Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Hummingbird1
2 timer siden, Vilunich skrev:

Unnskyld... jeg er bare litt imponert. Så utrolig teit av meg å si veldig. Tenk så dumt å være en som lett blir imponert av andre... det må være den dårligste egenskapen min. Skal prøve bli mer som deg. 

 

Å bøye som jeg gjorde har jeg fått med meg hjemmefra. Skal gi tyn til mor. 

 

Håper det ikke svir grusomt i øynene dine enda. 

Du skriver jo at du hadde knukket sammen av det, så ja, da skjønner jeg at det hele virker veldig imponerende for deg. Lista for å imponere meg ligger nok endel høyere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich
4 timer siden, Hummingbird1 skrev:

Du skriver jo at du hadde knukket sammen av det, så ja, da skjønner jeg at det hele virker veldig imponerende for deg. Lista for å imponere meg ligger nok endel høyere.

Jeg blir imponert over alle som jobber for å få til det de drømmer om - jeg ser med stor respekt på de som jobber og lager mat og fikser alt mulig uten å rynke på nesa. Det er ikke noe for MEG. Så om du har høyere liste, fint. Vi er forskjellige. Jeg ser ikke ned på NOEN. Jeg ser opp til alle hardtarbeidende og flinke folk. Syntes AM virker som en av de... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Vilunich skrev:

Jeg blir imponert over alle som jobber for å få til det de drømmer om - jeg ser med stor respekt på de som jobber og lager mat og fikser alt mulig uten å rynke på nesa. Det er ikke noe for MEG. Så om du har høyere liste, fint. Vi er forskjellige. Jeg ser ikke ned på NOEN. Jeg ser opp til alle hardtarbeidende og flinke folk. Syntes AM virker som en av de... 

jeg ser også opp til anette marie og det står respekt av det arbeidet hun legger ned. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Carina Maria skrev:

jeg ser også opp til anette marie og det står respekt av det arbeidet hun legger ned. 

 

Hadde hun kombinert alle disse prosjektene med 45 timers arbeidsuke hadde det vært imponerende, men egentlig driver hun jo bare med hyggelige hobbyting. Ingenting å knukke sammen over, akkurat.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
1 time siden, Speedmaster skrev:

Hadde hun kombinert alle disse prosjektene med 45 timers arbeidsuke hadde det vært imponerende, men egentlig driver hun jo bare med hyggelige hobbyting. Ingenting å knukke sammen over, akkurat.

Akkurat mitt poeng, men det ble ikke særlig godt mottatt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Thursday, December 15, 2016 den 11.40, Speedmaster skrev:

Hadde hun kombinert alle disse prosjektene med 45 timers arbeidsuke hadde det vært imponerende, men egentlig driver hun jo bare med hyggelige hobbyting. Ingenting å knukke sammen over, akkurat.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Titania skrev:

Nå skal hun visst slutte å blogge/ta en pause, men fortsette på snap/instagram/youtube

Smart. Viktig å se sine egne begrensninger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende å se om hun faktisk slutter å blogg eller om hun kommer tilbake om noen mnd. 

Det er jo gjennom bloggen hun når ut til veldig mange som velger å bli med på tjl. Og fotograferingen er sikkert å mye gjennom bloggen. 

Men dama har jo tusen baller i luften hele tiden så hun har sikkert noe å finne på. Men en vanlig 9-16 jobb kommer hun nok aldri til å ta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er flere som har hoppet av teamet i følge div snapchatkontoer som tilhører folk på teamet. Noen som vet mer hvem disse er og hvorfor de hoppa av? Vet Helene S har droppa ut da hun snakka om det på sin snapchat i går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger henne ikke på snapchat og hun avsluttet jo bloggen så jeg vet ikke hvordan det står til der i gården om dagen. Noen som kan oppdatere meg? Fortsatt lykke mellom Anette og Trampe? Kommet seg i hus?

Synes det var litt rart at Trampe ikke skulle flytte inn, men derimot ei ung jente fra teamet?? Fordi hun trenger leieinntekter eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, naivsuper skrev:

Følger henne ikke på snapchat og hun avsluttet jo bloggen så jeg vet ikke hvordan det står til der i gården om dagen. Noen som kan oppdatere meg? Fortsatt lykke mellom Anette og Trampe? Kommet seg i hus?

Synes det var litt rart at Trampe ikke skulle flytte inn, men derimot ei ung jente fra teamet?? Fordi hun trenger leieinntekter eller?

Hun snaper så å si heller ikke om dagen. Det eneste hun snaper om er att hun er blitt veganer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, neiognei skrev:

Det er 5 stykk som har hoppet av. Innså vel hvor useriøst opplegget er.

Og hvem er de fem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snorkfrøken_ skrev:

Og hvem er de fem?

Synne, Helene, Daria, Elisabeth. Husker ikke navnet på den femte.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, neiognei skrev:

Synne, Helene, Daria, Elisabeth. Husker ikke navnet på den femte.

Takk!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...