Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, neiognei skrev:

Er vel hun som dømmer, som snakker om divanykker og what not. Går ikke an å diskutere med noen som er så bastant og allvitende. 

Jeg har venner som har samme synspunkt som hun og et par av dem men vi diskuterer ikke temaet men er enige om at vi er uenige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever henne som fullstendig i sin egen verden. Hun har blitt mer og mer fordømmende og har null forståelse for andres situasjon. HUn har det jo verst, for moren hennes døde da hun var liten. Vel, hun er ikke den eneste som gjorde det. 

På snap i dag mente hun at dersom du føler deg såret så er det din egen feil, for du satte deg i den situasjonen selv og får derfor skylde deg selv. Hæ? Hvem tenker sånn? Hun kan tro at hun har funnet sannheten, og for seg er det mulig hun har det og det er fint. Men hun må slutte å mene at hun har funnet sannheten for alle andre også. 

Som en som har meditert og drevet med ting hun nylig har oppdaget i mange, mange år, er det vondt å se hvilken dårlig ambassadør hun er for oss. Jeg opplever faktisk at hun rakker ned på folk som ikke gjør som henne, og det er jo ikke sånn det skal være. Noen av oss har bruk for meditasjon i den formen hun utøver, mens andre gjør andre ting. 

Og det abortinnlegget? Kun basert på egne følelser og opplevelser, mangler perspektiv og kunnskap. Mangler ord. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg har venner som har samme synspunkt som hun og et par av dem men vi diskuterer ikke temaet men er enige om at vi er uenige :) 

Nei, og siden hun har veldig bastante meninger så bør hun nok heller holde dem for seg selv. Å snakke om divanykker når det er snakk om abort er helt på jordet. Hun tror at hun har alle sider av saken og finnes ikke ydmyk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
27 minutter siden, neiognei skrev:

Nei, og siden hun har veldig bastante meninger så bør hun nok heller holde dem for seg selv. Å snakke om divanykker når det er snakk om abort er helt på jordet. Hun tror at hun har alle sider av saken og finnes ikke ydmyk. 

Jeg kjenner henne privat og jeg kjenner en ydmyk jente som tenker mer på andre enn seg selv ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Jeg kjenner henne privat og jeg kjenner en ydmyk jente som tenker mer på andre enn seg selv ❤️ 

Da må jeg jo lure på hvorfor hun velger å fremstille seg selv på en helt annen måte 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snappen om at du selv er skyld i at du har blitt såret er faen meg så JÆVLA ovenfra og ned at jeg har ikke ord. Er hun seriøs?! Er det MIN EGEN FEIL om noen sårer meg liksom?! Fy flate. Hun taper seg bare mer og mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo hele tiden i slike situasjoner, så burde kanskje tenke på seg selv før hun belærer andre. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Da må jeg jo lure på hvorfor hun velger å fremstille seg selv på en helt annen måte 🙄

Ja, det kan man virkelig lure på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg kjenner henne privat og jeg kjenner en ydmyk jente som tenker mer på andre enn seg selv ❤️ 

Du kjenner henne ikke selv om du eller venninna di har vært i teamjegliker altså. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
13 minutter siden, neiognei skrev:

Du kjenner henne ikke selv om du eller venninna di har vært i teamjegliker altså. 

Det er du ikke den rette og si at jeg ikke gjør jeg kjenner henne jo. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
58 minutter siden, BethD skrev:

Den snappen om at du selv er skyld i at du har blitt såret er faen meg så JÆVLA ovenfra og ned at jeg har ikke ord. Er hun seriøs?! Er det MIN EGEN FEIL om noen sårer meg liksom?! Fy flate. Hun taper seg bare mer og mer

Det er slik det og den tanke gangen støtter jeg også det er en egen skyld at man blir såret og slik er det for vi ,kan velge selv hvordan vi vil ha det for viss en blir såret har en kanskje gjort noe som gjør at andre sårer en og det kan vere noe vi har sakt. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 timer siden, neiognei skrev:

Nei, og siden hun har veldig bastante meninger så bør hun nok heller holde dem for seg selv. Å snakke om divanykker når det er snakk om abort er helt på jordet. Hun tror at hun har alle sider av saken og finnes ikke ydmyk. 

La nå henne få ha meningene sine om abort i fred og jeg har dem samme syns punktene jeg også for hos meg handle det om min kristne tro. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, BethD skrev:

Da må jeg jo lure på hvorfor hun velger å fremstille seg selv på en helt annen måte 🙄

Jeg bak snakker ikke venner og det regner med at du ikke har gjort heller. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er slik det og den tanke gangen støtter jeg også det er en egen skyld at man blir såret og slik er det for vi ,kan velge selv hvordan vi vil ha det for viss en blir såret har en kanskje gjort noe som gjør at andre sårer en og det kan vere noe vi har sakt. 

Det er faktisk noe av det latterligste jeg har hørt i hele mitt liv 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, BethD skrev:

Det er faktisk noe av det latterligste jeg har hørt i hele mitt liv 😂😂

Det må du bare synes for det er ditt valg men jeg synes det og ikke akseptere andres meninger om i abort spørsmålet viser at man ikke har respekt for andre sine meninger for det handler om hvert enkelt menneske sitt verdi spørsmål. 

Viss det hadde vert en venn av deg ville du da sakt det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det må du bare synes for det er ditt valg men jeg synes det og ikke akseptere andres meninger om i abort spørsmålet viser at man ikke har respekt for andre sine meninger for det handler om hvert enkelt menneske sitt verdi spørsmål. 

Viss det hadde vert en venn av deg ville du da sakt det samme?

Har da ikke nevnt noe om abort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Carina Maria skrev:

La nå henne få ha meningene sine om abort i fred og jeg har dem samme syns punktene jeg også for hos meg handle det om min kristne tro. 

Hun kunne fått ha de meningene sine i fred om hun ikke hadde skrevet det på en OFFENTLIG blogg og lagt opp til debatt i diskusjonsforum. 

Herrefred! Dette er et diskusjonsform som diskuterer hennes blogg. Om du mener at hun er fantastisk så er det ikke slik at vi andre ikke kan være uenig.

Da må du skrive status på din egen Facebook hvor du kan slette kommentarer du ikke er enig med. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, BethD skrev:

Har da ikke nevnt noe om abort? 

Det vet jeg men jeg stilte deg spørsmålet for det du svarte til meg når du skrev hvorfor hun frem stilte seg selv som en annen måte men da misforstod jeg deg :) Beklager for det :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Bacon2015 skrev:

Hun kunne fått ha de meningene sine i fred om hun ikke hadde skrevet det på en OFFENTLIG blogg og lagt opp til debatt i diskusjonsforum. 

Herrefred! Dette er et diskusjonsform som diskuterer hennes blogg. Om du mener at hun er fantastisk så er det ikke slik at vi andre ikke kan være uenig.

Da må du skrive status på din egen Facebook hvor du kan slette kommentarer du ikke er enig med. 

Jeg ser den men når det gjelder dette med abort spørsmålet er det hennes tanker og ingen vet hvorfor hun mener det og selv om hun har skrevet det offentlig på bloggen sin trenger man ikke vere nedlatende og stygg på måten man ord legger seg om ens meninger. 

Siden jeg kjenner henne får jeg vondt av hvordan noen skriver om henne og nærmest latterlig gjør henne og hennes meninger.

Jeg har selv samme tilnærming og vi er veganere. Min kjære og ble veganer for 4 år siden og vi holder på med meditasjon og alternativ tenking. 

Jeg oppdaterer aldri min egen facebook for sist gang jeg gjorde det la jeg ut min frustrasjon om en kjent politiker som fikk noen av facebook vennene mine til å klikke i vinkel og en av facebook vennene mine ba meg slette statusen min 😮 Etter denne hendelsen tørr jeg ikke oppdatere statusen min på en stund. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det vet jeg men jeg stilte deg spørsmålet for det du svarte til meg når du skrev hvorfor hun frem stilte seg selv som en annen måte men da misforstod jeg deg :) Beklager for det :) 

 

Det går fint :) 

Jeg rører ikke abort debatten,tenker som deg der. Folk har sine meninger,sine erfaringer etc om det emnet. Men å si at folk velger selv om de vil bli såret eller ikke er for meg så absurd og nedlatende å si at jeg er faktisk sjokkert. Vitner så utrolig mye om evnen hun har til å sette seg inn i andre’s situasjoner og erfaringer i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...