Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Riskrem skrev:

Hvor mye penger er det snakk om? Hva koster det å være med på et opplegg? Hvis det er gjennomgående problemer i hvert kull bør man kanskje ta det med Forbrukerrådet? Man er tross alt med på et organisert treningsopplegg og klarer ikke bedriften å levere det de lover hadde jeg tatt saken videre...

De i kull 4 betaler 18.000Kr, noen betalte 14.000 om de var før en viss dato. Sydenturen(frivilig) de var på måtte de betale utenom, vet ikke nøyaktige prisen på den, men tipper rundt 7000-8000 kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, HanneHJ skrev:

De i kull 4 betaler 18.000Kr, noen betalte 14.000 om de var før en viss dato. Sydenturen(frivilig) de var på måtte de betale utenom, vet ikke nøyaktige prisen på den, men tipper rundt 7000-8000 kr.

Vet du hva prisen er hos andre team?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Blå politibil skrev:

Vet du hva prisen er hos andre team?

nei ikke eksakt pris, men vet at man kan få det ganske mye billigere og med mye bedre oppfølging.  Team toppform tar 4000kr for konkurranse oppfølging, men akkurat hva det innebærer vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Oj! :sjokkert: interresant kommentar lesing for å si det mildt.. 

Statusen i seg selv, ser jeg ikke noe galt med. Det er hennes følelser/tanker rundt et "produkt" hun har betalt for. Saklig formulert mener jeg.. 

 

Vil gjerne ha PM😊🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tirilpia skrev:

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull3. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Endret av Vikinggirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet. Vi tillater ikke dialekt på KG. Innlegg må skrives på enten bokmål eller nynorsk.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 1.2.2017 den 10.49, Hoppsi skrev:

Det er jo ikke rart folk lurer da 5 stk. Slutter på likt.... 

Det blir det stilt spørsmålstegn ved! 

 

dem kan jo ha sine grunner og det er ikke alle som vet hva dem begir seg ut på når dem melder seg på et sånt team og det er ingen som har noe med hvorfor dem valgte og slutte. den harde dietten og treningen må dem være motiverte og fokusert på viss dem skal få til og nå målet sitt. 

dem jentene som er med skryter av teamet og hvordan det er lagt opp og dem forteller at det er ikke bare det og stå på scenen men mye annet dem lærer. dem lærer mye om seg selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Putti skrev:

Det innlegget der kunne hun ha spart seg for. 

Ikke fint gjort!!!

I alle sine dager? Ikke fint mot hvem? Dem hun har betalt 15.000-20.000 kroner til og som hun ikke er fornøyd med oppfølgingen fra? Glem ikke at Annette Marie og Christian tjener store penger på dette her. Det er ikke veldedighet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne lest hva dette tidligere medlemmet har skrevet, vanskelig å uttale seg før det er lest. Noen som kan legge ut bilde av det eller sende meg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Putti skrev:

Det innlegget der kunne hun ha spart seg for. 

Ikke fint gjort!!!

Man kunne jo ikke vite hvem hun skrev om ut fra teksten hennes.så slik sett syns jeg ikke hun har skrevet noe galt, hun har skrevet om sin opplevelse av noe og det har hun jo rett til å gjøre. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Carina Maria skrev:

dem kan jo ha sine grunner og det er ikke alle som vet hva dem begir seg ut på når dem melder seg på et sånt team og det er ingen som har noe med hvorfor dem valgte og slutte. den harde dietten og treningen må dem være motiverte og fokusert på viss dem skal få til og nå målet sitt. 

dem jentene som er med skryter av teamet og hvordan det er lagt opp og dem forteller at det er ikke bare det og stå på scenen men mye annet dem lærer. dem lærer mye om seg selv. 

 

Men merkelig er det når 5 slutter på likt... 

Hadde det sluttet 5 stykker over tid hadde jeg ikke stilt spørsmålstegn ved det. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Jeg syns motkommentarene var de som var stygge. Jenta forteller jo bare om sin opplevelse med et team, teamlederne, og det å bli syk underveis. Ingen plass sier hun at hele opplegget er ren dritt, men at HENNES opplevelse ble dritt. Så kommer teamvennene og antyder at hun lyver og er overfølsom, fordi mens det pågikk var hun jo såå glad og såå fornøyd. Hallo? Vet de hva det vil si å bli psykisk syk? Det er nok ikke lett å slite med tanker om trening og mat når en kun omgås mennesker som snakker om kun trening og mat, og virker til å ikke være påvirket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns heller ikke det virker otimalt utenfra når AM virrer fra ett prosjekt til det neste hele tiden... 

Og C stilte jo selv også, da tenker jeg jo att han har hovedfokuset på seg selv og det er jo ikke sikkert det er så heldig iforhold til jentene som skal følges opp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...