Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Skjønner meg ikke på dette jeg..

De henger sammen og fikser på huset og har det moro.. men er ikke sammen..?

Kjenner jeg blir litt flau på deres vegner når jeg ser snappene hennes..

Hmm, synes hun er litt merkelig hele dama. Og snappene er så kleine!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, synes hun er litt merkelig hele dama. Og snappene er så kleine!!!!! 

Syns det er veldig mye "stakkars meg" og "se på meg og alt det perfekte jeg prøver å gjøre for verden"... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker egentlig som at han pusser opp ilag med noen venner, mens hun gjør andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker egentlig som at han pusser opp ilag med noen venner, mens hun gjør andre ting.

Ja, virker som han er veldig flink til det der! Jeg synes det er så spennende å følge med på oppussingen på snapchatten hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som forstår noe av de siste innleggene på bloggen hennes? For meg er det " jorden og universet er en del av oss men vi er mer enn vi tror-ish"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne. Syns hun er et friskt pust på snap, hun virker ekte og herlig.

Det husgreiene er merkelig, men kanskje hun ikke deler alt på bloggen. Sikkert mer bak det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har trukket seg helt fra prosjektet nå visstnok..

Orker ikke mer.. 

Skjønner jeg godt, hadde heller ikke orket å pusse opp et hus med eksen min ,som jeg ikke kommer til å få nytte av til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dere siste blogg innlegget hennes? Jeg lurer på hva som gikk galt jeg.

Ja, hva skal man tro? Det er vanskelig. Når man ikke får hele historien. Bare bruddstykker. Et lite gløtt inn i et liv, som er så nært, men så fjernt, allikevel.

Kanskje kommer historien frem senere? Om ikke nå. Det må smøres. Med tålmodighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva som gikk galt. Håper hun har slettet de kleine videoene. Jeg så bruddet komme allerede et minutt inn i første video. Man så at det ikke kom til å gå bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett det siste innlegget hennes..? Lord...

 

Jeg husker jeg begynte å følge henne fordi jeg syns hun virket så jordnær og underholdende og ikke så opptatt av seg selv og utseende som mange andre...Jammen tok jeg feil der...

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg synes også bloggen hennes er blitt rar. Den er så tung å lese. Pluss at det er nye prosjekter hele tiden og det er slitsomt å henge med i svingene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...