Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Carina Maria skrev:

har du vert med i teamet sånn at du kan uttale deg eller har du bare lest det fra henne som skrev om det på facebook profilen sin? har du dokumentasjon for at dem kaster penger ut av vinduet? 

jeg tror dem i team jeg liker får mer enn andre team. 

jeg tror mye av negativiteten når det gjelder team jeg liker kommer av sjalusi. 

Ikke dra sjalusikortet a. Jeg har ikke vært i team nei men har flere kontakter og en trener som jobber i miljøet, så at det teamet der ikke følger opp deltakerne godt nok er en dårlig skjult hemmelighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
3 timer siden, Maskopi skrev:

Ikke dra sjalusikortet a. Jeg har ikke vært i team nei men har flere kontakter og en trener som jobber i miljøet, så at det teamet der ikke følger opp deltakerne godt nok er en dårlig skjult hemmelighet.

det var det tåpeligste argumentet jeg har hørt på lenge at jeg trekker frem sjalusi kortet :P tanken har ikke slått deg at dem du kjenner i miljøet bak snakker team jeg liker teamet? 

jeg har et positivt inntrykk av team jeg liker for jeg har fulgt med teamet på snap siden dem begynte med team jeg liker og når jentene som snapper er fornøyde med opplegget er det som teller. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Carina Maria skrev:

det var det tåpeligste argumentet jeg har hørt på lenge at jeg trekker frem sjalusi kortet :P tanken har ikke slått deg at dem du kjenner i miljøet bak snakker team jeg liker teamet? 

jeg har et positivt inntrykk av team jeg liker for jeg har fulgt med teamet på snap siden dem begynte med team jeg liker og når jentene som snapper er fornøyde med opplegget er det som teller. 

 

Men i og med at du følger snappene vet du også at det ikke bare er gull og grønne skoger. Mange av jentene som har vært ærlig om det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Carina Maria skrev:

det var det tåpeligste argumentet jeg har hørt på lenge at jeg trekker frem sjalusi kortet :P tanken har ikke slått deg at dem du kjenner i miljøet bak snakker team jeg liker teamet? 

jeg har et positivt inntrykk av team jeg liker for jeg har fulgt med teamet på snap siden dem begynte med team jeg liker og når jentene som snapper er fornøyde med opplegget er det som teller. 

 

Hva er det å baksnakke? Har de vunnet noe? Trodde heller ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 MANGE har sluttet i teamet pga useriøse ledere. Det er jo ingen hemmelighet at andre team som synes "team jeg liker" er uprofesjonelle er faktisk team som vinner gang på gang.. ikke en sjeldent 6 plass....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Carina Maria skrev:

det var det tåpeligste argumentet jeg har hørt på lenge at jeg trekker frem sjalusi kortet :P tanken har ikke slått deg at dem du kjenner i miljøet bak snakker team jeg liker teamet? 

jeg har et positivt inntrykk av team jeg liker for jeg har fulgt med teamet på snap siden dem begynte med team jeg liker og når jentene som snapper er fornøyde med opplegget er det som teller. 

 

Nå har jeg bare fulgt med på vektjegliker snappen, men tviler på at hvis/om jentene er misfornøyde med oppfølgingen slik som ihvertfall ei har vært, så kan de ikke snakke om det på Snapchat hvertfall. Tror du de hadde fått fortsatt å snappe for vektjegliker/teamjegliker dersom de reklamerte dårlig? Neppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2016 den 17.04, hippyskippy skrev:

Hva skjedde med svømmefruen? Feiga hun ut?

Datteren ble syk og innlagt. Hun feiger ikke ut men valgte å fokusere på det som er 100% viktigt her i verden, nemlig barnet sitt. Alt går bra nå. Hun trener litt igjen men ikke med noe team. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Carina Maria skrev:

det var det tåpeligste argumentet jeg har hørt på lenge at jeg trekker frem sjalusi kortet :P tanken har ikke slått deg at dem du kjenner i miljøet bak snakker team jeg liker teamet? 

jeg har et positivt inntrykk av team jeg liker for jeg har fulgt med teamet på snap siden dem begynte med team jeg liker og når jentene som snapper er fornøyde med opplegget er det som teller. 

 

Jeg har ganske gode kontakter i det miljøet, inkludert jenter som tidligere har vært med på team jeg liker, er flere av jentene fra tidligere kull som har slitt veldig med kroppen i ettertid av deltagelsen og en stor påvirkningskraft til at noen av jentene sliter mye i ettertid er dårlig oppfølging! Det at du har følgt med på en snap der lederne i teamet har ganske god kontroll på hva som blir sagt og gjort er ikke et så veldig godt argument for at det er et velfungerende team. Lederne har ved flere anledninger gitt beskjed til jentene som sier noe negativt eller snakker om det negative følelsesmessige påvirkningene et sånt opplegg har, om at de bare må slette det med en gang! Følger selv med på de diverse snapchat kontoene og har ved flere anledninger sett videoer der jentene snakker negativt om teamjegliker og etter kanskje 30-60 min er de negative videoene slettet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 timer siden, Gia_ skrev:

Nå har jeg bare fulgt med på vektjegliker snappen, men tviler på at hvis/om jentene er misfornøyde med oppfølgingen slik som ihvertfall ei har vært, så kan de ikke snakke om det på Snapchat hvertfall. Tror du de hadde fått fortsatt å snappe for vektjegliker/teamjegliker dersom de reklamerte dårlig? Neppe. 

jeg ville heller valgt team jeg liker viss jeg skulle ha begynt med fitness for jeg synes teamet står frem som et allsidig team samme hva motstanderne her måtte mene og et team som utvikler jentene personlig og ikke bare fokus på bikinifitness. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, HanneHJ skrev:

Jeg har ganske gode kontakter i det miljøet, inkludert jenter som tidligere har vært med på team jeg liker, er flere av jentene fra tidligere kull som har slitt veldig med kroppen i ettertid av deltagelsen og en stor påvirkningskraft til at noen av jentene sliter mye i ettertid er dårlig oppfølging! Det at du har følgt med på en snap der lederne i teamet har ganske god kontroll på hva som blir sagt og gjort er ikke et så veldig godt argument for at det er et velfungerende team. Lederne har ved flere anledninger gitt beskjed til jentene som sier noe negativt eller snakker om det negative følelsesmessige påvirkningene et sånt opplegg har, om at de bare må slette det med en gang! Følger selv med på de diverse snapchat kontoene og har ved flere anledninger sett videoer der jentene snakker negativt om teamjegliker og etter kanskje 30-60 min er de negative videoene slettet.

jeg kjenner tre venninder som har vært med i teamet men dem siste ikke i fitness og de skrøt av opplegget til team jeg liker og de skrøt av coatchene. vennindene mine som var med i teamet fortalte at de lærte masse om kosthold og trening men dem sa at fitness delen var ikke for alle.

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Å herregud, gi deg a. Vi har like fullt lov til å si vår mening om team jeg liker (nei, du på forrige side, du er ikke den eneste som reagerer på navnet......) som du har, selv om den ikke går i din og teamet ditt sin favør. 

Det var ei jente som sa meininga si om teamet i ettertid (se bak i tråden for link og screenshots), hvor hun visstnok stortrivdes i teamet der og da, men innså i ettertid at det var et dårlig opplegg som sammen med sin psyke hsdde gjort henne syk. Og jo, selv om hun kanskje ikke hadde psyken til det i starten handler det svært mye on profesjonaliteten til lederne i teamet hvordan det utvikler seg underveis. 

Endret av Galaxy X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Galaxy X skrev:

Å herregud, gi deg a. Vi har like fullt lov til å si vår mening om team jeg liker (nei, du på forrige side, du er ikke den eneste som reagerer på navnet......) som du har, selv om den ikke går i din og teamet ditt sin favør. 

Det var ei jente som sa meininga si om teamet i ettertid (se bak i tråden for link og screenshots), hvor hun visstnok stortrivdes i teamet der og da, men innså i ettertid at det var et dårlig opplegg som sammen med sin psyke hsdde gjort henne syk. Og jo, selv om hun kanskje ikke hadde psyken til det i starten handler det svært mye on profesjonaliteten til lederne i teamet hvordan det utvikler seg underveis. 

jeg gi meg. jeg må få ha min mening på samme måte som du får ha din. 

hva mener du med reagerer på navnet? den skjønte jeg ikke. 

og jeg har fulgt snappene til team jeg liker og kjenner folk som har vert med i teamet og jeg har hørt bare positive ting om teamet fra dem jeg kjenner og jeg forholder det dem har sagt. 

jeg leste det hun skrev på facebooken sin hun der jenta som hadde vert med i teamet men det er en side av saken. en sak har alltid to sider. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg hvorfor det heter "Team jeg liker"? Det høres så klønete ut. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
39 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg gi meg. jeg må få ha min mening på samme måte som du får ha din. 

hva mener du med reagerer på navnet? den skjønte jeg ikke. 

og jeg har fulgt snappene til team jeg liker og kjenner folk som har vert med i teamet og jeg har hørt bare positive ting om teamet fra dem jeg kjenner og jeg forholder det dem har sagt. 

jeg leste det hun skrev på facebooken sin hun der jenta som hadde vert med i teamet men det er en side av saken. en sak har alltid to sider. 

 

 

Angående navnet svarte jeg en kommentar på den andre siden, som nevnt. 

Og jeg sier at du må gi deg fordi du sier i mot alle her med samme gamle, tomme argumentene hver gang noen sier noe i mot team jeg liker. De, og jeg, må få mene og uttrykke meningene om teamet med det rare navnet. Og det er forresten en mening jeg har, så det er ikke vits å si at du syns navnet er pent fordi gooooshhhh jeg har skjønt at du liker tjl og kun fordi du har et personlig forhold til teamet og dermed ikke ser objektivt på saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Galaxy X skrev:

Angående navnet svarte jeg en kommentar på den andre siden, som nevnt. 

Og jeg sier at du må gi deg fordi du sier i mot alle her med samme gamle, tomme argumentene hver gang noen sier noe i mot team jeg liker. De, og jeg, må få mene og uttrykke meningene om teamet med det rare navnet. Og det er forresten en mening jeg har, så det er ikke vits å si at du syns navnet er pent fordi gooooshhhh jeg har skjønt at du liker tjl og kun fordi du har et personlig forhold til teamet og dermed ikke ser objektivt på saken. 

jeg har ikke personlig forhold til teamet annet enn det venninndene mine har fortalt meg og det jeg har sett på snap og alt annet blir usaklig spekulasjon. 

jeg må få ha en positiv holdning om tjl på samme måte som du har negativ holdning og min holdning er like rett som din. du trenger ikke fly i strupen på meg for at jeg ikke deler samme mening som deg og noen andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galaxy X

Det faktumet at du har venninner som er i/har vært i teamet gjør at det ikke blir et objektivt syn, ettersom du har et personlig forhold til teamet. 

Jeg flyr ikke i strupen på deg, jeg sier at du må gi deg med å "motsi" alle negative meninger med samme argumentene hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, HanneHJ skrev:

Jeg har ganske gode kontakter i det miljøet, inkludert jenter som tidligere har vært med på team jeg liker, er flere av jentene fra tidligere kull som har slitt veldig med kroppen i ettertid av deltagelsen og en stor påvirkningskraft til at noen av jentene sliter mye i ettertid er dårlig oppfølging! Det at du har følgt med på en snap der lederne i teamet har ganske god kontroll på hva som blir sagt og gjort er ikke et så veldig godt argument for at det er et velfungerende team. Lederne har ved flere anledninger gitt beskjed til jentene som sier noe negativt eller snakker om det negative følelsesmessige påvirkningene et sånt opplegg har, om at de bare må slette det med en gang! Følger selv med på de diverse snapchat kontoene og har ved flere anledninger sett videoer der jentene snakker negativt om teamjegliker og etter kanskje 30-60 min er de negative videoene slettet.

Nå er det vel ikke noe nytt fenomen at folk sliter etter fitnessdietter uansett hvilke rammer som ligger rundt. Man får et ganske forvrengt forhold til hva en normal kropp og vekt er. Nora Mathisen hadde et godt innlegg om dette etter din første runde med tittelen fitnessforstyrret for noen år tilbake. Skillet mellom hverdagskropp og konkurransekropp blir for mange vanskelig, særlig hvis man begynner å definere seg ut fra egen kropp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
36 minutter siden, listefyll skrev:

Nå er det vel ikke noe nytt fenomen at folk sliter etter fitnessdietter uansett hvilke rammer som ligger rundt. Man får et ganske forvrengt forhold til hva en normal kropp og vekt er. Nora Mathisen hadde et godt innlegg om dette etter din første runde med tittelen fitnessforstyrret for noen år tilbake. Skillet mellom hverdagskropp og konkurransekropp blir for mange vanskelig, særlig hvis man begynner å definere seg ut fra egen kropp. 

det samme sa anette marie i et interju og hun har sagt det på snapene sine at konkuranse diett er konkuranse diett og det er derfor dem skal ha sånn diett for og spise seg opp igjen etter konk og anette marie fortalte at det er i den fasen noen får problem med tanke gangen sin for at dem syns det er skremmende og legge på seg. 

vennindene mine som jeg kjenner som har vært med i teamet forteller at dem ikke får lov til og fortelle hvor mange gram dem spiser til hvert måltid og ikke hvor mange kalorier dem ligger på. dem fortalte at det var skremmende mange unge jenter som prøvde og fiske ut hvor mange gram av maten deres veide. dem har lov til og vise hvordan dem lager maten men ikke antall kalorier og gram. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg på og var med i kull2. 

Jeg kan jo ikke snakke om andre team da jeg ikke har vært med og sett hvordan de fungerer med tanke på opplegg og oppfølging, men jeg følte iallefall at vi fikk god oppfølging av Christian når vi trengte det. For meg så ble det ikke aktuelt å stille da jeg ble gravid, men jeg  ønsker å stille senere og da for samme team. For de som har fulgt snappene så er det jo ikke vanskelig å finne ut hvem jeg er, siden jeg ikke kan skrive anonymt her 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...