Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
16 minutter siden, lille_mai skrev:

Nå skal hun ta 650 kr for et 2 timers foredrag om å være lykkelig alene... :sjokkbla: Løp og book!

Hva er galt i det? Det er ikke noe galt i at hun holder et foredrag og det er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
4 hours ago, lille_mai said:

Nå skal hun ta 650 kr for et 2 timers foredrag om å være lykkelig alene... :sjokkbla: Løp og book!

Altså.. høres bedre ut en «sminkekurs” med Sophie Eller “muffins pynting» Med AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Angstanfall og nye (resirkulerte?) mannlige bekjentskaper... alt ved det gamle der i gården altså...

Skulle ikke hun være alene? Er så god på det? Hatt en greie med to allerede etter forrige havarerte "den eneste rette"...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Angstanfall og nye (resirkulerte?) mannlige bekjentskaper... alt ved det gamle der i gården altså...

Skulle ikke hun være alene? Er så god på det? Hatt en greie med to allerede etter forrige havarerte "den eneste rette"...

Hvem er det nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, frykteligfrustrert skrev:

Er det noe galt i at hun har en greie med noen nye, selv om hun egentlig skulle være alene? Noen elsker med hele seg, og tror at man møter den rette flere ganger. Ser ikke noe galt i det. Vi er alle forskjellige..

Er jo ikke det som er poenget... men hun går jo ut med at dette er THE ONE med engang,og så blir det slutt etter en utrolig kort stund... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
19 timer siden, frykteligfrustrert skrev:

Er det noe galt i at hun har en greie med noen nye, selv om hun egentlig skulle være alene? Noen elsker med hele seg, og tror at man møter den rette flere ganger. Ser ikke noe galt i det. Vi er alle forskjellige..

Det lurer jeg også på og Anette Marie må få lov til og ha en greie med en ny gutt. Hun er ikke den eneste for jeg har noen venninder jeg også som tror dem har møtt den rette og det har dem sagt mange ganger. Jeg tror at de gir alt av seg selv i forhold og for en gutt som ikke er klar til noe mer kan det bli for mye. Som du skriver er vi forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på i de siste blogginnleggene er at det står så godt som INGENTING der. Det er bare sirkling og "skildring" av et eller annet. Og så det evinnelige gnålet om å tenke på seg selv hele tiden. Om man da blir alene til slutt så er nok ikke det så rart. 

Hvis alle setter seg selv og sitt først blir vi et veldig stusselig samfunn. Har slettet bloggen fra feeden min. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest BethD
På 4/12/2018 den 21.43, frykteligfrustrert skrev:

Ja, og hva så? Om hun føler at det er THE ONE, så la henne gjøre det. Det skader virkelig ingen om hun går all in når hun møter noen.

har ikke sagt det skader noen heller jeg.. Men slik som hun holder på/har holdt på blir jo for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 timer siden, BethD skrev:

har ikke sagt det skader noen heller jeg.. Men slik som hun holder på/har holdt på blir jo for dumt..

Blir for dumt? Viss hun er den personen som forelsker seg fort må hun få lov til og fortelle om det uten at andre skal blande seg og det er hennes blogg. Noen er hodestups forelsket fort og går inn i et forhold med en stor liden skap som Anette Marie gjør og alle mennesker er forskjellige der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen. Klarer ikke ta denne bloggeren seriøst etter hyllesten til Donald Trump hun la ut på bloggen. Da beviste hun en gang for alle at hun ikke har PEILING på ting hun uttaler seg om! En gjenganger i den bloggen! Hun plukker plast men ga uforbeholden støtte til en president som trakk USA fra Paris avtalen og som satser på kullkraft, Ok Anette Marie, du har virkelig IKKE peiling på ting du uttaler deg om! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen bloggere går rett og slett bare ut på dato. Anette Marie er en slik. Hun har liksom ikke noe mer å tilføye eller meddele som vi ikke har hørt før i en annen "wrapping". Same shit...osv... Hun er bare oppbrukt liksom. Og da er det lett å henge seg oppi dette med mannfolk f.eks. Handler om å gi seg når leken er god.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, My <3 skrev:

Noen bloggere går rett og slett bare ut på dato. Anette Marie er en slik. Hun har liksom ikke noe mer å tilføye eller meddele som vi ikke har hørt før i en annen "wrapping". Same shit...osv... Hun er bare oppbrukt liksom. Og da er det lett å henge seg oppi dette med mannfolk f.eks. Handler om å gi seg når leken er god.

Jeg har et forslag og det er og slutte og lese bloggen til hun for da slipper du og iritere deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg har et forslag og det er og slutte og lese bloggen til hun for da slipper du og iritere deg 😊

Har ikke lest bloggen på mange år. Leser her og får med meg litt her og der. Det er nok. Og jeg irriterer meg overhode ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg har et forslag og det er og slutte og lese bloggen til hun for da slipper du og iritere deg 😊

Anbefaler deg å slutte å lese denne tråden på Kvinneguiden, så slipper du å løpe til og forsvare AM med en gang noen ikke hyller henne. Hver.eneste.gang.uansett.

Endret av neiognei
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
41 minutter siden, neiognei skrev:

Anbefaler deg å slutte å lese denne tråden på Kvinneguiden, så slipper du å løpe til og forsvare AM med en gang noen ikke hyller henne. Hver.eneste.gang.uansett.

Det er vel lov til og ha andre meninger enn dere som misliker Anette Marie eller er trådene på rampe lyset forumet bare for dem som ikke liker kjendisen eller bloggeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
2 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er vel lov til og ha andre meninger enn dere som misliker Anette Marie eller er trådene på rampe lyset forumet bare for dem som ikke liker kjendisen eller bloggeren? 

Jeg får heller følelsen av at det ikke er lov til å mene ting om henne så fremst det ikke er positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen har fått med seg hvem hun dater denne gangen da? Referer til søndagens snap hvor hun sitter i bilen, og navnet på bluetoothen til daten kom opp som «Henrik». 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...