skyflakes Skrevet 20. august 2015 #61 Skrevet 20. august 2015 kaster man bort tiden ved å ta en kaffe med noen? Det hørtes ut som en real tidsklemme... Jeg har jo ikke tenkt å dra det ut i det vide og det brede, bare slik at han får ett lite intrykk.... Anonymous poster hash: 1d261...295 Nå henger jo ikke argumentene dine på greip. Hvis man ikke kaster bort tiden sin, og du vil at han skal få et inntrykk av deg - hvorfor holde det skjult at du er gravid? Hva slags inntrykk vil du egentlig gi? Vil du vise han hvilken type person du er? 9
Jolene Skrevet 20. august 2015 #62 Skrevet 20. august 2015 Nå henger jo ikke argumentene dine på greip. Hvis man ikke kaster bort tiden sin, og du vil at han skal få et inntrykk av deg - hvorfor holde det skjult at du er gravid? Hva slags inntrykk vil du egentlig gi? Vil du vise han hvilken type person du er? Enig. Signerer alt du har skrevet i denne tråden.
Gjest Blomsterert Skrevet 21. august 2015 #63 Skrevet 21. august 2015 Jeg er gravid og har akkurat bestemt meg for å beholde. Jeg og BF har ikke noe forhold, og jeg har ikke lyst å vente enda ett år med å finne dømmemannen. Det er jo unektelig litt kleint at jeg på ett eller annet tidspunkt må fortelle at jeg er gravid, mend et er kanskje ikke det første man sier. Er det noen andre som har vært i samme situasjon før? Noen erfaringer å dele? En venninne av meg sa det hadde gått et TVprogram om dette, men jeg greide ikke finne det... Hadde jo vært artig å sett da...Anonymous poster hash: 1d261...295 Hjelpe meg så mange horrible kommentarer du får,men ser HELDIGVIS at noen ikke hiver seg på med klørne ute.Du kan selvfølgelig date!Forstår godt at du vil finne en bra mann,du fortjener da det vel like mye som alle,selv om du er gravid! Ville nok fortalt det på 2.date.Da har dere fått godt inntrykk av hverandre,og det er viktig at han får vite.Det er nok de som blir skremt,men en vet aldri hvem som dukker opp: -) det eneste minus jeg ser,er om du vil bli dumpet,for sånt skjer jo.Da kan det nok bli en følelsesmessig belastning som kanskje føles enda verre som gravid,og det er viktig å ha det bra og stabilt. Så viktig å gå sakte frem kanskje. Men ønsker deg hell og Lykke til.
Frk.K Skrevet 21. august 2015 #64 Skrevet 21. august 2015 Ei jeg kjenner var gravid da hun møtte typen sin, 26 år senere er de fremdeles sammen, å han har oppdratt ungen som om det var sin egen, for alt "barnet" vet, så er han faren. "Barnet er også 26. De fikk også et felles barn sammen. Ingen som vet om dette bortsett fra familiene på begge sider, med unntak av barna deres da.
Sofia123 Skrevet 21. august 2015 #65 Skrevet 21. august 2015 Hvorfor ikke fortelle at du er gravid og se om personen fortsatt er interessert i å date deg? Hva er vitsen med å lure folk? 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #66 Skrevet 21. august 2015 kaster man bort tiden ved å ta en kaffe med noen? Det hørtes ut som en real tidsklemme... Jeg har jo ikke tenkt å dra det ut i det vide og det brede, bare slik at han får ett lite intrykk.... Anonymous poster hash: 1d261...295 Når det sikkert for 95%+ av mannfolk er automatisk dealbreaker at du er gravid med en annen, er svaret selvsagt ja. Du fører dem bak lyset, håper virkelig du tar regningen hvis du møter noen ute på slike premisser. Anonymous poster hash: 8becd...1a7 9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #67 Skrevet 21. august 2015 Jeg skal ikke føre noen bak lyset, men det er ikke noe man sier med en gang man stifter ett nytt bekjentskap. Det vil uansett syntes på meg om noen mnd...Anonymous poster hash: 1d261...295 Du er virkelig helt på jordet! Selvfølgelig forteller med en gang! Er ikke sjans I hengende snøre om å finne en bra mann om du IKKE forteller. En bra mann har god standard og valgmuligheter og han trenger ikke date gravide. Om faktisk treffer en slik mann og du ikke forteller FØRSTE GANG PÅ DATE vil han dumpe deg før du vet ordet av det. Du opptrer temmelig umoden og uansvarlig her så oddsene er ikke med deg også av den grunn for å være ærlig.Anonymous poster hash: 62b52...d70 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #68 Skrevet 21. august 2015 Det samme tenkte jeg. Jeg synes rett og slett det er en merkelig prioritering å skulle være på sjekkern når man er gravid. Det sier ganske mye om personen etter min mening, nettopp fordi fokuset burde ikke ligge på en tilfeldig fyr når du venter barn. Da burde man heller fokusere på det som skal skje; at hun skal bli mor. Jeg tenker mitt om sånne damer, for det TS skisserer viser bare til ekstremt dårlig dømmekraft på mange områder. Det går kanskje an å ha fokus på baby uten at man gir opp hele resten av livet sitt eller? Er det slik at det kun er plass til EN tanke i hodet ditt av gangen?Anonymous poster hash: 1d261...295 2
Jolene Skrevet 21. august 2015 #69 Skrevet 21. august 2015 Det går kanskje an å ha fokus på baby uten at man gir opp hele resten av livet sitt eller? Er det slik at det kun er plass til EN tanke i hodet ditt av gangen?Anonymous poster hash: 1d261...295 Nei, men det er feil prioritering når du skal ha barn. Punktum. 5
Hapa Skrevet 21. august 2015 #70 Skrevet 21. august 2015 Det går kanskje an å ha fokus på baby uten at man gir opp hele resten av livet sitt eller? Er det slik at det kun er plass til EN tanke i hodet ditt av gangen?Anonymous poster hash: 1d261...295 Hvis du dater en mann uten å fortelle ham at du allerede er gravid, med et barn i magen, da er du virkelig ufølsom og kald. Det å inngå et forhold er en viktig hendelse i livet, da bør man jo vite hvilke forutsetninger man gjør det på... Ikke før folk bak lyset, da mister de all respekt for deg den dagen du ikke klarer å skjule graviditeten lenger... 7
Jolene Skrevet 21. august 2015 #71 Skrevet 21. august 2015 Hvis du dater en mann uten å fortelle ham at du allerede er gravid, med et barn i magen, da er du virkelig ufølsom og kald. Det å inngå et forhold er en viktig hendelse i livet, da bør man jo vite hvilke forutsetninger man gjør det på... Ikke før folk bak lyset, da mister de all respekt for deg den dagen du ikke klarer å skjule graviditeten lenger... Nettopp. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #72 Skrevet 21. august 2015 Nå henger jo ikke argumentene dine på greip. Hvis man ikke kaster bort tiden sin, og du vil at han skal få et inntrykk av deg - hvorfor holde det skjult at du er gravid? Hva slags inntrykk vil du egentlig gi? Vil du vise han hvilken type person du er? Jeg vil vise hvem jeg er som person. Sier jeg det med en gang så vil jeg bli stemplet som hun gravide med en gang og ingen vil gi meg en sjanse. Kan jeg få ha EN date for eksempel, så er det selvsagt helt ok at noen syntes det er uaktuelt å date alanemødre, men da har jeg i alle fall fått ett forsøk, det syntes jeg jeg fortjener. Spør han direkte om jeg har barn og slikt så vil jeg selvsagt være ærlig med en gang, jeg skal ikke lyve. Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #73 Skrevet 21. august 2015 Hvis du dater en mann uten å fortelle ham at du allerede er gravid, med et barn i magen, da er du virkelig ufølsom og kald. Det å inngå et forhold er en viktig hendelse i livet, da bør man jo vite hvilke forutsetninger man gjør det på... Ikke før folk bak lyset, da mister de all respekt for deg den dagen du ikke klarer å skjule graviditeten lenger... Men det er da ingen som sier jeg skal inngå et forhold med noen og holde dette sjult i evigheter. Det er snakk om EN date før jeg slipper bomben. Jeg har ike tenkt å dra dette ut i månedsvis, det ville selvsagt vært slemt, og da er jeg enig i at jeg ville kastet bort tiden til folk.... Anonymous poster hash: 1d261...295
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #74 Skrevet 21. august 2015 Nei, men det er feil prioritering når du skal ha barn. Punktum. jeg kan da fremdeles prioritere barnet mitt. Det er jo ike det det handler om i det hele tatt... Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #75 Skrevet 21. august 2015 Du er virkelig helt på jordet! Selvfølgelig forteller med en gang! Er ikke sjans I hengende snøre om å finne en bra mann om du IKKE forteller. En bra mann har god standard og valgmuligheter og han trenger ikke date gravide. Om faktisk treffer en slik mann og du ikke forteller FØRSTE GANG PÅ DATE vil han dumpe deg før du vet ordet av det. Du opptrer temmelig umoden og uansvarlig her så oddsene er ikke med deg også av den grunn for å være ærlig.Anonymous poster hash: 62b52...d70 Jeg vil aldri få en første date om jeg forteller det på forhånd. Han ville aldri gitt meg en sjanse om jeg var ærlig på forhånd. Nei jeg gir det en date, kanskje liker ikke jeg han og da trenger han aldri få vite det Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #76 Skrevet 21. august 2015 Hvorfor ikke fortelle at du er gravid og se om personen fortsatt er interessert i å date deg? Hva er vitsen med å lure folk? fordi de ikke vil få en mulighet til å bli kjent med meg da. De ville dømt meg som en eller annen steriotype. Det er ikke å lure folk, det er bare snakk om en date. Anonymous poster hash: 1d261...295 1
Jolene Skrevet 21. august 2015 #77 Skrevet 21. august 2015 jeg kan da fremdeles prioritere barnet mitt. Det er jo ike det det handler om i det hele tatt... Anonymous poster hash: 1d261...295 Så hvorfor er du på søken etter en mann nå da? Holder det ikke at du er gravid? Kunne skjønt det dersom du var ute etter sex, men å holde på på den måten? Nei, jeg forstår ikke prioriteringene dine. 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #78 Skrevet 21. august 2015 Alle vet om noen som har møtt en mann mens de var gravide, som nevnt er broren min sammen med ei som var gravid da ble kjent. Poenget her er at TS ikke har planlagt å si noe om at hun er gravid før hun går på date med vedkommende. Det er feil og det virker ansvarsløst. Anonymous poster hash: c2468...9b8 Poenget med svaret mitt var at man skremmer ikke nødvendigvis menn vekk på første date ved å fortelle at en er gravid. Anonymous poster hash: 5bb53...d4f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #79 Skrevet 21. august 2015 Så hvorfor er du på søken etter en mann nå da? Holder det ikke at du er gravid? Kunne skjønt det dersom du var ute etter sex, men å holde på på den måten? Nei, jeg forstår ikke prioriteringene dine. 'Hvorfor prøve å finne en mann?' Alle vil vel finne kjærligheten? Dette har jo ingenting med det kommende barnet å gjøre. Jeg greier da helt fint å være en god mor selv om jeg også ønsker å finne noen å dele livet mitt med? Uforpliktende sex er greit som gravid, men ikke å finne kjærligheten? For noen holdninger altså!Anonymous poster hash: 1d261...295 3
Jolene Skrevet 21. august 2015 #80 Skrevet 21. august 2015 'Hvorfor prøve å finne en mann?' Alle vil vel finne kjærligheten? Dette har jo ingenting med det kommende barnet å gjøre. Jeg greier da helt fint å være en god mor selv om jeg også ønsker å finne noen å dele livet mitt med? Uforpliktende sex er greit som gravid, men ikke å finne kjærligheten? For noen holdninger altså!Anonymous poster hash: 1d261...295 Av den enkle grunn at du venter en annen manns barn. Da burde du heller fokusere på det, fremfor å skulle finne en ny mann. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå