Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper

Imorgen skal hun på hos detuperfekteliv og skal ha temaet: Hvordan vær mer glad i seg selv
Så det skal bli spennende det😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.12.2018 den 22.11, Oktnxbye skrev:

Hun er nok både snill og grei og sånn, men hun har holdninger som ikke hører hjemme noen steder. 

Også blir jeg litt skremt av enkelte av uttalelsene hennes om diverse tema. Hun sitter feks. på fasiten her i livet, men dessverre er det veldig få som har skjønt det samme som henne. .. I følge seg selv. 

Nettopp derfor jeg har henne langt opp i halsen... syns det er en utrolig nedlatende holdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 4.12.2018 den 17.33, Bloggheksa skrev:

Anette er veldig snill. MEN, og ja det er et stort men. Hun har overhode ingen forståelse for andres psykiske helse. Hun mener nemlig det bare er og glemme og å se frammover å tenke positivt. Det er fryktelig frustrerende når hun skal hjelpe deg, men alt hun sier er at «du må bare glemme det og ikke tenke på det». 

Selv om det er enkelt for henne å glemme så betyr ikke det at det er enkelt for andre. Hun har dessverre ikke like stor forståelse og medfølelse for andre som hun gir seg ut for å skal ha. 

Hun sier gang på gang på snapen at hun ikke fordømmer noen som mener noe annet enn henne selv. Viss det er noen som har medfølelse for andre er det henne og hun er ikke nedlatende. Da har du misforstått henne eller misforstår henne med vilje fordi du ikke henger med på tankegangen hennes. 

Vi har to valg og det ene er og grave deg ned i negativiteten og andre er og tenke positivt og valget er lett for dem fleste av oss. Jeg støtter en slik tanke gang som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carina Maria skrev:

Hun sier gang på gang på snapen at hun ikke fordømmer noen som mener noe annet enn henne selv. Viss det er noen som har medfølelse for andre er det henne og hun er ikke nedlatende. Da har du misforstått henne eller misforstår henne med vilje fordi du ikke henger med på tankegangen hennes. 

Vi har to valg og det ene er og grave deg ned i negativiteten og andre er og tenke positivt og valget er lett for dem fleste av oss. Jeg støtter en slik tanke gang som dette. 

Si meg, kjenner du henne overhode siden du kan uttale deg om henne ? En ting er hva du leser på bloggen å ser på snap. En annen ting er hvordan hun faktisk er IRL. 

For jeg kjenner henne og kan uttale meg om det. Det er ikke alt en kan legge vekk å tenke positivt om. Og det er måten og holdningen hennes som ikke er ok. Det er så lett for henne å si at sånn og sånn må du gjøre, for det er ikke alltid at det hun sier faktisk virker. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Bloggheksa skrev:

Si meg, kjenner du henne overhode siden du kan uttale deg om henne ? En ting er hva du leser på bloggen å ser på snap. En annen ting er hvordan hun faktisk er IRL. 

For jeg kjenner henne og kan uttale meg om det. Det er ikke alt en kan legge vekk å tenke positivt om. Og det er måten og holdningen hennes som ikke er ok. Det er så lett for henne å si at sånn og sånn må du gjøre, for det er ikke alltid at det hun sier faktisk virker. 

Unnskyld meg men har jeg ikke lov til og ha positive tanker om en blogger? 

Jeg kjenner henne jeg også også kan uttale meg om det og jeg står inne for akkurat dem samme tankene som henne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så utrolig teit og gjennomsiktig at hun hele tiden viser kropp men legger det frem som om hun ikke vet hva hun gjør. Feks idag/går: viser rumpe men spør hvorfor vi kvinner er så seksualiserte og når skjedde det liksom... seriøst? Det blir for dumt ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, BethD skrev:

Syns det er så utrolig teit og gjennomsiktig at hun hele tiden viser kropp men legger det frem som om hun ikke vet hva hun gjør. Feks idag/går: viser rumpe men spør hvorfor vi kvinner er så seksualiserte og når skjedde det liksom... seriøst? Det blir for dumt ass

Det er jeg sikker på var fordi hun ville få i gang en tanke proses for dem fleste av oss jenter står jo mye foran speilet og ser oss selv i ulike posisjoner Jeg gjør det og vi lager et seksualisert samfunn bevist eller ubevist.

Det er flott at hun bevist gjør oss på områder for jeg ser det Anette Marie gjør på som bevistgjøring. Jeg skal ikke stikke under en stol at jeg personlig står for mye av det samme verdiene som Anette Marie gjør siden jeg er veganer selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå vil hun ha betalt for å dele tanker om kjærligheten og utdrag fra sin kommende bok.. 💸 🤔

https://www.patreon.com/join/AnetteMarie?

10 dollar i måneden er jo en helt hinsides sum å betale for å snoke i en annens kjærlighetsliv. De pengene bruker jeg heller på Spotify eller Hbo.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 timer siden, MeredithG skrev:

10 dollar i måneden er jo en helt hinsides sum å betale for å snoke i en annens kjærlighetsliv. De pengene bruker jeg heller på Spotify eller Hbo.

Synes det er fint at hun ikke vil dele sine innerste tanker med Gud og hver mann og jeg ville gjort det samme. Jeg respekterer henne helt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Carina Maria skrev:

Synes det er fint at hun ikke vil dele sine innerste tanker med Gud og hver mann og jeg ville gjort det samme. Jeg respekterer henne helt 😊

Hallo? Du synes det er bedre å dele det med Gud og hvermann, bare de betaler for det? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 timer siden, neiognei skrev:

Hallo? Du synes det er bedre å dele det med Gud og hvermann, bare de betaler for det? 

Det er bedre at hun tar seg betalt for og skrive om sine innerste følelser som hun gjør der for da slipper hun at ting blir brukt i mot hun på nettet og man velger selv om du vil betale for og lese det hun skriver. Det er ikke noe og ta på vei for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
43 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Kanskje greiere å gi ut en bok da.

Det er derfor hun har lagt at det personlige på det betalings stedet fordi hun holder på og skrive bok 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er derfor hun har lagt at det personlige på det betalings stedet fordi hun holder på og skrive bok 😊 

Ok, da er jeg med 👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Den lille respekten jeg hadde for denne kvinnen forsvant når jeg leste blogginnlegget om abort. 

Forstår man virkelig ikke konsekvensen av hva er slikt innlegg kan gjøre med unge jenter i en sårbar situasjon?

Jeg er helt... matt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 timer siden, Bacon2015 skrev:

Den lille respekten jeg hadde for denne kvinnen forsvant når jeg leste blogginnlegget om abort. 

Forstår man virkelig ikke konsekvensen av hva er slikt innlegg kan gjøre med unge jenter i en sårbar situasjon?

Jeg er helt... matt.

I den saken er det dumt og dømme andre for deres meninger i abort spørsmålet for det blir personlig for alle sammen som hr tatt et valg i den ene retningen og den andre retningen. for noen henger abort synet sitt sammen med sin personlige tro som kristen eller en annen religion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel hun som dømmer, som snakker om divanykker og what not. Går ikke an å diskutere med noen som er så bastant og allvitende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...