Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, BethD skrev:

Det går fint :) 

Jeg rører ikke abort debatten,tenker som deg der. Folk har sine meninger,sine erfaringer etc om det emnet. Men å si at folk velger selv om de vil bli såret eller ikke er for meg så absurd og nedlatende å si at jeg er faktisk sjokkert. Vitner så utrolig mye om evnen hun har til å sette seg inn i andre’s situasjoner og erfaringer i livet. 

:) Takk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluttet å følge etter innlegget. Trist, men kan absolutt ikke tåle en så unyansert og fordomsfull tekst mot de som går gjennom disse problemstillingene. Selvom det muligens ikke var hennes intensjon. Lite forståelse for andres liv og situasjon. Veldig mange antagelser. Forstod heller ikke logikken i mye av det hun skrev.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om et menneske som fronter mere kropp enn henne! Hver eneste dag er det bilder i undertøy i speilet på badet! Lurer på om ho trenger så mye bekreftelse at ho må legge ut hver eneste dag!! Kjenner det irriterer meg.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peran skrev:

Jeg vet ikke om et menneske som fronter mere kropp enn henne! Hver eneste dag er det bilder i undertøy i speilet på badet! Lurer på om ho trenger så mye bekreftelse at ho må legge ut hver eneste dag!! Kjenner det irriterer meg.. 

Jepp. Enig. Og så,med jevne mellomrom kommer det oppfordring til alle mannfolkene som følger henne,at hun er IKKE interessert i dem og det de sender henne................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 8.2.2019 den 16.11, Peran skrev:

Jeg vet ikke om et menneske som fronter mere kropp enn henne! Hver eneste dag er det bilder i undertøy i speilet på badet! Lurer på om ho trenger så mye bekreftelse at ho må legge ut hver eneste dag!! Kjenner det irriterer meg.. 

Hva er vitsen med og følge henne viss du blir iritert? Det er bare og av følge hun for du velger selv om du vil la deg iritere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Carina Maria skrev:

Hva er vitsen med og følge henne viss du blir iritert? Det er bare og av følge hun for du velger selv om du vil la deg iritere. 

Det er bare å slutte å lese her også, siden du synes det er så grusomt at ikke alle er like blendet av AM som du er. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig fulgt bloggen hennes fra glamourtiden og før hun ble gravid. Har likt hennes energi men falt litt av da hun begynte med team jeg liker og det ble mye rundt det. Ser hun prøver å selge leiligheten igjen. Den er jo fin og ligger i et bra område så bør kunne bli solgt til slutt. Skjønner godt hun vil frigjøre litt midler og eventuelt kjøpe noe billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 10.2.2019 den 11.32, neiognei skrev:

Det er bare å slutte å lese her også, siden du synes det er så grusomt at ikke alle er like blendet av AM som du er. 

Det handler ikke om og vere blendet men det handler om at noen forstår hvordan hun tenker fordi jeg har en slik livs stil og filosofi selv og hver morgen mediterer vi i 2 timer før dagen begynner. 

Hver må få gjøre opp sine meninger om Anette Marie men jeg forstår ikke den trangen til og følge kjendiser på sosiale medier fordi man skal anonym på et nett forum og rakke ned på vedkommende og det er gjengs her inne særlig på rampe lyset at stakkars den som måtte synes en av influencerne er flinke får så ørene flagrer. 

Det dummeste er når unskyldningen for og sitte og følge slike som Anette Marie og dem andre influenerne at det handler om samfunns ansvar og det er ikke samfunns ansvar i det men det hadde vert et samfunns ansvar når noen av influencerne bryter med Norsk lov. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forstår virkelig ikke dette KONSTANTE fokuset hun har på kroppen sin. Jeg ser henne lettkledd mer enn jeg ser meg selv lettkledd..... er det normalt å poste nakenbilder av seg selv i speilet daglig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva for et voksent menneske over 20 år legger ut bilde av seg selv i bikini for å vise frem at puppene plutselig er blitt så store? Ref instastory. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil fremstå som så ren og «åndelig». Meditasjon, vegansk kosthold og ro er bra, men da står jo det å reise til Dubai som en ekstrem kontrast...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
3 timer siden, neiognei skrev:

Hva for et voksent menneske over 20 år legger ut bilde av seg selv i bikini for å vise frem at puppene plutselig er blitt så store? Ref instastory. 

Hun blir bare kleinere og kleinere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, BethD skrev:

Hun blir bare kleinere og kleinere...

Tydelig at hun ikke ser verdien i personen hun er og må ty til å vise kropp, ihvertfall. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
42 minutter siden, neiognei skrev:

Tydelig at hun ikke ser verdien i personen hun er og må ty til å vise kropp, ihvertfall. 

Mhm,og hun som hele tiden prøver å vise det motsatte... skjønner ikke at hun ikke ser dette selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LunaPuna1 skrev:

Går den katta rundt med genser hele tiden?? 

Katten har noen sår som de ikke finner ut av, så enten har den på klær, eller så bruker den lampeskjerm. Dette for at ikke det skal bli verre. (Tror hun skrev det om det i ett av de siste innleggene sine).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Fjugur skrev:

Er enig i mye av dette.

Men for det første er ikke veien til unger som står i mot press å fjerne internett. Jeg har 3 tenåringer, og det aller viktigste er å lære dem å være kritiske til hva de ser. Lære dem å ta avstand og gjennomskue. 

For det andre må AM se litt på hva hun selv legger ut av bilder. Rydde opp i eget reir først. 

Absolutt, fine tanker i innlegget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 14.29, Jordbærogfløte skrev:

Hun vil fremstå som så ren og «åndelig». Meditasjon, vegansk kosthold og ro er bra, men da står jo det å reise til Dubai som en ekstrem kontrast...

Tenkte akkurat det samme! Hun fremstår jo som så åndelig, spirituell og en selverklært moralens vokter.... Også reiser hun til..... Dubai 👌🏻 GUDAMEG🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
10 timer siden, dragonfly91 skrev:

Tenkte akkurat det samme! Hun fremstår jo som så åndelig, spirituell og en selverklært moralens vokter.... Også reiser hun til..... Dubai 👌🏻 GUDAMEG🤣

Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen,den dama der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...