Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Bytter ut den generelle dagboka med blanke ark her siden det kommer til å bli i overkant med gravid og babyprat fremover ;)

For de som ikke kjenner meg her fra før så er jeg 27 år gammel, bor sammen med mannen som jeg har vært sammen med i 12 år (hoho, tilbake til steinalderen) og vi har en gutt fra før som snart runder 20 måneder. Den herligste lille fyren jeg vet om! :rodmer: Han største er ganske ok han også.

Vi venter en lillebror eller søster (jeg tipper bror ;)) rundt omkring 29. mars, og jeg er ca 9+3 nå. I forrige uke var vi på tidlig ul og fikk se det lille, sterke hjertet slå :hjerte: Helt fantastisk!

For å unngå at dette blir alt for langt stopper jeg her, og håper jeg slipper å skravle med kun meg selv her inne :laugh:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: tror det blir søster jeg altså!

Får du rett blir hele resten av familien fornøyde :ler: Det er bare gutter som har poppet ut de siste årene nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du rett blir hele resten av familien fornøyde :ler: Det er bare gutter som har poppet ut de siste årene nemlig!

 

samme her! pappa fikk nettopp sitt 7.barnebarn, og det var altså den 7. gutten. småguttelag !! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: hallo, alle!

Natta og morgenen fikk en litt dust vending. Smerter og blødninger :sukk: Det har avtatt litt da, så nå venter jeg bare på legetime og forhåpentligvis en tur innom gyn for å sjekke om det fortsatt er liv. Æsj! Trøtt som en strømpe og kvalm fordi jeg er nervøs. Jeg nekter at dette skal gå feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere! :klemmer: Ble sendt til gyn for en sjekk og alt så greit ut, hun kunne ikke finne noen blødningskilde, og alt har roet seg ned nå. Fikk en ekstra titt på den lille som har det helt fint :) vi fikk til og med se bevegelser, så gøy!

Når alt dramaet der var over dro vi for å handle litt, meeen så ringer barnehagen. J har fått seg en lusing fra en annen unge i barnehagen og blør fra øyet! :daane: Livredd mamma dått ænno. Legekontoret tar egentlig lunsj fem minutter etter vi ble oppringt, men heldigvis kom jeg gjennom på tlf med en gang og vi måtte bare komme med ham. Gode folk ass! Det er heldigvis bare en overfladisk rift på det hvite i øyet, så det vil lege seg selv. Phju!

Nå har jeg fått nok drama for en dag :laugh: J sover i vogna og jeg skal ordne meg litt lunsj når postafen'en orker å virke :) Satser på et par rolige dager fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre at alt er bra med den lille i magen! Men huff, så skummelt med øyet til J :kose: Håper alt roer seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så redde vi var for at det skulle være en skade som kunne gå ut over synet hans. Og når ped leder sier på tlf til mannen "vi har prøvd å skylle, men det ser ikke ut til å slutte å blø. Jeg tror det kan være lurt med øyelege" :daane: Kan tro jeg så for meg det verste når vi kjørte (litt for fort) bortover! Og for en lettelse når det så såpass bra ut som det gjorde, phju! Jeg er ganske kaputt etter en lang dag og søvnløs natt, her-re-gud som jeg gleder meg til å sove i kveld!

Mine minier i dag;

post-39957-0-43441800-1440600718_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...