Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 123krkrkr
På 1.2.2017 den 16.47, Tirilpia skrev:

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull3. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Kan jeg få pm? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
1 time siden, 123krkrkr skrev:

Kan jeg få pm? 😊

Ehhh.. litt strange å opprette en KG konto for å rote i en gammel sak? Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123krkrkr
36 minutter siden, Vilunich skrev:

Ehhh.. litt strange å opprette en KG konto for å rote i en gammel sak? Hvem er du?

Falt inn i denne tråden, bare nysgjerrig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det derre team jeg liker opplegget hennes, er ikke det litt tullete, eller ikke tullete men, ja vet ikke hva jeg skal si? Følger pågående kull på snapchat (fordi jeg har en bekjent som er med), og ser at de spiser kjøttdeig/karbonadedeig med ketchup til frokost med 2 gulerøtter til, og BARE Torsk med ketchup på en lørdag. Disse som er med må vel sulte? Ikke vet jeg altså men, virker bare som at maten er litt rar. Men er jo andre greier og da. Og hva er prisen for et slik kurs?? Virker som Anette Marie tjener fett på det isåfall :overrasket:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilunich
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Det derre team jeg liker opplegget hennes, er ikke det litt tullete, eller ikke tullete men, ja vet ikke hva jeg skal si? Følger pågående kull på snapchat (fordi jeg har en bekjent som er med), og ser at de spiser kjøttdeig/karbonadedeig med ketchup til frokost med 2 gulerøtter til, og BARE Torsk med ketchup på en lørdag. Disse som er med må vel sulte? Ikke vet jeg altså men, virker bare som at maten er litt rar. Men er jo andre greier og da. Og hva er prisen for et slik kurs?? Virker som Anette Marie tjener fett på det isåfall :overrasket:

Det de fleste sliter med er faktisk å spise opp ALT. De spiser veldig mye protein.. og alle reiseledere, kursledere, foredragsholdere etc tjener på at de som ønsker å lære noe av dem blir med på sitt kurs/foredrag/kull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Det derre team jeg liker opplegget hennes, er ikke det litt tullete, eller ikke tullete men, ja vet ikke hva jeg skal si? Følger pågående kull på snapchat (fordi jeg har en bekjent som er med), og ser at de spiser kjøttdeig/karbonadedeig med ketchup til frokost med 2 gulerøtter til, og BARE Torsk med ketchup på en lørdag. Disse som er med må vel sulte? Ikke vet jeg altså men, virker bare som at maten er litt rar. Men er jo andre greier og da. Og hva er prisen for et slik kurs?? Virker som Anette Marie tjener fett på det isåfall :overrasket:

18.000 ++. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Det derre team jeg liker opplegget hennes, er ikke det litt tullete, eller ikke tullete men, ja vet ikke hva jeg skal si? Følger pågående kull på snapchat (fordi jeg har en bekjent som er med), og ser at de spiser kjøttdeig/karbonadedeig med ketchup til frokost med 2 gulerøtter til, og BARE Torsk med ketchup på en lørdag. Disse som er med må vel sulte? Ikke vet jeg altså men, virker bare som at maten er litt rar. Men er jo andre greier og da. Og hva er prisen for et slik kurs?? Virker som Anette Marie tjener fett på det isåfall :overrasket:

Hun tjener jo gode penger på dette "teamjeglikerblablabla" opplegget. Så tull er det vel ikke... har jo holdt på med det en ganske god stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som var med i teamet men slutta snappet for inspojentene i dag. Hun sa at hun fikk mange spørsmål om teamjegliker, men at hun ikke har lov til å uttale seg. "Skulle tro det var ytringsfrihet i Norge, men neeida" eller noe i den dur. Reagerte på det, fordi det virka som hun hadde VELDIG lyst til å si noe om det, men da ikke får lov. 

Personlig synes jeg det blir så feil at det ikke skal gå an å dele sin mening og opplevelse, om det ikke er positivt. For min del gir dette meg et skikkelig dårlig inntrykk, og jeg har tidligere følgt med på snap og har kun hatt et godt inntrykk før dette. 

Og er det bare meg eller blir de bare flere og flere for hvert kull? Hvordan står det da til med oppfølgingen av jentene?

Endret av skeli22
Skrivefeil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser forsåvidt i de teamjegliker-greiene. Det jeg reagerer så på er at det hun sier og mener ikke bare er hennes egne sannheter (som hun forsåvidt ikke greier å leve etter i alt), men det er de eneste sannhetene og det er synd på de som ikke gjør/forstår det samme. Det er inntrykket jeg får. Det er manglende kunnskap på flere områder, men hun tuter på. 

Slettet henne på snap igjen, jeg blir uvel av hele opplegget, men jeg likte henne så godt før da hun var mer ydmyk og lydhør. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
2 timer siden, EllaSays skrev:

Jeg blåser forsåvidt i de teamjegliker-greiene. Det jeg reagerer så på er at det hun sier og mener ikke bare er hennes egne sannheter (som hun forsåvidt ikke greier å leve etter i alt), men det er de eneste sannhetene og det er synd på de som ikke gjør/forstår det samme. Det er inntrykket jeg får. Det er manglende kunnskap på flere områder, men hun tuter på. 

Slettet henne på snap igjen, jeg blir uvel av hele opplegget, men jeg likte henne så godt før da hun var mer ydmyk og lydhør. 

 

Ikke helt enig... da hun kjørte på med antivaksine-prat la hun seg øyeblikkelig flat og innrømmet at hun ikke visste nok til å uttale seg... pga tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2017 den 20.54, neiognei skrev:

18.000 ++. 

Mener du at folk betaler 18 tusen for turene de har til syden? Eller misforsto jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Vilunich skrev:

Ikke helt enig... da hun kjørte på med antivaksine-prat la hun seg øyeblikkelig flat og innrømmet at hun ikke visste nok til å uttale seg... pga tilbakemeldinger

Der er jeg enig med deg, det stemmer, jeg hadde glemt det. Allikevel er det mer regelen enn unntaket at hun går hardt ut med ulike ting hun lar fremgå som sannheter, sånn jeg opplever det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lapper skrev:

Mener du at folk betaler 18 tusen for turene de har til syden? Eller misforsto jeg

Vi betalte mer enn 18.000 for opplegget og turen kom i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hurlumjei skrev:

Vi betalte mer enn 18.000 for opplegget og turen kom i tillegg...

Kan du fortelle om hvordan det var? Kjenner jeg er nysgjerrig for det virker så amatørmessig. Jeg har vært på diett selv med trener som er dedikert og føler det teamjegliker gjør er mye bs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria

Det virker som om team jeg liker handler om mer enn bare fitness og trening. Jeg har en venninde som var med i team jeg liker og hun lærte masse om trening og kosthold og hun angrer ikke på at hun blei med i teamet og den dag i dag har hun gode venner som var med i teamet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Anette Marie deltar på arrangement mot mobbing, og snakker om hvor engasjert hun er i temaet på snap. Samtidig opplever jeg at hun fatshamer. Håper hun kan se sammenhengen snart...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Kemz skrev:

Anette Marie deltar på arrangement mot mobbing, og snakker om hvor engasjert hun er i temaet på snap. Samtidig opplever jeg at hun fatshamer. Håper hun kan se sammenhengen snart...

Anette Marie er en av de ærligste og troverdige bloggerne jeg leser fast viss en tar seg tid til og høre og lese det hun har og si har hun mye kloke ting som andre kunne lært mye av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...