Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

En uke skriver hu at hu har så dårlig råd at hu må selge leiligheten fordi hu ikke har penger til mat og diverse. Så reiser hu til Dubai med billig flybillett og nå skriver hu på bloggen at hu har fått seg bil der hu leaser den?! Står ikke noe om sponsing der. Men hvordan kan det ha seg at man har dårlig råd at man må selge leiligheten til plutselig ha råd til å lease bil der man betale inn en hvis stor sum og betale en viss sum i mnd også. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig noen som betaler for å lese innleggene hennes på Patreon? Jeg har avfulgt i alle kanaler, så jeg er ikke der, men er det noen som vet om hun har betalende kunder på Patreon?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, EllaSays skrev:

Er det virkelig noen som betaler for å lese innleggene hennes på Patreon? Jeg har avfulgt i alle kanaler, så jeg er ikke der, men er det noen som vet om hun har betalende kunder på Patreon?

Har jeg også lurt på. Kunne virkelig aldri falt meg inn å betale for å lese noe en blogger skriver. Sjokkerende at noen gjør det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Litenoggod skrev:

En uke skriver hu at hu har så dårlig råd at hu må selge leiligheten fordi hu ikke har penger til mat og diverse. Så reiser hu til Dubai med billig flybillett og nå skriver hu på bloggen at hu har fått seg bil der hu leaser den?! Står ikke noe om sponsing der. Men hvordan kan det ha seg at man har dårlig råd at man må selge leiligheten til plutselig ha råd til å lease bil der man betale inn en hvis stor sum og betale en viss sum i mnd også. 

Det er annonse så hun betaler sikkert lite eller ingenting for bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, EllaSays skrev:

Er det virkelig noen som betaler for å lese innleggene hennes på Patreon? Jeg har avfulgt i alle kanaler, så jeg er ikke der, men er det noen som vet om hun har betalende kunder på Patreon?

Det er i såfall helt ubegripelig. Har lurt på det samme selv. :sjokkbla:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Justlooking skrev:

Det er annonse så hun betaler sikkert lite eller ingenting for bilen

Hun må skatte av den uansett, så gratis er det ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, EllaSays skrev:

Hun må skatte av den uansett, så gratis er det ikke. 

Det er sant. Men det blir vel mye billigere enn å betale alt selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...