Gå til innhold

Gravid på date...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du bør isåfall starte datinga veldig snart da, for når magen vokser så kan du ikke vente med å si det ;)

Jeg har aldri sluttet, jeg dater aktivt nå, og jeg ser ikke hvorfor jeg skulle slutte med det. Magen vil jo syntes etterhvert, men det bare gleder jeg meg til...

Anonymous poster hash: 1d261...295

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for så vidt greit at du vil vente litt med å si det, innen rimelighetens grenser. Å date noen er ikke en forpliktelse som innebærer at en må plumpe ut med alt som kan bli av betydning senere. Men det er også en toveis gate, så du må være inneforstått med at du ikke kan klandre noen for å dumpe deg utelukkende over at du er gravid, uansett hvilken "kjemi" du følte dere hadde frem til da, uansett hvor interessert han var frem til da og uansett hvor skuffet du måtte bli.

Selvsagt er det greit for henne, det er jo hun som lurer han. Det er jo som playere som lurer til seg sex, det er jo kjipt for han om han blir betatt før han får vite at hun er gravid.

Anonymous poster hash: bdea5...efe

• Liker 6
Skrevet

Selvsagt er det greit for henne, det er jo hun som lurer han. Det er jo som playere som lurer til seg sex, det er jo kjipt for han om han blir betatt før han får vite at hun er gravid.

Anonymous poster hash: bdea5...efe

Kjære! Det er ingen som blir lurt eller hodestups forelsket på første date. I så tilfelle har de seg selv å takke. Jeg har ingen intensjoner om å føre noen bak lyset, alt jeg ønsker er en sjanse...

• Liker 3
Skrevet

Kjære! Det er ingen som blir lurt eller hodestups forelsket på første date. I så tilfelle har de seg selv å takke. Jeg har ingen intensjoner om å føre noen bak lyset, alt jeg ønsker er en sjanse...

Selvfølgelig kan folk føle seg både lurt eller betatt etter første date. Hvorfor skulle dette skille seg fra andre eller tredje date? Du fører folk bak lyset ved å ikke fortelle dem at du blir mor innen et par måneder. De dater ikke bare deg, men også et barn. Hvis en mann investerer både penger og tid i deg før du forteller at du faktisk er gravid, så har han all rett til å føle seg lurt, særlig hvis han er betatt i deg. Si det på første date, vær så snill! Synes synd på dem du måtte møte på en eventuell date.

Anonymous poster hash: 9da4e...947

• Liker 3
Skrevet

Nei kanskje nettopp derfor kunne det være en fordel å date når jeg er gravid da, og så heller ha en pause i nyfødt fasen? Jeg har sa ikke tenkt å inkludere en jeg dater i nyfødtfasen, den er min og babyen sin :)

Hva skal du da med en kjæreste rett før fødsel? Ha litt mer ubeskyttet sex før babyen kommer, for så å ikke se den nye "drømmemannen" på et års tid mens du er i nyfødtfasen?

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke lest diskusjonen utover åpningsinnlegget, men jeg må si min ærlige mening:

Andres unger er 100% uaktuelt. Spesielt når de tilogmed ligger i damas mage (!). Neitakk. Mannen må ta vare på sin egen unge, ikke en annen. Det er over min fatteevne at noen skulle ønske å føde barnet til en mann som ikke vil ha deg eller omvendt. Det er ikke det foreldreskap handler om i min bok.

• Liker 6
Skrevet

Hvis du er åpen om det, synes jeg ikke at det

Jeg har ikke lest diskusjonen utover åpningsinnlegget, men jeg må si min ærlige mening:

Andres unger er 100% uaktuelt. Spesielt når de tilogmed ligger i damas mage (!). Neitakk. Mannen må ta vare på sin egen unge, ikke en annen. Det er over min fatteevne at noen skulle ønske å føde barnet til en mann som ikke vil ha deg eller omvendt. Det er ikke det foreldreskap handler om i min bok.

Hvis du er åpen om det, synes jeg ikke at andre menns barn er en "dealbreaker" nødvendigvis. Men det er det dersom du bærer på en annen manns barn, samtidig som du later som om du er en hvilkensomhelst annnen tjueåring. Virker som om du er på desperat jakt etter en far til barnet ditt, men det er dessverre litt for sent for dette. Du er allerede gravid, og ingen er interessert i å være en del av prosessen.

• Liker 2
Skrevet

Nei.kan ikke mulig å være så uansvarlig og besatt av dating når en bærer på et barn. Hvem i granskauen er det som vil date en umoden ONS gravid kvinne som ikke tillegg bevisst vil unngå fortelle det!? At du benekte at det at du ER GRAVID er del av identiteten din er ikke til å tro. Sånn du tenker nå er ditt beste håp en gammel "storsjarmør " med 5 andre unger med tilsvarende antall mødre. " baby mamas in hytt og pine". Du skjemmer ut andre alenemødre ved å virke så ekstrem ego og fullstendig feil fokus.

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt ikke, men fokuset burde ligge andre steder enn på å date nye menn. Det finnes faktisk ganske mye annet man kan finne på i løpet av de 9 månedene. Dersom man ikke klarer å skjønne dette, burde man faktisk ikke bli mor.

Nei, nå får du faktisk kutte ut! TS kan da fint date selv om hun er gravid!!

Anonymous poster hash: b845b...166

• Liker 3
Skrevet

Nei, nå får du faktisk kutte ut! TS kan da fint date selv om hun er gravid!!

"Fint date " og lyve/flere bak lyset mener du? Hvem f vil gå med på opplegget hennes-det ville jeg likt å se! Snart har hun en BABY og om hun tror hun kan ha fokus på dating første tiden lever hun ikke I virkeligheten!

• Liker 3
Skrevet

Jesus Christ :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 08607...0e2
Skrevet

Hva skal du da med en kjæreste rett før fødsel? Ha litt mer ubeskyttet sex før babyen kommer, for så å ikke se den nye "drømmemannen" på et års tid mens du er i nyfødtfasen?

Jeg skal det samme med kjæreste før og rett etter fødsel som jeg skal med kjæreste i andre ganger i livet selvsagt. Ha noen å elske, prate ned, være med etc. Det er ikke noe fundamentalt anderledes man 'skal' med kjæresten sin da vettu. Og nei man trenger ikke stenge seg inne i huset sitt og si 'ser deg om ett år, nå har jeg fått baby'

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er åpen om det, synes jeg ikke at det

Hvis du er åpen om det, synes jeg ikke at andre menns barn er en "dealbreaker" nødvendigvis. Men det er det dersom du bærer på en annen manns barn, samtidig som du later som om du er en hvilkensomhelst annnen tjueåring. Virker som om du er på desperat jakt etter en far til barnet ditt, men det er dessverre litt for sent for dette. Du er allerede gravid, og ingen er interessert i å være en del av prosessen.

Jeg er ikke på jakt etter en far til mitt barn. Barnet har en far, det er ikke det det handler om. Jeg er helt sikker på at jeg kan finne en god mann, men da må man også være åpen og tilgjengelig for å finne han, og ikke sitte å stirre i veggen i 9 mnd....

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig kan folk føle seg både lurt eller betatt etter første date. Hvorfor skulle dette skille seg fra andre eller tredje date? Du fører folk bak lyset ved å ikke fortelle dem at du blir mor innen et par måneder. De dater ikke bare deg, men også et barn. Hvis en mann investerer både penger og tid i deg før du forteller at du faktisk er gravid, så har han all rett til å føle seg lurt, særlig hvis han er betatt i deg. Si det på første date, vær så snill! Synes synd på dem du måtte møte på en eventuell date.

Hvis du føler deg lurt og betatt etter kun EN date så tror jeg du bør gå i deg selv. Det virker ganske desperat om du blir hodestups forelsket etter en kaffe. 'Insisterer penger og tid' faktisk. 30kr og en time av ditt liv? Nei det er nok en for dyr 'investering' å gjøre ja....

• Liker 1
Skrevet

OG det er deres rett til å ta det valget. Du fratar dem det! Du lurer de for du unnlater å fortelle sannheten.

Bare en date? Så hvis du liker fyren vil du ikke se han igjen?

Hvis jeg liker fyren vil jeg selvsagt fortelle han det. Det er ikke snakk om målte noen mange ganger, uten å si fra. DA hadde jeg vært enig i at jeg hadde kastet bort tiden hans.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke på jakt etter en far til mitt barn. Barnet har en far, det er ikke det det handler om. Jeg er helt sikker på at jeg kan finne en god mann, men da må man også være åpen og tilgjengelig for å finne han, og ikke sitte å stirre i veggen i 9 mnd....

Men det jeg tror folk reagerer på, er hvorfor du må finne han NÅ? Hva er galt med å finne han om et/ to-års tid?  

• Liker 6
Skrevet

"Fint date " og lyve/flere bak lyset mener du? Hvem f vil gå med på opplegget hennes-det ville jeg likt å se! Snart har hun en BABY og om hun tror hun kan ha fokus på dating første tiden lever hun ikke I virkeligheten!

Hun fører da ingen bak lyset! Har hun sagt det skal holdes hemmelig i ni mnd kanskje? Det blir sikkert ikke så lett som ellers, men TS kan da for pokker møte potensielle kjærester selv om magen vokser! Slutter aldri å forundre meg over denne dømmingen fra andre kvinner her på kg. Det er smålig, tåpelig og moraliserende.

• Liker 3
Skrevet

Hun fører da ingen bak lyset! Har hun sagt det skal holdes hemmelig i ni mnd kanskje? Det blir sikkert ikke så lett som ellers, men TS kan da for pokker møte potensielle kjærester selv om magen vokser! Slutter aldri å forundre meg over denne dømmingen fra andre kvinner her på kg. Det er smålig, tåpelig og moraliserende.

Snakk om å forsøke å vri situasjonen! Tror ikke det er mange som går på den du-:).
  • Liker 2
Skrevet

Snakk om å forsøke å vri situasjonen! Tror ikke det er mange som går på den du- :).

Nei, jeg vrir ikke på noe.

• Liker 2
Skrevet

Men det jeg tror folk reagerer på, er hvorfor du må finne han NÅ? Hva er galt med å finne han om et/ to-års tid?

Jeg har alltid vært på søken etter den store kjærligheten, det er ikke først NÅ når jeg har blitt gravid at jeg gar begynt med det. Det å sette dette på vent i årevis bare fordi jeg skal ha barn ser jeg ikke noe poeng med. Det er nå jeg lever.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...