Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teamjegliker er etter min mening et veldig useriøst team, der de som har ansvaret for jentene ikke skjønner hvor stort ansvar de har for jentenes helse. Er ingen overraskelse om mange av jentene fra nåværende og tidligere kull har blitt syke av det vanvittige programmet de må følge, der absolutt alt handler om å bli så tynn som mulig og fettprosent isteden for å bygge muskler.  Har også sett på innlegget til hun på facebook, og etter litt stalking mener jeg at de fleste om ikke alle som har "motkommentert" er såkalt fadder for teamjegliker og da veldig involvert i selve teamet og merkevaren. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HanneHJ skrev:

Teamjegliker er etter min mening et veldig useriøst team, der de som har ansvaret for jentene ikke skjønner hvor stort ansvar de har for jentenes helse. Er ingen overraskelse om mange av jentene fra nåværende og tidligere kull har blitt syke av det vanvittige programmet de må følge, der absolutt alt handler om å bli så tynn som mulig og fettprosent isteden for å bygge muskler.  Har også sett på innlegget til hun på facebook, og etter litt stalking mener jeg at de fleste om ikke alle som har "motkommentert" er såkalt fadder for teamjegliker og da veldig involvert i selve teamet og merkevaren. 

Det stemmer at det er faddere, for det meste, som har hamret løst. Men er noen som ikke er det også. 

Teamjegliker burde nesten vært utestengt fra konkurranser. Hva er vitsen med å konkurrere bare for å delta? Ødelegger for en konkurranse som allerede er litt sett ned på av de som er seriøse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av det, men det er en fra kull 3, ikke kull 2 som det står litt lenger bak.

For et useriøst team!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LouiseL skrev:

Fant ut av det, men det er en fra kull 3, ikke kull 2 som det står litt lenger bak.

For et useriøst team!

Kan du sende meg pm så jeg kan finne fb statusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, neiognei skrev:

Det stemmer at det er faddere, for det meste, som har hamret løst. Men er noen som ikke er det også. 

Teamjegliker burde nesten vært utestengt fra konkurranser. Hva er vitsen med å konkurrere bare for å delta? Ødelegger for en konkurranse som allerede er litt sett ned på av de som er seriøse.

Helt enig, synest nesten det er latterliggjøring av sporten å stille til konkurranse når man virkelig ikke er i sceneform.  Slik jeg har forstått det så har noen de jentene som har trukket seg gått til ny coach å fått beskjed om at de ikke kommer til å bli sceneklar, men når de var med teamjegliker var det ingen problem at de kom til å bli sceneklar og at de kunne hevde seg i konkurransen, dette viser bare til hvor useriøst teamjegliker er når de ikke har kontroll på formen til sine egne jenter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg ikke til fitnessmiljøet og jeg vet ikke hva som kjennetegner et godt team. Men dersom en kunde som betaler deg for en tjeneste/ et produkt. Da svarer du kunden. Hun har tydeligvis forsøkt å ta det opp, men ikke fått svar. Selvsagt er det ikke alltid slik at kunden har rett, noen er faktisk idioter. Ikke at jeg sier at hun er det. Men én teriøst firma forsøker alltid å rette opp eller ha en dialog med kunden. 

Isteden for å imøtegå kritikken på en seriøs måte forholder de seg stille og alle som spørr vil bli blokkert. For meg fremstår dette som veldig useriøst og lite tillitsvekkende. Det, sammen med en drøss med andre teammedlemmer som kritiserer og angriper hun i kommentarfeltet på face fremstår direkte useriøst. 

Om jeg ikke hadde fått det jeg hadde betalt for hos feks elkjøp så hadde jeg sagt ifra. Og hadde jeg ikke fått svar kan du banne på at jeg hadde plastra det utover Facebook.  Og nå ser det jo også ut som om flere er enige med henne også. 

Merkelig måte å håndtere kritikk på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tirilpia skrev:

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull3. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Kan jeg også få pm? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! :sjokkert: interresant kommentar lesing for å si det mildt.. 

Statusen i seg selv, ser jeg ikke noe galt med. Det er hennes følelser/tanker rundt et "produkt" hun har betalt for. Saklig formulert mener jeg.. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tirilpia skrev:

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull3. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Jeg vil gjerne ha pm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mye penger er det snakk om? Hva koster det å være med på et opplegg? Hvis det er gjennomgående problemer i hvert kull bør man kanskje ta det med Forbrukerrådet? Man er tross alt med på et organisert treningsopplegg og klarer ikke bedriften å levere det de lover hadde jeg tatt saken videre...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...