Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pingodingo

Jeg orker ikke å ha henne mer på snap, og jeg orker ikke mer å sjekke bloggen hennes. Blir helt svett av skrivestilen hennes, blir helt svett av henne. Så nå var det nok. Fant ut at jeg bare satt og irriterte meg over alt sammen, og da er det virkelig ikke noe poeng å bruke mer energi på henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt å slette henne eg og, blir helt svett som du sier. Så masse snakking og fakter. Men, var jo litt spennende med den turen, men snart er det vel offline. Begynner ikke så bra, når hun allerede nå er solbrent og har magesmerter. Hun sa noe om mensensmerter da de dro fra Norge. Burde virkelig utsatt den mensen under turen, spesielt siden hun sliter sånn og så blir det jo en del styr med sånt på tur.  Og så er hun så redd for hodepine for det får nesten alle og det takler hun så dårlig..nå mangler vel bare prolapssmertene...

Uff...ikke mye turglede å spore der i gården....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye turglede å spore, nei. Og finnes ikke forberedt. Noe sier meg at hun ikke kommer til å være en av de som kommer seg helt til toppen. Hvis hun er dårlig nå skal de mye til for at hun blir bedre underveis. Nesten alle får mageproblemer og hodepine på en sånn tur.

Det som slår meg mest her er pengeforbruket. Det virker som om hun kan slenge rundt seg med penger. Vet jo at noe er spons men allikevel..Hun bare går å svir av femten lapper på turutstyr til en tur hun litt sånn halvhjerta skal gå...og turen i seg selv vet jeg koster rundt 20 000. Hun kjøper klær, går til frisøren hele tiden, kjøper kunst, ny leil, seilbåt, nytt kamera, tjener hun virkelig så mye?

Uansett. Sliten av å følge henne på snap og alle tusen prosjekter som aldri landes. Har derfor slettet henne i dag.

Blir bare irritert av å se noen være så elendig til å passe på seg selv.  Hun må slappe av og roe ned. Det veier ikke opp med en yogatime/massasje innimellom når alt går i hundre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Gresshoppa skrev:

Hva skjedde/skjer med denne  turen på Snapchat?

Tror ikke det er dekning på vei til Kilemanjaro. Hadde vært så spennende med snapper fra turen oppover, men samtidig så vil man vel gi alt på en slik tur og ikke bruke tiden på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trist å lese det negative hun skriver om faren sin..synes hun kunne spart seg for det.

Og hun fikk jo en ny mannlig bestevenn på turen...flott det...ikke måte på hvor god kjemi de hadde...begge har kjærester...men, hvorfor skrive at de har dater alene leenge  og at kvelden endte i hans telt....

Endret av Moongirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Moongirl skrev:

Trist å lese det negative hun skriver om faren sin..synes hun kunne spart seg for det.

Og hun fikk jo en ny mannlig bestevenn på turen...flott det...ikke måte på hvor god kjemi de hadde...begge har kjærester...men, hvorfor skrive at de har dater alene leenge  og at kvelden endte i hans telt....

ford legge opp til at det skal skje noe, så folk skal gidde lese neste innlegg. Hun har feiret bursdagen sin i Spania men Trampe etter turen så det har ikke skjedd noe mellom henne og Kristoffer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, naivsuper skrev:

ford legge opp til at det skal skje noe, så folk skal gidde lese neste innlegg. Hun har feiret bursdagen sin i Spania men Trampe etter turen så det har ikke skjedd noe mellom henne og Kristoffer. 

Jada....men, eg synes det ikke passer å skrive det på den måten...tipper ikke Trampe og kjæresten til K synes det er kult at hun skriver det sånn 😉 Jeg fikk en dårlig følelse, ødelegger litt av turrapporten...men, vil vel skape klikk da som du sier.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig denne greia med å kalle kjæresten for Trampe? Har ikke fyren et navn. Greit at han ikke vil vises på blogg, men skader vel ikke å kalles ved eget navn allikevel.

Jeg har lest noen av dagbok innleggene hennes fra turen til Kilimanjaro og må si at hun har et merkelig språk og skriver veldig rotete og forvirrende. Hun sier hun er journalist....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chrisssi skrev:

Hva er egentlig denne greia med å kalle kjæresten for Trampe? Har ikke fyren et navn. Greit at han ikke vil vises på blogg, men skader vel ikke å kalles ved eget navn allikevel.

Jeg har lest noen av dagbok innleggene hennes fra turen til Kilimanjaro og må si at hun har et merkelig språk og skriver veldig rotete og forvirrende. Hun sier hun er journalist....

Hun har til tider elendige setningsoppbygninger.  Og masse dårlige skrivefeil! I overskriften i innlegget i dag har hun prestert å skrive "stikker av MITT på natta".  Pinlig. Kanskje hun har tatt en slags journalistutdannelse, men den kommer nok ikke fra journalisthøyskolen for å si det sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 25.9.2016 den 12.17, Bloggleser1 skrev:

Noen som har fått med seg hva boken hennes handler om? 

Tja, antar den handler om meg, meg, meg, følge drømmer, meg, drømmer, meg, alt jeg liker?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig sansen for anette marie. Men synes det er et dårlig trekk at hun skal offentliggjøre kjæresten dersom hun når et visst antall subscribers på youtube. Fryktelig uheldig å bruke kjæreste som clickbait.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser hvordan det går når man går halvhjerta inn i alt. Som i går når kun 1 av jentene i teamjegliker kom til siste finale i bikinifitness og hun fikk 6 plass.

 

Hadde Anette Marie gått all in i dette prosjektet hadde vi neppe sett så mange som ikke var sceneklar som i går. Flaut og ikke minst kjipt for de stakkars jentene som betaler henne dyrt for dette.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i det første du skriver Maskopi! Jeg tror resultatene har like mye med kriteriene de bruker for utvelgelse til temaet å gjøre. De bra jentene (som allerede har trent en stund og har dette som en livsstil/ er seriøse) vil jo aldri bruke tida si på denne type team. De vil ha mennesker med erfaring og utdanning innenfor trening og ernæring-spesifikt rettet mot dette. Derfor er det jenter med lite/dårlig treningsbakgrunn her. 

Dessuten er flere av de gode teamene i dag selektive på hvem de lar starte på (og fullføre) en konkurranseoppkjøring. Det settes mer krav til at du skal ha en viss treningsbakgrunn blant annet.

Det virker som jentene i det aktuelle teamet ikke nødvendigvis har et ønske om å gjøre det BRA - det er mest "å ha deltatt" som er viktig her. "Alle er bra nok" er det som fokuseres på. Det blir jo som å møte opp uforbredt til Birkebeinerrennet. Bildet i startområdet ser kult ut (bra nok for face..) og etterpå kan du si at du deltok, selv om du bare gikk 50 meter og ikke hadde trent særlig på forhånd. Helt greit det altså,men det er bare deg selv du lurer. 

Mange føler nok de har gjort en kjempeinnsats - men å gjøre det bra i dag krever absolutt topp innsats og fokus  med tanke på riktig ernæring og trening over mer enn et år før man tenker på en konkurranseoppkjøring. (For de aller fleste i toppen). 

Om alle disse jentene blir lurt til å tro at de kan nå finale er jo det selvsagt trist - men har ikke det inntrykket heller. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som endel av de ivertfall har klart en betydelig personlig endring. Jamfør før/etterbilder. Nå vet jeg ikke hva de har blitt "lovet" - men det kan tyde på at dette var jenter som hadde et ganske "dårlig" utgangspunkt og litt av greia var å delta- ikke vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det dere skriver om at Anette Marie bare har stilt i fitness en gang, men det er ikke det dette handler om. Hun ble bedre kjent med seg selv som person, og ville også at andre skulle få denne opplevelsen av og kunne "lykkes". Hun er sertifisert PT og har lov til og drive med dette. Men hun har også satt sammen et utrolig bra Team. Hun har Christian som er Coach og selv driver med dette, og en erfaren poseringstrener. Det handler ikke om at de skal gå på den scenen og vinne hele greia. Ja, mange har lite/ingen erfaring på treningsområdet, men de har klart og endre livene sine drastisk. De har virkelig jobbet beinhardt, og bare det og kunne få stå på den scenen er en seier i seg selv. Dette er som hvilket som helst annen sportskonkurranse. Mange er der for og ta 1 plassen, mens andre er der for erfaring eller bare det og gjennomføre er bra nok. 

jeg vill gi en stor klapp på skuldra til alle i Teamjegliker for innsatsen. Det er mennesker som virkelig har jobbet hardt. 

 

Dere er voksene mennesker, så skjerp dere! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan trene og endre livet sitt uten å måtte stille i konkurranse. Det kan være like beundringsverdig og karakterstyrkende. Men da kan kanskje ikke AM ta nærmere 20.000 kroner for det.

Hva er vitsen med å stille med f.eks 13-15 i fettprosent, som ihvertfall ei av de gjorde. Det var jo nesten ingen av dem som så ut til å ha noe som helst definert muskelmasse. Ihvertfall ikke i forhold til de som hadde proffe team bak seg. Ja, de var debutanter, men det har mange andre vært også, uten å se bare tynne ut.

Selv om bikinifitness ikke handlet om å ha svære muskler, så må man faktisk trene lengre enn 25 uker, for å kunne hevde seg. Må være irriterende for de seriøse jentene å tråkke rundt i berter som ikke har forberedt seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...