Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En dag på snap så slettet jeg henne. Orker ikke alle prosjektene og den stakkars unge assistenten... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere enn kvinneguiden som er nysgjerrige på hvorfor deltagere slutter. AM gikk ut på snapen til teamet i går og ba om at det ikke ble stilt spørsmål om det. Det ble truet med blokkering av de som fortsatte å stille spørsmål. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MeredithG skrev:

Det er flere enn kvinneguiden som er nysgjerrige på hvorfor deltagere slutter. AM gikk ut på snapen til teamet i går og ba om at det ikke ble stilt spørsmål om det. Det ble truet med blokkering av de som fortsatte å stille spørsmål. 

Profesjonelt... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart folk lurer da 5 stk. Slutter på likt.... 

Det blir det stilt spørsmålstegn ved! 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også ei som la ut en lang fb status i går om hvordan hennes opplevelse med teamet var. Og det vart ikke godt mottatt av noen av de andre jentene. Hun har lagt statusen sin offentlig, men det er sikkert ikke lov til å dele navn her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Tirilpia skrev:

Det var også ei som la ut en lang fb status i går om hvordan hennes opplevelse med teamet var. Og det vart ikke godt mottatt av noen av de andre jentene. Hun har lagt statusen sin offentlig, men det er sikkert ikke lov til å dele navn her.

Er det lov å sende på pm? Jeg vil gjerne se! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, calium skrev:

Er det lov å sende på pm? Jeg vil gjerne se! 

Jeg og! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, calium skrev:

Er det lov å sende på pm? Jeg vil gjerne se! 

Vil gjerne se den jeg også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull3. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Endret av Tirilpia
Redigerte kull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt drøyt hvordan de andre jentene tar teamet i forsvar. Blir sjokkert. Er tydeligvis ikke lov å ha egne meninger der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Tirilpia skrev:

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull2. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Kan du sende til meg og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette forundrer meg jo ikke, for med så mange planer så Kan man umulig klare å følge opp slik man burde.... 

Men nå har hun vel kanskje funnet ut det selv i og med att hun har sluttet med bloggen.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...