Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Oj! Nå nærmere det seg. Var spent da jeg kom inn i dagboken din etter å ha vært på ferie i en ukes tid. Jeg håper mannen så inderlig rekker å bli med på fødselen, altså! Krysser alt jeg har for nettopp det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, malicious skrev:

Oj! Nå nærmere det seg. Var spent da jeg kom inn i dagboken din etter å ha vært på ferie i en ukes tid. Jeg håper mannen så inderlig rekker å bli med på fødselen, altså! Krysser alt jeg har for nettopp det :)

Takk :klemmer: 

Håper ferien har vært fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til? Jeg er innom og leser men dårlig på å legge igjen spor. Jeg tipper du føder på onsdag😃

Tenk at det kan skje når som helst nå!! Så spent på dine vegne. Jeg er inne i verste verpesjuk perioden nå ass...Haha. Ikke bra å følge med inne her. Blir sjalu på murringer og maserier og gigamage 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maserier, slimpropp og tålmodighetsprøve er dagens stikkord :ler: og en dæsj frustrasjon ettersom mannen driver å pakker i bilen.

Jeg forstår verpesjuka da :nigo: Resultatet pleier jo å være ganske awesome ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes bare jeg kan få skikkelige rier eller at vannet går :ler: I verste fall, om noe starter iløpet av de neste timene, så blir mannen hjemme, sover noen timer i kveld og kjører seint. Men det er nok bare lureri. Igjen. 

Jordmorkontroll i morgen og vi snakket om det sist at hun kunne sjekke modning og evt strippe. Litt lunken til det siden det faktisk kan sette noe i gang, men samtidig vil jeg bare bli ferdig nå.

I morgen er jeg like langt på vei som når J ble født, og jeg føler nesten at jeg fra og med onsdag vil være på overtid :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke'no action og mannen har reist. Eller, kroppen jobber tydelig med ett eller annet, men det skjer ingenting som tilsier fødsel i løpet av det neste døgnet liksom. Det kan jo like greit være om ei uke. 

Jeg blir litt usikker angående den strippinga i morgen, hvis det skulle være aktuelt. Må snakke litt mer med mannen om det. Det kan jo skje når som helst uansett, men hvor mye vil vi fremprovosere noe mens han er borte? :vetikke: Det som taler mest for er vel hvor sliten jeg blir av disse maseriene. Hmh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg ville diskutert det både med mannen og jordmor. Du skal ha krefter til å presse henne ut også :kose: 

Håper virkelig hun kommer på best tenkelige tidspunkt, fredag f.eks? Om det er sånn at han kommer hjem i helgen? :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

:klemmer: 

Hvordan føles det at mannen har reist, da? Går det greit, tror du? Bøyer meg i støvet for at du orker å være alene med J så tett på termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tekola skrev:

Jeg ville diskutert det både med mannen og jordmor. Du skal ha krefter til å presse henne ut også :kose: 

Håper virkelig hun kommer på best tenkelige tidspunkt, fredag f.eks? Om det er sånn at han kommer hjem i helgen? :klemmer: 

Vi har snakket litt om det, men vet ikke om han tør å komme med hva han egentlig mener, eller om han faktisk vil la det være opp til meg.

Han kjører nok hjem fredag ja, men tror kurset varer ganske sent slik at han ikke er hjemme før midnatt-ish. Så det kan jo helst klaffe slik at vi drar rett på føden når han kommer hjem :ler: 

2 minutter siden, Grastusta skrev:

:klemmer: 

Hvordan føles det at mannen har reist, da? Går det greit, tror du? Bøyer meg i støvet for at du orker å være alene med J så tett på termin...

Litt blanda.. Ville bare grine når han dro, og hadde det ikke vært for J hadde jeg nok gjort det. Får se hvor lenge jeg greier å holde igjen når vi snakkes i kveld :P 

Jeg hadde aldri akseptert det om situasjonen ikke hadde vært som den er, med så mange år ute av jobb pga sykdom. Og hadde vi ikke hatt verdens beste familie som stiller opp alt de kan ville det aldri gått. Svigermor har vært her litt i ettermiddag og tok J ut en tur, perfekt. Og hun har for lengst varslet jobben om at hun plutselig må ta ut noen feriedager. De dagene hun begynner sent vil hun mer enn gjerne hente ham om morgenen for å kjøre ham til bhg slik at vi slipper å dra ut når baby er kommet. Altså... :hjerte: Den dama! Det praktiske ordner seg alltids. Det som føles trist er at han kommer til å gå glipp av så mye. Det føles ikke greit. Men vi har ikke noe valg heller føler vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Leopanter skrev:

:hjerte: Tenker på deg!

:hjerte::klemmer: 

11 minutter siden, Blondie65 skrev:

Snill og hjelpsom svigermor er svært mye verdt ja. Hurra for det.

Gull verdt! Er rimelig heldig med hun der altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Det er noe med dét at ting er som de er, ja. Man kan jo ikke bare legge seg ned og gi opp heller. Men takk himmelen for svigermor og andre gode folk rundt dere! :hjerte: 

Mannen går glipp av mye nå i starten, men til gjengjeld er jo dette inngangsporten til forhåpentligvis veldig mye positivt for dere alle framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste!

22. mars - Grastusta

23. mars - FrøkenStrøken

25. mars - kaffemor

28. mars - boks, Blondie65

29. mars - menstermin, Tekola

01. april - Sushi

02. april - LaTraviata, lille_frosk

(05. april - mannens bursdag).

06. april - oultermin.

Jeg gidder ikke styrtfødsel, så jeg stryker glatt over dagens dato :laugh: Ni dager til termin, shit... :daane: Ensifret antall dager folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Grastusta skrev:

Det er noe med dét at ting er som de er, ja. Man kan jo ikke bare legge seg ned og gi opp heller. Men takk himmelen for svigermor og andre gode folk rundt dere! :hjerte: 

Mannen går glipp av mye nå i starten, men til gjengjeld er jo dette inngangsporten til forhåpentligvis veldig mye positivt for dere alle framover!

Det er et stort offer, men på sikt vil det jo gagne familien. Han kan ikke si nei til denne muligheten, særlig når han faktisk har fått en haug nye jobbtilbud nå som han får litt flere kvalifikasjoner i boks. Nei, dette blir bra til slutt selv om det suger litt her og nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

:klemmer: E (er det helt bestemt nå, forresten?) kommer jo ikke akkurat til å huske disse ukene, men for deres del suger det jo. 

Kan jeg være kjip og tippe på nytt? Det hadde vært litt gøy om hun kom på bursdagen min 8. april (gøy for meg, that is. Unner deg å bli ferdig tidligere!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske så bestemt ja, vi blir ikke enige om noen andre navn ihvertfall :P Og disse søskenbarna mine som har poppa før meg har vært flinke og valgt helt andre navn ;) Så med mindre hun ikke ser ut som ei E, så er vi i mål.

Alltids lov å tippe på nytt :nigo: 

Åomaigad, snakk om turbounge :overrasket: Hun er så spinnvill inni der at jeg finner ikke en eneste god liggestilling. Pluss at det stikker og strekker noe hinsides nedi utgangen hennes. Er det ikke noe med at disse små ofte blir ekstra rolige eller ekstra aktive like før de kommer ut? Si ja :ler:

Ævv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...