pandabear Skrevet 15. februar 2017 #361 Del Skrevet 15. februar 2017 Er det bare jeg som reagerer på at de faktisk heter Team jeg liker? Syns det høres helt malplassert ut. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 15. februar 2017 #362 Del Skrevet 15. februar 2017 På 1.2.2017 den 11.25, Tirilpia skrev: Det var også ei som la ut en lang fb status i går om hvordan hennes opplevelse med teamet var. Og det vart ikke godt mottatt av noen av de andre jentene. Hun har lagt statusen sin offentlig, men det er sikkert ikke lov til å dele navn her. Jeg vil ha pm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 15. februar 2017 #363 Del Skrevet 15. februar 2017 kan ikke noen bare lage en bilde dings? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siitrond Skrevet 19. februar 2017 #364 Del Skrevet 19. februar 2017 Er lagt ut link til screenshot på forrige side. Jeg har så mye meninger om dette teamet og opplegget at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.. Helt latterlig hva de slipper opp på scena. En vits for de som faktisk er seriøse i "sporten" eller hva man skal kalle det for noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 19. februar 2017 #365 Del Skrevet 19. februar 2017 Tilfeldig at jentene reklamerer for hvor fantastisk teamet er? Neppe. Ei jente til som har byttet team, ei som hadde ene team snappen på lørdag som fortalte selv. Det er vel 6 stk som har hoppet av Teamjegliker frem til nå. Kanskje ha litt færre deltagere, så det er mulighet for at alle får den oppfølginga dem trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siitrond Skrevet 19. februar 2017 #366 Del Skrevet 19. februar 2017 Enda en? Her går det unna.. Må si jeg ble satt ut over hvordan alle de andre deltagerne i teamet kjempet med nebb og klør, i kommentarfeltet på statusen som ble lagt ut. STØRSTE bullshiten jeg leser er de som sier "denne reisen er ikke for alle", så har de trent typ i et år og gått på diett i et halvt år???? Scenen er ikke for alle. Heller ikke alle har genene til å få en bikinifitnesskropp. Innse det. Uansett hvor hardt du jobber og sliter. Hvertfall ikke på et år. Spis, tren og bygg opp muskler, så kan vi snakkes om to år. Og denne "reisen" de er på som hjelper de med så mye?? Ærlig talt.. Jeg syntes PT Maria Borge på Facebook og Instagram la ut et veldig godt innlegg om dette fitnesshysteriet og denne fantastiske "reisen". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 18. mars 2017 #367 Del Skrevet 18. mars 2017 i helgen stiller noen av jentene og den ene gutten i sandefjord open. han der mini som han kaller seg var fornøyd med egen innsats. jeg syns det ser ut som om jentene i vekt jeg liker og team jeg liker har hatt en fin reise og utvikling. fy flate så flinke dem har vert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. mars 2017 #368 Del Skrevet 18. mars 2017 Ja, de har vært kjempeflinke! Men scena burde de ikke stå på før om et år til med styrketrening. Minst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 18. mars 2017 #369 Del Skrevet 18. mars 2017 6 minutter siden, neiognei skrev: Ja, de har vært kjempeflinke! Men scena burde de ikke stå på før om et år til med styrketrening. Minst. det får så være men de får en smakebit av hva det dreier seg om når de prøver og stå på den scenen og noen vil vokse på det og få lyst til og gjøre det igjen mens andre synes det er nok med den ene gangen og det ser ut som de har hatt en fin reise gjennom teamet og støttet hverandre. jeg tror teamet handler om så mye mer enn konkurransen og jeg tror konkurransen er en liten del av det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristinemarie1989 Skrevet 19. mars 2017 #370 Del Skrevet 19. mars 2017 Igjen viser det seg hvor useriøst hele opplegget til Anette Marie er... nesten ikke rakk å bli klar til scenen og ingen kom videre.. utenom 1.. som jobber for Anette Marie.... tilfeldig? Neppe... skjønner ikke hvorfor folk ønsker å være en del av et team som er så uprofesjonelle og lite erfaring. Hun er flink på markedsføring, THATS IT 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 19. mars 2017 #371 Del Skrevet 19. mars 2017 9 minutter siden, Kristinemarie1989 skrev: Igjen viser det seg hvor useriøst hele opplegget til Anette Marie er... nesten ikke rakk å bli klar til scenen og ingen kom videre.. utenom 1.. som jobber for Anette Marie.... tilfeldig? Neppe... skjønner ikke hvorfor folk ønsker å være en del av et team som er så uprofesjonelle og lite erfaring. Hun er flink på markedsføring, THATS IT Delvis enig.. Men nå fikk 4 av jentene plassering. 1 fjerdeplass, 1 femteplass og 2 sjetteplasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristinemarie1989 Skrevet 19. mars 2017 #372 Del Skrevet 19. mars 2017 47 minutter siden, Amethyst skrev: Delvis enig.. Men nå fikk 4 av jentene plassering. 1 fjerdeplass, 1 femteplass og 2 sjetteplasser. Ja så det på snap nå:) men at hun lover de gull og grønne skoger er fortsatt ikke greit.. de var vel over 30 stk i teamene i år.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 19. mars 2017 #373 Del Skrevet 19. mars 2017 Var det veldig få som stilte? Det virket jo som det var kjempe mange til å begynne med?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MeredithG Skrevet 19. mars 2017 #374 Del Skrevet 19. mars 2017 9 minutter siden, Hoppsi skrev: Var det veldig få som stilte? Det virket jo som det var kjempe mange til å begynne med?? De var tretten stykker ifølge sidene til Sandefjord Open. Dette inkludert faddere fra tidligere kull som har hatt lengre tid på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 19. mars 2017 #375 Del Skrevet 19. mars 2017 I tillegg fikk ei av de som byttet til et annet team, fjerde plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 19. mars 2017 #376 Del Skrevet 19. mars 2017 Var det ikke to kull? Må jo ha vært over 30 stk som var med på begynnelsen..... Det er veldig mange som da ikke stiller eller har hopper av.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. mars 2017 #377 Del Skrevet 19. mars 2017 2 timer siden, Kristinemarie1989 skrev: Igjen viser det seg hvor useriøst hele opplegget til Anette Marie er... nesten ikke rakk å bli klar til scenen og ingen kom videre.. utenom 1.. som jobber for Anette Marie.... tilfeldig? Neppe... skjønner ikke hvorfor folk ønsker å være en del av et team som er så uprofesjonelle og lite erfaring. Hun er flink på markedsføring, THATS IT useriøst opplegg? hvordan kan du si det? har du vert med der? en plass må dem jentene begynne og jeg har fulgt dem på snap og sett at teamet handler om mye er enn bare fitness. det er en personlig reise og utvikling gjennom hele prosessen. jeg tror at teamet til anette marie legger vekt mer på andre ting enn det og stille i fitness. det virker ikke uprofersjonelle med lite erfaring nei. anette marie har to flinke coatcher sammen med seg. anette marie er utdannet pt også og hun har kompetanse for og veilede teamet. teamet stilte med 12 jenter og av dem var det 4 som kom til finalen og det var fler enn i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 19. mars 2017 #378 Del Skrevet 19. mars 2017 11 minutter siden, Hoppsi skrev: Var det ikke to kull? Må jo ha vært over 30 stk som var med på begynnelsen..... Det er veldig mange som da ikke stiller eller har hopper av.... dem fra teamet som har snappet, fadderne og anette marie har sagt at det har vert mange av dem som har vert med i teamet som ikke vil snappe. dem vi har sett snappet er få tall av teamet. dem som melder seg på melder seg på av forskjellige årsaker. noen melder seg på for og lære om kosthold og trening, andre vil gå ned i vekt og noen vil stille. andre har sagt at dem vil vente til høsten eller neste vår og felles for dem som har snappet er at dem sier at dem har hatt en fin og personlig reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 20. mars 2017 #379 Del Skrevet 20. mars 2017 23 timer siden, Carina Maria skrev: dem fra teamet som har snappet, fadderne og anette marie har sagt at det har vert mange av dem som har vert med i teamet som ikke vil snappe. dem vi har sett snappet er få tall av teamet. dem som melder seg på melder seg på av forskjellige årsaker. noen melder seg på for og lære om kosthold og trening, andre vil gå ned i vekt og noen vil stille. andre har sagt at dem vil vente til høsten eller neste vår og felles for dem som har snappet er at dem sier at dem har hatt en fin og personlig reise. Reise meg her og reise meg der. Det er ikke til å stikke under en stol at opplegget er uprofesjonelt og bærer preg av dårlige løsninger. De blir lovet gull og grønne skoger ved kjøp av en pakke, og mange av de kaster penger ut av vinduet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. mars 2017 #380 Del Skrevet 20. mars 2017 44 minutter siden, Maskopi skrev: Reise meg her og reise meg der. Det er ikke til å stikke under en stol at opplegget er uprofesjonelt og bærer preg av dårlige løsninger. De blir lovet gull og grønne skoger ved kjøp av en pakke, og mange av de kaster penger ut av vinduet. har du vert med i teamet sånn at du kan uttale deg eller har du bare lest det fra henne som skrev om det på facebook profilen sin? har du dokumentasjon for at dem kaster penger ut av vinduet? jeg tror dem i team jeg liker får mer enn andre team. jeg tror mye av negativiteten når det gjelder team jeg liker kommer av sjalusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg