Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.

Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den dama der er jo så veldig opp og ned, blir jo vanskelig å holde følge med henne :bond:

Ene dagen er hun happy og skriver om den fine familien sin (henne, ungen og den relativt ferske kjæresten hennes) neste dag legger hun bilder av seg selv grinende på ett baderomsgulv på snapstoryen.

Alltid noen nye idéer og tanker, også setter hun de tilverks, men så danner det av og blir sakte men sikkert ikke nevnt på blogg/snap igjen! Må være slitsomt for de som lever tett på med henne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Hun har jo utrolig mye på én gang med største team jeg liker noen sinne, oppussing av leilighet, flytting, mammarollen og bloggen for å nevne noe... så jeg syntes ikke det er så rart om hun ikke får gjort alt hun vil når hun ønsker... jeg er i alle fall VELDIG imponert - hadde det vært meg ville jeg knukket sammen for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't be a bitch skrev (På 10.10.2016 den 12.31):

Det er sant det dere skriver om at Anette Marie bare har stilt i fitness en gang, men det er ikke det dette handler om. Hun ble bedre kjent med seg selv som person, og ville også at andre skulle få denne opplevelsen av og kunne "lykkes". Hun er sertifisert PT og har lov til og drive med dette. Men hun har også satt sammen et utrolig bra Team. Hun har Christian som er Coach og selv driver med dette, og en erfaren poseringstrener. Det handler ikke om at de skal gå på den scenen og vinne hele greia. Ja, mange har lite/ingen erfaring på treningsområdet, men de har klart og endre livene sine drastisk. De har virkelig jobbet beinhardt, og bare det og kunne få stå på den scenen er en seier i seg selv. Dette er som hvilket som helst annen sportskonkurranse. Mange er der for og ta 1 plassen, mens andre er der for erfaring eller bare det og gjennomføre er bra nok. 

jeg vill gi en stor klapp på skuldra til alle i Teamjegliker for innsatsen. Det er mennesker som virkelig har jobbet hardt. 

Dere er voksene mennesker, så skjerp dere! 

Ekspander  

Hvilken tilknytning har du til bedriften?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
  Gia_ skrev (På 7.12.2016 den 2.21):

Den dama der er jo så veldig opp og ned, blir jo vanskelig å holde følge med henne :bond:

Ene dagen er hun happy og skriver om den fine familien sin (henne, ungen og den relativt ferske kjæresten hennes) neste dag legger hun bilder av seg selv grinende på ett baderomsgulv på snapstoryen.

Alltid noen nye idéer og tanker, også setter hun de tilverks, men så danner det av og blir sakte men sikkert ikke nevnt på blogg/snap igjen! Må være slitsomt for de som lever tett på med henne.. 

Ekspander  

jeg leser blogge til anette marie fast og hennes siste blogg innlegg åpner hun seg og forteller at hun er høy sensitiv og hva er galt i det? for dem som er høy sensitive har de dager som går opp og ned og de er mye mer følelses mennesker enn vanlig. 

det som er kjenne tegnet for de som er høy sensitive er at dem er kreative personer med mange prosjekter de vil gjennomføre. 

jeg syns det er ufint og rakke ned på henne på grunn av det blogg innlegget hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilunich skrev (På 7.12.2016 den 7.24):

Hun har jo utrolig mye på én gang med største team jeg liker noen sinne, oppussing av leilighet, flytting, mammarollen og bloggen for å nevne noe... så jeg syntes ikke det er så rart om hun ikke får gjort alt hun vil når hun ønsker... jeg er i alle fall VELDIG imponert - hadde det vært meg ville jeg knukket sammen for lengst!

Ekspander  

Skjønner ikke hva som er imponerende med et såpass voksent menneske som ikke klarer å sette grenser for seg selv. Det er ganske umodent. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte henne skikkelig godt før, men nå er det for mye som ikke stemmer. Hun driver bedrift(er) veldig etter lyst-prinsippet, det mangler en overordnet plan. Det vil si, det kan jo godt være at den finnes, men jeg greier liksom ikke å se noe. Det er virring og  kaving, og ja, det virker planløst og tilfeldig.

Det innlegget som kom om høysensitiv var for så vidt helt greit, det må hun få mene. Det er alt det andre jeg ikke orker. Som alle frasene, all viten hun påstå at hun sitter med, men ikke greie å leve etter. "Dere må bare gjøre sånn og sånn", ser hun, uten evne til å være i nærheten selv, ei heller å ha noen åpen innsikt om det på bloggen.

Er ærlig talt litt lei. Vurderer å avfølge.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår som et utrolig ustrukturert surrehode. Virrer rundt på kryss og tvers av hele Oslo dag ut og dag inn, gjerne med en assistent/løpejente/venninne ved sin side(gudene må vite hvorfor de gidder det), daglig glemt noe, om det så er til datteren på skolen, ute på Hurum, i gamle leiligheten eller hva, som koster henne timer med kjøring hit og dit. Hun kaller også en dag som inneholder PT time midt på dagen med en eller annen type trening, på ymse sentre, etterfulgt av 2t med redigering av bilder og litt shopping til oppussing, som verdens mest stressende dager. Mesteparten av dette er hva andre gjør på fritiden utenom jobb.

Evig kaos med henne, hun skaper det selv, mest gjennom å være ustrukturert og surrehue, for så å klage i etterkant...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ankerline skrev (På 9.12.2016 den 16.12):

Nå er jo ikke "høysensitiv" noe reell diagnose. Det er jo bare snakk om det innenfor nettmagasiner, alternativ medisim og bloggere. Ekte forskere mener det ikke eksisterer noe slikt fenomen 

http://forskning.no/psykologi/2016/08/forskere-kritiske-til-teori-om-de-spesielt-sensitive

Så hvis noen skråsikker diagnoserer seg selv "høysensitiv", så tyder det på elendig kildekritikk.

Ekspander  

Amen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ankerline skrev (På 9.12.2016 den 16.12):

Nå er jo ikke "høysensitiv" noe reell diagnose. Det er jo bare snakk om det innenfor nettmagasiner, alternativ medisim og bloggere. Ekte forskere mener det ikke eksisterer noe slikt fenomen 

http://forskning.no/psykologi/2016/08/forskere-kritiske-til-teori-om-de-spesielt-sensitive

Så hvis noen skråsikker diagnoserer seg selv "høysensitiv", så tyder det på elendig kildekritikk.

Ekspander  

Høysensitivitet er ingen diagnose eller sykdom. Det er et personlighetstrekk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Knukket?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  BeverTramp skrev (På 14.12.2016 den 14.45):

Du skjønte vel poenget? Er ingen grunn til å påpeke skrivefeil selv om man har ulike meninger :)

Ekspander  

Jeg skjønte poenget ja, men "knukket" var et nytt ord for meg. Skulle tro det var VP som skrev innlegget.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1

Ekspander  

Er du virkelig VELDIG imponert? Hva er det å være imponert over? Jeg lurer oppriktig? Nå gidder jeg riktignok ikke følge bloggen etter det mildt sagt hårreseinde Trump innlegget... Men hva er imponerende med å ha folk som pusser opp en leilighet, delt foreldreansvar, en blogg med innlegg uten research og organisere et treningsteam med flere andre involverte? Da er du jammen lett å imponere 🙈

Selv blir jeg imponert over foreldre med barn som har spesielle behov, aleneforeldre som har barna 100%, folk som står i utfordringer ikke alle andre står i, folk som reiser ut i verden for å hjelpe andre, folk som jobber frivillig etc.

Endret av Hummingbird1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
  Hummingbird1 skrev (På 14.12.2016 den 15.00):

Er du virkelig VELDIG imponert? Hva er det å være imponert over? Jeg lurer oppriktig? Nå gidder jeg riktignok ikke følge bloggen etter det mildt sagt hårreseinde Trump innlegget... Men hva er imponerende med å ha folk som pusser opp en leilighet, delt foreldreansvar, en blogg med innlegg uten research og organisere et treningsteam med flere andre involverte? Da er du jammen lett å imponere 🙈

Selv blir jeg imponert over foreldre med barn som har spesielle behov, aleneforeldre som har barna 100%, folk som står i utfordringer ikke alle andre står i, folk som reiser ut i verden for å hjelpe andre, folk som jobber frivillig etc.

Ekspander  

Unnskyld... jeg er bare litt imponert. Så utrolig teit av meg å si veldig. Tenk så dumt å være en som lett blir imponert av andre... det må være den dårligste egenskapen min. Skal prøve bli mer som deg. 

Å bøye som jeg gjorde har jeg fått med meg hjemmefra. Skal gi tyn til mor. 

Håper det ikke svir grusomt i øynene dine enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...