AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #81 Skrevet 3. september 2015 Jeg er uenig med deg. I Norge under krigen reiste unge menn til England. Utdannet seg som soldater og sloss for sitt land. Hva gjør disse asylsøkere i dag? Henger rundt på kjøpesentre. Vi skal gi dem opplæring, utdannelse slik at de er rustet til og bygge opp sitt land igjen. Den skulle hit: Norske ungdommer henger ikke på kjøpesentre? Anonymous poster hash: 0b57a...96f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #82 Skrevet 3. september 2015 Som sagt. Man får ikke barn når fremtiden er utrygg. Om så ta konsekvensene av det. Den holdningen eksisterer ikke i disse landene, fordi barn nemlig er en investering for fremtiden. Du skjønner ikke mye av den bakgrunnen disse folkene har. videre har de ikke noe hjem. Landene de er født i er ødemarker og slagmarker styrt av en liten elite som behandler folket som som kveg og slaver. Klart de ikke vil tilbake å bygge opp noe der. De vet vel knapt hva det å ha et hjem vil si. Anonymous poster hash: d5a38...d8b 1
Gothminister Skrevet 3. september 2015 #83 Skrevet 3. september 2015 Den skulle hit: Norske ungdommer henger ikke på kjøpesentre? Anonymous poster hash: 0b57a...96f Hva har det med saken å gjøre? 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #84 Skrevet 3. september 2015 Da får dem kjempe for et fritt land. Uansett, det hjelper ikke og reise til Norge. Men du skjønner, det er nettopp det det gjør. Det hjelper dem veldig. Anonymous poster hash: d5a38...d8b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #85 Skrevet 3. september 2015 Som sagt. Man får ikke barn når fremtiden er utrygg. Om så ta konsekvensene av det. Folk får barn uansett hvilke forhold som råder. Med mangel på medisiner følger også mangel på både kondomer og p-piller. Under alle kriger har folk fått barn. Ikke nødvendigvis fordi en graviditet har vært velkommen. Anonymous poster hash: 6c3a9...030
Gothminister Skrevet 3. september 2015 #86 Skrevet 3. september 2015 Den holdningen eksisterer ikke i disse landene, fordi barn nemlig er en investering for fremtiden. Du skjønner ikke mye av den bakgrunnen disse folkene har. videre har de ikke noe hjem. Landene de er født i er ødemarker og slagmarker styrt av en liten elite som behandler folket som som kveg og slaver. Klart de ikke vil tilbake å bygge opp noe der. De vet vel knapt hva det å ha et hjem vil si. Anonymous poster hash: d5a38...d8b Jeg ser at jeg forstår mer en deg. Jeg undrer meg over hvorfor så mange asylsøkere og flyktninger reiser på ferie til sitt hjemland, samt har flagg, går i nasjonaldrakta, når det kun er utbomba ørkener som du påstår. Litt spesielt du. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #87 Skrevet 3. september 2015 Mange drar rett til Italia, men så forlater de landet med en gang også kommer de til Norge eller Sverige. Italia har storpågang av flyktninger så det sier seg selv at de må dra et annet sted. Ofte får de avslag i Norge, så de tar med halve slekten til Sverige også kommer de tilbake til Norge og prøver igjen. Når folk kommer etter de her i Norge for å kaste de ut, så flykter de til Sverige. Men hva skjer med alle landene i mellom Italia og Norge/Sverige, er ikke de bra nok? Får de ikke nok goder der? Vi i Norge og Sverige er alt for dum, her får de alt servert på sølvfat. Alt de trenger å gjøre er å skvise ut et par barn i året så får de ekstra penger + fullstøtte fra NAV. Mange blir ikke sendt tilbake til Syria, for de blir sendt tilbake til det første første trygge asyllandet de kom til, Italia. Derfor rømmer de til Sverige, og prøver igjen senere. Mange velger havet som flyktmetode, og da ender de opp i Italia. Italia får så mange flyktninger via middelhavet at Frankrike, Sverige, Norge og Tyskland må "hjelpe til" ved å ta imot flyktningene. Men, hvorfor skal vi ta imot flere, når vi allerede har flere tusen Syrere her i Norge, som sitter å venter på å få innvilget asyl? Hvorfor skal vi sende de tilbake til Syria, samtidig som at vi tar imot flyktninger fra Italia? Det er helt på bærtur! Vet om to Syrere som har mistet familiemedlemmer på grunn av krig, som klarte å flykte til Italia, så til Sverige også kom de til Norge. Her har de jobb, lært seg språket og er på god vei til å bli en ærlig borger. Men allikevel blir de plukket opp på gaten av politiet, sendt frem og tilbake mellom Italia og Sverige, i påvente av å bli sendt til Syria. Gang på gang flykter de fra asylmottaket i Sverige og kommer tilbake til Norge. Frem og tilbake hele tiden! Avslag gang på gang. Det er helt på trynet!! Hvorfor skal de sendes tilbake til Syria, men samtidig tar vi imot flyktninger fra Syria. Det gir null mening! Anonymous poster hash: 60d5c...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #88 Skrevet 3. september 2015 Jeg hater ikke innvandrere. Jeg elsker alt som er norsk. Jeg elsker menneskene, tryggheten, kulturen, landet, velferden, nisseluene, naturen, selvgodheten, tilliten, naiviteten, maten og kongefamilien. Ja, til og med Ari Behn. Det er oss. Det er vårt. Er det så galt å være redd for å miste alt dette? Anonymous poster hash: f3b41...017 Jeg hater ikke innvandrere. Jeg elsker alt som er norsk. Jeg elsker menneskene, tryggheten, kulturen, landet, velferden, nisseluene, naturen, selvgodheten, tilliten, naiviteten, maten og kongefamilien. Ja, til og med Ari Behn. Det er oss. Det er vårt. Er det så galt å være redd for å miste alt dette? Anonymous poster hash: f3b41...017 Du hater oss ikke, du bare ønsker ikke at vi er i samme land som deg. Når du ber meg om å pelle meg ut av landet og ser på meg som et problem så aner jeg en liten, en bitteliten, anelse av fiendtlighet. Jeg ser ikke hvordan JEG er med på å utrydde Ari Behn (wtf) og kongefamilien, den norske kulturen og nisseluene ? Jeg var, og er, en del av den norske kulturen - den biten sliter du enda med å forstå. Og jeg ble en del av det ekstremt fort, derfor er jeg sjeleglad for at foreldrene mine bestemte seg for å bli, det er her jeg føler meg hjemme, ingen annet sted. Det er jo en grunn til at jeg anser Norge som mitt hjemland. DERFOR reiste vi ikke tilbake. Løsningen din er å holde oss inne på lukkede asylmottak så vi ikke rekker å bli knyttet til landet og så bli shippet tilbake der hvor vi kom fra... fordi ett eller annet Ari Behn og nisseluer.. Jeg er veldig glad for at du ikke bestemte min skjebne, og jeg er glad for at vi tar inn flyktninger som forhåpentligvis blir integrerte og en del av det norske samfunnet og landet som det jeg ble Anonymous poster hash: f7a78...fc8
Gothminister Skrevet 3. september 2015 #89 Skrevet 3. september 2015 Folk får barn uansett hvilke forhold som råder. Anonymous poster hash: 6c3a9...030 Ja man slutter ikke å knulle. Men som sagt, ta konsekvensene og slutt og syt. 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #90 Skrevet 3. september 2015 Ja man slutter ikke å knulle. Men som sagt, ta konsekvensene og slutt og syt. Mennesker elsker stort sett sine barn. Hva mener du med at de må "ta konsekvensene"? Skal de la sine barn være tilbake om forholdene blir desperate? Skal de prøve å sende sine barn til trygghet og selv bli tilbake? Skal familier med barn bare gi opp og overgi seg i den borgerkrigen som pågår? - en borgerkrig vil alltid medføre at du ikke vet hvem som er din venn og hvem som er din fiende. Den som i går var din venn kan i dag være den som dreper din kone og din sønn i dag. Det er bror mot bror. Anonymous poster hash: 6c3a9...030 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #91 Skrevet 3. september 2015 Du hater oss ikke, du bare ønsker ikke at vi er i samme land som deg. Når du ber meg om å pelle meg ut av landet og ser på meg som et problem så aner jeg en liten, en bitteliten, anelse av fiendtlighet. Jeg ser ikke hvordan JEG er med på å utrydde Ari Behn (wtf) og kongefamilien, den norske kulturen og nisseluene ? Jeg var, og er, en del av den norske kulturen - den biten sliter du enda med å forstå. Og jeg ble en del av det ekstremt fort, derfor er jeg sjeleglad for at foreldrene mine bestemte seg for å bli, det er her jeg føler meg hjemme, ingen annet sted. Det er jo en grunn til at jeg anser Norge som mitt hjemland. DERFOR reiste vi ikke tilbake. Løsningen din er å holde oss inne på lukkede asylmottak så vi ikke rekker å bli knyttet til landet og så bli shippet tilbake der hvor vi kom fra... fordi ett eller annet Ari Behn og nisseluer.. Jeg er veldig glad for at du ikke bestemte min skjebne, og jeg er glad for at vi tar inn flyktninger som forhåpentligvis blir integrerte og en del av det norske samfunnet og landet som det jeg ble Anonymous poster hash: f7a78...fc8 Det var ikke jeg som ba deg pelle deg ut av landet. Er du først etablert her, så får du bli. Jeg er heller ikke i imot innvandring som ikke fører til overfallsvoldtekter, terror og sharia. Når det er sagt, så synes jeg du har en arrogant holdning til oss, og til nordmenn generelt. Hadde det ikke vært for at våre forfedre hadde bygget opp dette landet, så hadde ikke du hatt et trygt land å komme til. Hva har dine forfedre utrettet for landet sitt? Jeg regner med at hvis det blir krig i Norge, så hopper du bare elegant videre til neste land, uten å egne gamle Norge en tanke. Skjønner hvorfor du ikke synes det er så viktig om det velter inn med flyktninger. Anonymous poster hash: f3b41...017 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #92 Skrevet 3. september 2015 Jeg håper virkelig velferdsstaten vår kollapser snart. Da er ikke dette landet attraktivt for hordene av lykkegjerne lenger. Hvorfor i helvete slippes de inn i Europa? Plukk dem opp i Middelhavet og frakt dem rett tilbake til Afrika! Anonymous poster hash: a347d...75c 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #93 Skrevet 3. september 2015 Det var ikke jeg som ba deg pelle deg ut av landet. Er du først etablert her, så får du bli. Jeg er heller ikke i imot innvandring som ikke fører til overfallsvoldtekter, terror og sharia. Når det er sagt, så synes jeg du har en arrogant holdning til oss, og til nordmenn generelt. Hadde det ikke vært for at våre forfedre hadde bygget opp dette landet, så hadde ikke du hatt et trygt land å komme til. Hva har dine forfedre utrettet for landet sitt? Jeg regner med at hvis det blir krig i Norge, så hopper du bare elegant videre til neste land, uten å egne gamle Norge en tanke. Skjønner hvorfor du ikke synes det er så viktig om det velter inn med flyktninger. Anonymous poster hash: f3b41...017 Hva slags arrogant holdning har hun? At hun setter pris på å være her? Anonymous poster hash: d5a38...d8b 1
Gothminister Skrevet 3. september 2015 #94 Skrevet 3. september 2015 Hva mener du med at de må "ta konsekvensene"? Skal de la sine barn være tilbake om forholdene blir desperate? Skal de prøve å sende sine barn til trygghet og selv bli tilbake? Skal familier med barn bare gi opp og overgi seg i den borgerkrigen som pågår? - en borgerkrig vil alltid medføre at du ikke vet hvem som er din venn og hvem som er din fiende. Den som i går var din venn kan i dag være den som dreper din kone og din sønn i dag. Det er bror mot bror. Anonymous poster hash: 6c3a9...030 Jeg er for å hjelpe dem først og fremst der de er. Men ser at enkelte vil ha behov for beskyttelse i en periode. Når situasjonen tilsier det, reiser dem tilbake, med sine barn som dem eventuelt har fått her i landet. Det er der vår uenighet ligger. Vi er begge for å hjelpe, men uenig om at dem skal bli her for godt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #95 Skrevet 3. september 2015 Jeg er sikker på at jeg, totalt sett, har betalt like mye og helt sikkert MER enn dere i skatt og bidratt mer økonomisk i landet her enn dere FRPere med stønader og gratis penger her og der. Rydd opp i deres eget rusk før dere anklager oss for å gjøre det. At du kan SE på oss utlendinger at vi er "snyltere" og whatnot er et mirakel i seg selv, for noen magiske evner dere har da? Tankelesere hele gjengen! Merkelig at dere ikke har meldt dere på James Randis "One Million Dollar Paranormal Challenge" (dere kan få lov å regne ut selv hvor mange NOK det blir), dere som virkelig kan lese tanker - det er jo fenomenalt! Go get that money! Det er mulig at akkurat du har betalt inn mer enn du har fått, men i snitt vil ikke en innvandrer gjøre det. Vi trenger ikke James Randi for å vite det siden vi har Statistisk Sentralbyrå. Anonymous poster hash: 0d319...94a 3
Gothminister Skrevet 3. september 2015 #96 Skrevet 3. september 2015 Jeg håper virkelig velferdsstaten vår kollapser snart. Da er ikke dette landet attraktivt for hordene av lykkegjerne lenger. Hvorfor i helvete slippes de inn i Europa? Plukk dem opp i Middelhavet og frakt dem rett tilbake til Afrika!Anonymous poster hash: a347d...75c Den vil kollapse om ikke så lenge om galskapen fortsetter. Personlig håper jeg på en politikk som viser muskler og ikke tenker med hjerte, men med hode. Vi ser heldigvis en god utvikling rundt om i Europa nå. Motstanden mot asyl og flyktninger øker. Folket vil ikke la sine land ødelegges, kun for å hjelpe ved og ta dem inn. Det er faktisk andre måter å hjelpe på. 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #97 Skrevet 3. september 2015 Det var ikke jeg som ba deg pelle deg ut av landet. Er du først etablert her, så får du bli. Jeg er heller ikke i imot innvandring som ikke fører til overfallsvoldtekter, terror og sharia. Når det er sagt, så synes jeg du har en arrogant holdning til oss, og til nordmenn generelt. Hadde det ikke vært for at våre forfedre hadde bygget opp dette landet, så hadde ikke du hatt et trygt land å komme til. Hva har dine forfedre utrettet for landet sitt? Jeg regner med at hvis det blir krig i Norge, så hopper du bare elegant videre til neste land, uten å egne gamle Norge en tanke. Skjønner hvorfor du ikke synes det er så viktig om det velter inn med flyktninger. Anonymous poster hash: f3b41...017 Fint, da er vi iallefall enige på alle punkter, bortsett fra at jeg er arrogant mot nordmenn. Jeg svarer på kritikken mot meg og beskjeden om å pelle meg ut, og at det var synd at jeg ikke pelte meg ut herfra allerede for 15 år siden. Jeg kan kritisere enkelte nordmenn og holdninger blant disse - bare fordi jeg fikk lov å bo her i landet betyr ikke at jeg da ikke kan ha en eneste kritisk tanke om noe en nordmann sier/gjør. Forresten, hva forfedrene mine gjorde for å bygge opp landet kan du lese i en historiebok, jeg er her fordi Serberne fant ut at de ønsket å kverke oss og stappe oss inn i fine, koselige massegraver. Anonymous poster hash: f7a78...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #98 Skrevet 3. september 2015 Det er mulig at akkurat du har betalt inn mer enn du har fått, men i snitt vil ikke en innvandrer gjøre det. Vi trenger ikke James Randi for å vite det siden vi har Statistisk Sentralbyrå. Anonymous poster hash: 0d319...94a Nei, men jeg sier jo at jeg håper vi kan få de integrert like godt som jeg ble integrert,slik at de kan bidra og faktisk betale tilbake det vi ga dem in the first place. Jeg ønsker ikke arbeidsledige innvandrere vandrende rundt i gatene, som allerede har bodd her i 15 år, som kan maks 8 ord på norsk og ikke gidder å bidra til samfunnet, like lite som jeg ønsker at unge, friske norske ungdommer NAV'er og driver like mye dank just for fun - på skattebetalernes bekostning. Anonymous poster hash: f7a78...fc8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #99 Skrevet 3. september 2015 Nei, men jeg sier jo at jeg håper vi kan få de integrert like godt som jeg ble integrert,slik at de kan bidra og faktisk betale tilbake det vi ga dem in the first place. Det må du selvsagt gjerne håpe, men vi har nok erfaring med innvandring nå til å vite at det er 100% sikkert at det ikke kommer til å skje. Anonymous poster hash: 0d319...94a 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #100 Skrevet 3. september 2015 Jeg er for å hjelpe dem først og fremst der de er. Men ser at enkelte vil ha behov for beskyttelse i en periode. Når situasjonen tilsier det, reiser dem tilbake, med sine barn som dem eventuelt har fått her i landet. Det er der vår uenighet ligger. Vi er begge for å hjelpe, men uenig om at dem skal bli her for godt. Folk flest vil bo hjemme, det gjelder majoriteten av verdens befolkning. Om det ikke hadde vært borgerkrig så hadde de færreste ønsket å sette sine barns og eget liv på spill for å flykte fra sitt hjem. Selv har jeg ikke sagt ett ord om "at dem skal bli her for godt". Jeg har derimot spurt hvor mange generasjoner gode nordmenn man må ha på stamtavlen for å bli godkjent til å bli værende her man er født og hvor ens foreldre og besteforeldre også ble født. - dette fordi svært mange 'gode nordmenn' vil, når de graver i egen stamtavle, oppdage at minst en av foreldrene har opphav i et annet land. Nårtid skal så de/vi kastes ut med beskjed om å pelle oss tilbake? - jeg kan ikke se at noen har våget å berør det spørsmålet ennå. Anonymous poster hash: 6c3a9...030 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå