeg fikk 9000 for mye i barnetillegg for to år siden 😢 

Vi har i alle fall 24 doruller. 

For faen loffen! (Beklager, men jeg vet ikke hva annet) nå får jeg tårer i øynene for dere. Jeg lover å hjelpe dere om jeg vinner på lotto til helga. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå i disse trange tider

bruk dasspapiret på begge sider

Tenk da også på din venn

og heng papiret opp igjen

:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, loffen skrev:

Nå i disse trange tider

bruk dasspapiret på begge sider

Tenk da også på din venn

og heng papiret opp igjen

:P 

:rulle: :skratte:  Takk for en god latter. Det trengs i disse tider. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg handlet for mamma, jeg satte posene i gangen, og vi snakket litt på et par meters avstand. Surrealistisk alt sammen. Det var veldig rart i butikken, og jeg fikk nesten panikk over at jeg ikke kunne vaske eller spirte hendene der.
Hodepinen er verre. Har tatt 1gram paracet. Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom butikken en liten tur i går, der var det desinfeksjonsmidler flere steder, samt pakker med engangshansker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde jo være i alle butikker! Syntes det var veldig dårlig på Coop X-tra her i byen. :tristbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nede på butikken her gikk de tom for antibac i går, og de får ikke tak i mer. :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre i dag. 
Hodepinen er nesten helt borte, og det samme med trykket i brystet. :smilbla: Jeg drikker rødvin, ser David Gilmore-konsert fra Pompeii. Har vofsen på fanget. :hjerte: 
Noen og jeg har gått lang tur i skogen i dag. Jeg satt ute en times tid i ettermiddag. Deilig med sol! :danser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol hjelper mot det meste :sol: Jeg sitter mye ut og leser om dagen, har til og med måttet finne fram solkremen. Men ullkappen holder fortsatt stand, det er ikke så varmt som termometeret midt i solsteiken skal ha det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så varmt. I dag var det nokså guffent ute. Etter dagens skogstur har jeg sittet i lenestolen og lest med et pledd rundt meg. Sovnet gjorde både jeg og vofsen der. Nå er det :kaffekopp: og nyhetene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...