Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest HEB1234
På 1.2.2017 den 16.47, Tirilpia skrev:

Hun som har skrevet statusen på fb har sagt at man gjerne må dele den. Kan ta det på pm.

 

Ps: Jeg skulle sikkert skrevet i hovedinnlegget mitt at hun er ikke en av de som sluttet i kull4, hun var med i kull3. Beklager for at jeg ikke nevnte det først.

 

Kan du sende til meg også?:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 1.2.2017 den 11.25, Tirilpia skrev:

Det var også ei som la ut en lang fb status i går om hvordan hennes opplevelse med teamet var. Og det vart ikke godt mottatt av noen av de andre jentene. Hun har lagt statusen sin offentlig, men det er sikkert ikke lov til å dele navn her.

Vil gjerne ha pm 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det liksom ikke.. Hvorfor må hun starte team og ta seg betalt for alt hun velger å holde på med... Greit nok med team jeg liker. Men nå begynner hun vegan team også.... Hun har vært det siden nyttår.... Hva kan hun lære bort? Det virker så useriøst.. Hadde hun holdt på med dette i noen år for så å starte team hadde jeg skjønt det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, February 03, 2017 den 0.37, neiognei skrev:

I alle sine dager? Ikke fint mot hvem? Dem hun har betalt 15.000-20.000 kroner til og som hun ikke er fornøyd med oppfølgingen fra? Glem ikke at Annette Marie og Christian tjener store penger på dette her. Det er ikke veldedighet. 

Dette koster. 

Har ei venninne som er med igjennom noe annet. Mye dyrere, og ikke snakk om noe utenlandsreise 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 03, 2017 den 9.37, Hoppsi skrev:

 

 

Endret av Putti
Ble lagt inn 2 ganger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 03, 2017 den 9.37, Hoppsi skrev:

Man kunne jo ikke vite hvem hun skrev om ut fra teksten hennes.så slik sett syns jeg ikke hun har skrevet noe galt, hun har skrevet om sin opplevelse av noe og det har hun jo rett til å gjøre. 

 

Rett og rett ja, men hun er jo kun ute etter å ødelegge for andre. 

Når hun ber folk dele, så kommer det selvfølgelig fram til slutt hvem det er. 

Hadde hun kun delt med sine venner, hadde det ikke blitt så oppblåst. 

Når hun deler med "hele verden", så er hun kun ute etter å ødelegge og sverte, mener nå jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Putti skrev:

Rett og rett ja, men hun er jo kun ute etter å ødelegge for andre. 

Når hun ber folk dele, så kommer det selvfølgelig fram til slutt hvem det er. 

Hadde hun kun delt med sine venner, hadde det ikke blitt så oppblåst. 

Når hun deler med "hele verden", så er hun kun ute etter å ødelegge og sverte, mener nå jeg 

Alle firmaer må tåle, og forvente, å få både god og dårlig kritikk. Ikke vanskeligere enn det. Og sånn må det være. Om det i tillegg er sånn at mange slutter samtidig, så er det i hvert fall interessant for andre å vite hva som skjer, før de eventuelt bruker titusener på samme produkt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 03, 2017 den 9.44, Galaxy X skrev:

Jeg syns motkommentarene var de som var stygge. Jenta forteller jo bare om sin opplevelse med et team, teamlederne, og det å bli syk underveis. Ingen plass sier hun at hele opplegget er ren dritt, men at HENNES opplevelse ble dritt. Så kommer teamvennene og antyder at hun lyver og er overfølsom, fordi mens det pågikk var hun jo såå glad og såå fornøyd. Hallo? Vet de hva det vil si å bli psykisk syk? Det er nok ikke lett å slite med tanker om trening og mat når en kun omgås mennesker som snakker om kun trening og mat, og virker til å ikke være påvirket. 

Alle som begir seg ut på dette, bør ha undersøkt masse rundt denne typen opplegg, og funnet ut at veldig mange sliter med psykiske problemer i forbindelse med dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2017 den 11.25, Tirilpia skrev:

Det var også ei som la ut en lang fb status i går om hvordan hennes opplevelse med teamet var. Og det vart ikke godt mottatt av noen av de andre jentene. Hun har lagt statusen sin offentlig, men det er sikkert ikke lov til å dele navn her.

kunne jeg fått den på PM?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, February 12, 2017 den 8.58, Putti skrev:

Dette koster. 

Har ei venninne som er med igjennom noe annet. Mye dyrere, og ikke snakk om noe utenlandsreise 

Nå betaler de ekstra for reisen da.:) 

Det koster ja, men som regel har man bedre og mer individuell oppfølging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, neiognei skrev:

Nå betaler de ekstra for reisen da.:) 

Det koster ja, men som regel har man bedre og mer individuell oppfølging. 

Hvordan kan du si det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 timer siden, neiognei skrev:

Nå betaler de ekstra for reisen da.:) 

Det koster ja, men som regel har man bedre og mer individuell oppfølging. 

reisen er med i hele pakken dem får tilbud om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for sitat hentet fra sosiale medier, og svar til dette.
/lillesky (mod)

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.2.2017 den 23.08, Carina Maria skrev:

reisen er med i hele pakken dem får tilbud om. 

Reisen er ikke en del av pakken nei, men et ekstra tilbud du betaler ca 5000 kr for

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På Monday, February 13, 2017 den 23.08, Carina Maria skrev:

reisen er med i hele pakken dem får tilbud om. 

 Det er valgfritt å være med på reisen og også valgfritt å da betale for reisen. De som er med på reisen betaler da det samme som de andre + ekstra for reisen. Om de kaller det pakkepris er det samme, faktum er at pakken med oppfølging + reise er dyrere enn pakken uten reisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, February 13, 2017 den 22.21, Putti skrev:

Hvordan kan du si det? 

Hvordan jeg kan si hva? Sjekk litt rundt. Det er ikke vanskelig å finne ut av hva man får for pengene i andre team/med andre coacher.

Det viktigste er at de fleste coacher ikke kunne drømme om å sende de jentene som team jeg liker sender ut på scena. Det er et veldig uproft opplegg, hvor omtrent samtlige får stille, om de vil. De selger luftslott til overgira jenter, som absolutt ikke burde sette sine bein på scena. Flere har ikke trent styrke i mer enn den tiden de har vært med i teamet. Hun ene der nå har en fettprosent på 8. Fem uker før konkurranse. Helt utrolig at de har latt henne gå så langt ned på dette tidspunktet.

Teamjegliker representerer alt som er galt og uproft med bikinifitness i Norge.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...