Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 2.8.2016 at 23.13, Riskrem skrev:

Tror hennes rolle er å være en slags motivator eller coach, pluss drive litt pr-arbeid osv. Men hun har nok ikke formell kompetanse til å drive med trening og kosthold. Etter det jeg forstår er det trenerkompisen hennes om står for den delen av opplegget.

18000? Det er jo kjempedyrt da... :sprettoy:

Er rundt den summen det pleier å være på hos andre team også.

Endret av Stormborn88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Stormborn88 skrev:

Er rundt den summen det pleier å være på hos andre team også.

Hvilke andre team har en frontperson som Anette-Marie? Eneste andre jeg vet om er Lene Alexandra. De fleste andre team jeg har sett har en frontperson som er aktiv og interessert.

Dette var nok gøy for AM den første gangen. Da var hun involvert. Denne tredje gangen har hun så vidt giddet å være med dem på samlinger.

Nå er det vel bare penga som rår. Tenk 18.000 per pers. Også er det godt over 20 i teamet. Er vel nærmere 30? Blir en halv mill per team det. Minus noen utgifter og delt på henne og Christian, men likevel en god inntekt for å ikke gidde å møte opp.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt oppgitt av dama. Stresser fra morgen til kveld, men er så syk at hun må på legevakta og må få kjæresten til å ta vare på henne. Klager over prolaps. Men så fort hun føler seg litt bedre drar hun på trening? For så å være dødssyk neste dag igjen?

Hva med å bli helt frisk før man begynner å trene igjen? I går var hun helt  nede for telling - i dag er hun på Yoga. Hun er jo helt elendig til å ta vare på seg selv! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pingodingo

Jeg blir litt matt selv.. Hun sier at hun er så syk, men orker å dra på visning - på yoga - handle.. Det er såklart synd på henne hvis hun har reelt vondt, men jeg klarer ikke å ta det så alvorlig. I tillegg har hun hele nye ting på gang - tid jeg liker/team jeg liker/treningsopplegg/vegetarianer/kjøpt båt/ser nå tydeligvis etter ny leilighet/skal skrive ferdig boka/fotograferer/pusser opp hjemme hos kjæresten. Jeg følger henne på snap, men skjønner ikke helt hvorfor. Her om dagen la hun ut 122 snaps på et døgn. Ikke skjønner jeg hvorfor jeg gidder å telle, men jeg gjør det nå allikevel :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Hun kommer til og på en stor smell om hun ikke stopper opp og puster..  

Dem burde kutte ut team jeg liker ! Jeg synes det er interessant og følge med på den snappen og jentene som skal stille, og for det første så har mange av jentene forferdelig teknikk på styrke trening! (Ingen av lederne ser ut til ta ansvar, men noen som følger dem sier ifra iblant) 

Og ingen sier noe direkte at dem ikke får oppfølging, men  mange er lei og kje, ja det er vanlelig men dem burde få litt "peptalk" osv... sjeldent sjefa blir nevnt :p... 

 

18.000 var uten sydentur dem hadde  i starten av kullet, så kan tenke meg at prisen var nooooen tusen høyere med den... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, neiognei skrev:

Hvilke andre team har en frontperson som Anette-Marie? Eneste andre jeg vet om er Lene Alexandra. De fleste andre team jeg har sett har en frontperson som er aktiv og interessert.

Dette var nok gøy for AM den første gangen. Da var hun involvert. Denne tredje gangen har hun så vidt giddet å være med dem på samlinger.

Nå er det vel bare penga som rår. Tenk 18.000 per pers. Også er det godt over 20 i teamet. Er vel nærmere 30? Blir en halv mill per team det. Minus noen utgifter og delt på henne og Christian, men likevel en god inntekt for å ikke gidde å møte opp.

Det er vel hun som holder samlingene. At de får et god overskudd regner jeg nok med, men det er jo mange ting inkludert i dette. Her er i hvertfall hva kull to fikk http://www.partnergym.no/partner-ts/aktuelt/item/17-teamjegliker

Er vel LA som tar omtrent samme pris og vil vel gjette andre tar omtrent samme priser. Uansett, så velger jo folk å betale for det og det virker som de på teamchatten er fornøyd med opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Solsikke27 skrev:

Og i dag får hun faktisk tid til å stikke innom teamet sitt på samling.👌🏻

Ikke verst! Det er ihvertfall planen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skal gå Kilemanjaro og shopper ALT to dager før? Har ikke gått inn skoene..... Har ikke trent på å gå motbakker med sekk, legger inn en treningsøkt på BRYST og TRICEPS fire dager før...

Jeg bare eeehhh...blir litt oppgitt. Det er greit at hun er ei vimse men er det ingen som kjenner henne som kan si ifra at dette er en tur man bør være godt forberedt til? 

Jeg kjenner erfarne fjellfolk og klatrere som sier at turen er svært tøff. Man kan ikke vimse seg opp 5895 m!! Det er ikke Galdhøpiggen...

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Utrolig dårlig planlagt, spess det med sko....hu har vel brukt dem 1 gang som hun har vist på snapchat:)

Vi får håpe grunn trening i bånn hjelper 😅 men hu som sliter med prolaps? Og ikke kan bære tungt?. og bare det å handle alt 2 dager før.... 

 

Og hun gleeedeer seg til og være uten tlf/internett i 10 dager. Kanskje hun bør satse på en jobb som hun ikke er avhengig av internett og brette ut livet sitt osv... om det er så ille. 

 

Og tenk at hun har kjøpt en leilighet hun skal pusse opp og flytte inn i?! Hva med den fine hun har, som hun har brukt så mye tid på.:). Er vel ikke alt vi skal forstå :)

Endret av Heeipådeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilimanjaro er ikke for pyser nei. En kollega av meg gikk den i fjor, og det var tøffe greier. Han hadde bommet litt på skoa og fikk forfrysninger med varige skader. Så håper hun har fått gode råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sliten av å følge henne, hun stresser jo fra morgen til kveld. Og nå skal hun plutselig til Kilimanjaro! Og alt på halv tolv i forberedelsene så klart..uff..hun tar litt for lett på ting. Håper turen kommer til å gå bra...

Støtter henne i kjøpet av leiligheten da, for nå blir det jo å bo i samme gate som barnefar og ikke i andre enden av byen og mer til.Det blir jo lettere med levering på skolen og datteren kan gå i mellom.Mye tid spart for ei som alltid er litt på halv tolv..... ( forresten...imponerende at hun har råd til å kjøpe leilighet til over 3 mill og fremdeles kan beholde den andre....)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Moongirl skrev:

Blir sliten av å følge henne, hun stresser jo fra morgen til kveld. Og nå skal hun plutselig til Kilimanjaro! Og alt på halv tolv i forberedelsene så klart..uff..hun tar litt for lett på ting. Håper turen kommer til å gå bra...

Støtter henne i kjøpet av leiligheten da, for nå blir det jo å bo i samme gate som barnefar og ikke i andre enden av byen og mer til.Det blir jo lettere med levering på skolen og datteren kan gå i mellom.Mye tid spart for ei som alltid er litt på halv tolv..... ( forresten...imponerende at hun har råd til å kjøpe leilighet til over 3 mill og fremdeles kan beholde den andre....)

Hvordan vet du at den nye leiligheten kostet over 3 mill? Link? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peran skrev:

Hvordan vet du at den nye leiligheten kostet over 3 mill? Link? 

 

Ser annonsen er slettet på finn....3.3 mill var takst..det koster å bo på Ullerntoppen/Røa. Googlet meg lett fram til hvilken leilighet det må være som nettopp var solgt i nabolaget til eksen...sånn er det å være nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, naivsuper skrev:

Skal gå Kilemanjaro og shopper ALT to dager før? Har ikke gått inn skoene..... Har ikke trent på å gå motbakker med sekk, legger inn en treningsøkt på BRYST og TRICEPS fire dager før...

Jeg bare eeehhh...blir litt oppgitt. Det er greit at hun er ei vimse men er det ingen som kjenner henne som kan si ifra at dette er en tur man bør være godt forberedt til? 

Jeg kjenner erfarne fjellfolk og klatrere som sier at turen er svært tøff. Man kan ikke vimse seg opp 5895 m!! Det er ikke Galdhøpiggen...

 

Dette tenkte jeg og på. Så ut som om hun har vært ut og gått en gang...? Uten sekk? Behøver man ikke trene seg opp til å være med på en sånn tur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er forsvarlig, jeg. Prolaps og magetrøbbel, ingen trening i å bestige fjell med tung sekk. Hvem vil ta med noen i den tilstanden på tur? Og hvorfor ønsker hun å utsette en sliten/syk kropp for dette? Kilimanjaro vil være der i årevis fremover.

Har likt henne, men nå er det noe som skurrer, rett og slett. Bloggen har også blitt dritkjedelig. Før virket det som om hun hadde en plan, men nå som jeg har fulgt henne et års tid, så lurer jeg jo litt. Hun har mye fint å komme med, mange gode tanker, men noen ganger glemmer hun å tenke seg om. Glemmer kanskje litt at magefølelsen må spleises med tanker, og at summen av diss er intuisjon.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har bærere/sherpaer på en sånn tur, man bærer ikke tung sekk selv. Kun dagssekk med masse drikke, solbriller, kamera, kikkert, regntøy osv. Turen i seg selv er overkommelig, høyden som ofte er største problemet. Man må gå veldig sakte, drikke masse og ta det med ro. Men såklart, å ha gått inn sko og ha generelt god form er viktig.

Men det er altså topptrente/toppidrettsutøvere som ikke har kommet til topps, fordi de ikke har tatt nok hensyn til høyden og å ta det med ro, mens jeg vet om dame på 50+ som kom seg greit til topp og hun er kun i normal turform.

Endret av Anonym90059005
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet hennes virker så hektisk og stressende, i alle fall liker hun å fremstille det slik på bloggen og på snap. Alltid nye prosjekter og styr hele tiden. Skrev hun ikke at hun var skeptisk til vaksiner her om dagen? Virker svært lite reflektert å ha slike holdninger til vaksiner, og attpåtil belage seg ut på en lang reise til Afrika uten å være ordentlig vaksinert...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...