Jump to content
Bootybuilder

Anette Marie Antonsen - snapchat.

Recommended Posts

dragonfly91
På 14.3.2019 den 14.29, Jordbærogfløte skrev:

Hun vil fremstå som så ren og «åndelig». Meditasjon, vegansk kosthold og ro er bra, men da står jo det å reise til Dubai som en ekstrem kontrast...

Tenkte akkurat det samme! Hun fremstår jo som så åndelig, spirituell og en selverklært moralens vokter.... Også reiser hun til..... Dubai 👌🏻 GUDAMEG🤣

Fortsetter under...

BethD
10 timer siden, dragonfly91 skrev:

Tenkte akkurat det samme! Hun fremstår jo som så åndelig, spirituell og en selverklært moralens vokter.... Også reiser hun til..... Dubai 👌🏻 GUDAMEG🤣

Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen,den dama der...

Litenoggod

En uke skriver hu at hu har så dårlig råd at hu må selge leiligheten fordi hu ikke har penger til mat og diverse. Så reiser hu til Dubai med billig flybillett og nå skriver hu på bloggen at hu har fått seg bil der hu leaser den?! Står ikke noe om sponsing der. Men hvordan kan det ha seg at man har dårlig råd at man må selge leiligheten til plutselig ha råd til å lease bil der man betale inn en hvis stor sum og betale en viss sum i mnd også. 

Fjugur

Kart og terreng stemmer ikke helt der heller.... 

EllaSays

Er det virkelig noen som betaler for å lese innleggene hennes på Patreon? Jeg har avfulgt i alle kanaler, så jeg er ikke der, men er det noen som vet om hun har betalende kunder på Patreon?

BethD
2 timer siden, EllaSays skrev:

Er det virkelig noen som betaler for å lese innleggene hennes på Patreon? Jeg har avfulgt i alle kanaler, så jeg er ikke der, men er det noen som vet om hun har betalende kunder på Patreon?

Har jeg også lurt på. Kunne virkelig aldri falt meg inn å betale for å lese noe en blogger skriver. Sjokkerende at noen gjør det 

Annonse

Justlooking
8 timer siden, Litenoggod skrev:

En uke skriver hu at hu har så dårlig råd at hu må selge leiligheten fordi hu ikke har penger til mat og diverse. Så reiser hu til Dubai med billig flybillett og nå skriver hu på bloggen at hu har fått seg bil der hu leaser den?! Står ikke noe om sponsing der. Men hvordan kan det ha seg at man har dårlig råd at man må selge leiligheten til plutselig ha råd til å lease bil der man betale inn en hvis stor sum og betale en viss sum i mnd også. 

Det er annonse så hun betaler sikkert lite eller ingenting for bilen

Perle
8 timer siden, EllaSays skrev:

Det er i såfall helt ubegripelig. Har lurt på det samme selv. :sjokkbla:

EllaSays
9 timer siden, Justlooking skrev:

Det er annonse så hun betaler sikkert lite eller ingenting for bilen

Hun må skatte av den uansett, så gratis er det ikke. 

Justlooking
4 minutter siden, EllaSays skrev:

Hun må skatte av den uansett, så gratis er det ikke. 

Det er sant. Men det blir vel mye billigere enn å betale alt selv.

neiognei

Skatter av inntekten min jeg også. 

Artikler fra forsiden

• Create New...