Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

:ler: 

G'nite! Er nok like gravid imårra tidlig, men men. Det er ikke det verste som kan skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Kanskje hun bestemmer seg for at 1. april er dagen for å begynne utfarten, bare for at alle involverte skal måtte dobbelt- og trippeltsjekke at det faktisk stemmer? :Knegg: (jeg holder på 29. altså :snurt: )  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden tenkt 1.april, og så lur som hun har vist seg å være til nå er det ikke utenkelig :fnise: 

Time hos jm kl 11, og vi har vel landet på at om jordmor kan tøye noe, så får hun det. Vi lar det være opp til henne heller :P Det trenger jo ikke sette i gang noe som helst, skulle det ikke skje noe jobber kroppen med ett eller annet likevel. Mannen mente jeg bare måtte bestemme sjøl, men han så jo godt hvor sliten jeg ble av falsk alarm dag etter dag.

J er levert i barnehagen, med tidenes glis om munnen, tipper han var glad for å se kompisene sine igjen ;) Jeg venter på at noen butikker skal åpne for å få bytta noen klær. Altså, hvem liker foret regntøy til unger? Jeg kjenner skjelettet bli klamt bare av tanken :laugh: Det har plutselig blitt vår, så må vel anskaffe noen gode overgangssko til ham også. Noen som har anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig greit ihvertfall. Det begynner å bli for varmt for vintersko, men for tidlig for joggesko. Så da går vi for en halvhøy Gore-tex sak tenker jeg. :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt høyt trykk, men alt er ellers godkjent. Ingen symptomer på noe forgiftning :) Moden og to cm åpning. Hallefuckingsluja at alt i påsken har hatt en viss effekt :P Satte opp ny time til fredag i tilfelle jeg ikke har født til da, men hun regnet med at hun heller kunne komme opp og besøke meg på føden, hun bør ha rett :ler: 

Nå skal jeg handle litt før det blir sofasliting før J skal hentes. Tror jeg innvilger en rugesjokkis i dag altså! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange timer igjen av døgnet ;) Jeg må bare prøve å ikke få noen forhåpninger her, det kan jo like greit drøye til neste sjekk. :) 

Det ble en rugeis, den nye pinneisen med lakris :daane: Synes de kan få tilbake den boksen med lakrisis, den var SÅ god :sikle: Men godt var det uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste!

22. mars - Grastusta

23. mars - FrøkenStrøken

25. mars - kaffemor

28. mars - boks, Blondie65

29. mars - menstermin, Tekola

01. april - Sushi

02. april - LaTraviata, lille_frosk, Blondie65

(05. april - mannens bursdag).

06. april - oultermin.

08. april - Grastusta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Nei, hun har nok grodd fast :snurt: *håper på at omvendt psykologi funker* :ler: 

Lakrisis har jeg aldri forstått greia med, tror lakris er en skikkelig hat/elsk-greie! Men lakrisbåter liker jeg da :sikle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: 2 cm åpning? Så kult! Da har kroppen jobba bra! Kommer sikkert til å føde kjapt du nå, når det først setter  i gang! Hvordan var forrige fødsel igjen? 

Hvor lenge blir gubben borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hurra for to cm åpning og at det ikke bare var mas. :)

:hoppe: Når vondtene faktisk har noe for seg er de mer enn velkomne :D

20 minutter siden, ara skrev:

:popcorn: 2 cm åpning? Så kult! Da har kroppen jobba bra! Kommer sikkert til å føde kjapt du nå, når det først setter  i gang! Hvordan var forrige fødsel igjen? 

Hvor lenge blir gubben borte?

Yep! Men man kan jo gå med det ganske lenge. Meeen nå har jeg jo ikke lenge igjen uansett :) Så om det ikke blir fødsel før fredag håper jeg at en ny runde stripping da kan gjøre susen ;) Jordmor snakket også litt om modningsakupunktur, men det kunne vi ta på fredag om timen ble noe av.

Forrige fødsel var awesome. Vannavgang på morgenen, rier (regelmessige) fire timer senere, totalt ni timer med rier hvorav fire timer aktiv fødsel :) Brukte lystgass som lindring, men syntes egentlig ikke at den hjalp mye. Men maska derimot hjalp meg veldig å puste riktig :) 

Han skal være borte i totalt seks uker, men han tar sikte på å kjøre hjem de fleste helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååååh. Nå oppdaterte jeg meg på flere sider her, så spennende! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Herregud, tenk at du er så nærme nå!! Nå stter jeg her og er helt rørt. Synes ikke det er mange ukene siden du var glad du droppet den salamien på butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ååååååh. Nå oppdaterte jeg meg på flere sider her, så spennende! :hjerte: 

Nå som jeg vet at kroppen faktisk er litt i gang med prosessen tillater jeg meg å kjenne på spenninga ;) Æææh! Tobarnsmamma innen rimelig kort tid, shiit. :daane:

7 minutter siden, Grastusta skrev:

Herregud, tenk at du er så nærme nå!! Nå stter jeg her og er helt rørt. Synes ikke det er mange ukene siden du var glad du droppet den salamien på butikken...

Åh... Salami :sikle::nigo: Jeg skal ha med meg en pakke på barsel, det første måltidet etter pressing SKAL være skive med gullsalami, majones og agurk :ler: Salami.. Og brie... Og spekeskinke.. Biff som ikke er ihjelstekt.. Rødvin... Den siste må kanskje vente litt, men håhå! Eg gler meg!! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...