Gå til innhold

Gravid på date...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deg om det. 

Anonymous poster hash: b845b...166

Nja, er ikke jeg som er gravid (heldigvis) ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av den enkle grunn at det er merkelig å skulle drive med dating når du venter annen manns barn. Det er jo en grunn til at hun er gravid ;)

Du svarer ikke på noen av spørsmålene. 

Anonymous poster hash: c33ee...270

• Liker 5
Skrevet

Det er fordi hun tilhører et visst parti hvor de er hardt trent opp til å ikke svare på spørsmål.

Anonymous poster hash: 7d7f4...19b

• Liker 5
Skrevet

TS: Kan du ikke hooke deg opp på Tinder, finne deg en date, og fortelle på slutten at du er gravid, og så fortelle oss her inne hvordan det gikk? Syns det er en twisted innstilling du har, og så ble jeg fryktelig nyskjerrig på hvordan denne "åh forresten, jeg er gravid"-scenen faktisk blir i virkeligheten  :sjokkert: 
(og hvor gammel er du TS? har ikke sett en alder noe sted)

Anonymous poster hash: f0785...451
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det jeg ikke har svart på?

Det er fordi hun tilhører et visst parti hvor de er hardt trent opp til å ikke svare på spørsmål.

Anonymous poster hash: 7d7f4...19b

Tilhører faktisk ikke ett bestemt parti nei ;) Gratulerer for avsporing forøvrig!

Skrevet

Jeg er gravid og har akkurat bestemt meg for å beholde. Jeg og BF har ikke noe forhold, og jeg har ikke lyst å vente enda ett år med å finne dømmemannen. Det er jo unektelig litt kleint at jeg på ett eller annet tidspunkt må fortelle at jeg er gravid, mend et er kanskje ikke det første man sier. Er det noen andre som har vært i samme situasjon før? Noen erfaringer å dele? En venninne av meg sa det hadde gått et TVprogram om dette, men jeg greide ikke finne det... Hadde jo vært artig å sett da...

Anonymous poster hash: 1d261...295

Det var et ganske spesielt tv program. Damene var utrolig dominerende, evnet ikke til å tenke langsiktige (hva skjer når babyen er født - hvordan skal de vedlikeholde forholdet da? Alle fniste og lo om at det var jo tiden for dem og babyen. En mann måtte bare vente og mannfolka ønsket en som var tilgjengelig for dem) vell... mennene nesten løp ut døren på rekke og rad... Mennene snakket om dårlig vurderingsevne, dårlig moral osv.

Personlig så skjønner jeg ikke de som vil date som gravide. Det vitner om dårlig moral og at man ikke er klar for barn.

Anonymous poster hash: 6b02f...49f

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne nok datet en gravid kvinne. Jeg hadde gitt det en sjanse dersom vi så ut til å kunne passe bra sammen. Det er selvsagt ikke problemfritt, men jeg hadde ikke blankt avvist henne fordi hun var gravid. Det hadde påvirket innstillingen min, det skal jeg innrømme, men ikke automatisk lukket døren.

En kvinne som var gravid, men som ikke fortalte om det på første date, derimot? Hun hadde røket med en gang jeg fikk vite det. Det er ikke bare noe jeg sier nå, mens jeg i praksis hadde risikert å være så betatt at jeg ble likevel: Dette hadde fullstendig forandret inntrykket mitt av henne, og det hadde derfor vært en smal sak å si farvel på stedet. TS vet åpenbart at dette er en dealbreaker for mange, men ønsker bevisst og kalkulert å unnlate å informere om den.

Så kan TS gjerne si at det bare handler om å gi begge mulighet til å oppleve noe man ellers ville gått glipp av. Dersom det er resonnementet understreker det bare hvorfor også jeg, som ellers kunne gitt det en sjanse, ville trukket meg unna. Da hadde jeg ikke klart å stole på at man ikke også skjulte andre ting man mente det var "til begges beste" at den andre ikke fikk vite om. Jeg hadde ikke våget å ha et forhold til TS etter noe sånt.

(Og det er helt greit for meg at TS dater mens hun er gravid, især når det er klart at barnefar uansett ikke skal ha noe med henne å gjøre. Hun må bare være åpen om det fra start av.)

Anonymous poster hash: bba8c...6da
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det jeg ikke har svart på?

Dette blant annet:

Kan man ikke være ute med venner heller når man er gravid? Kan man møte nye mennesker eller er det også forbudt fordi det tar bort det såkalte fokuset?

Skjønner heller ikke helt hva konkret jolene vil at TS skal gjøre i denne fokusperioden som ikke lar seg kombinere med sosialt liv. Det være venner, familie, kollegaer eller dater.

• Liker 4
Skrevet

Nå er det vel gjerne kvinner som føder og når hun er alene med barnet vil jo alt man vanligvis fordeler på to kun falle på henne. Babyen kommer ikke til å ha fordelt 50/50 samvær mellom mor og far i det den blir født til denne verden.

Jeg er kvinne selv, og sorry for å bryte denne "alt er likestilling-og alt annet er umulig" -faktoren som råder på KG - men den første tiden etter fødsel er vaskeligere for en kvinne enn en mann.

Men jeg hadde syns det hadde vært hårreisende om jeg møtte en mann som ikke fortalte meg at han nylig har smelt noen på tjukka.

Anonymous poster hash: d903e...65f

Jeg tenker også at her er det forskjell på mann og kvinne. En kvinne vil ha en fødsel og ha en nyfødt hos seg. En mann trenger ikke å gjøre så mye den første tiden, kun hvis han vil men ingen tvinger han.

Anonymous poster hash: 6b02f...49f

Skrevet

Da burde jo det holde. Er du TS kanskje?

Jeg er verken kvinne eller gravid (date gjør jeg forsåvidt heller ikke), og synes trådstarters prosjekt virker ganske dødfødt, unnskyld uttrykket. Det gjør imidlertid ikke svarene dine noe bedre.

• Liker 1
Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Herregud vent nå til barnet er født i det minste! Kvinnfolk. Kan ikke være mye alene. Må finne seg en ny med en gang.. 

Jeg hadde ikke datet ei som gikk gravid med en annen for å si det sånn, men jeg kan date ei som har barn fra før. Så lenge det ikke er flere enn 2 barn hun har. Helst 1 barn. 

Endret av Captain Hook
Skrevet

Dette blant annet:

Klart man kan være sosial :) , det har jeg aldri sagt noe negativt på :) . Det jeg har vært negativ til, er å drive å date rundt. Verken mer eller mindre.

Jeg er verken kvinne eller gravid (date gjør jeg forsåvidt heller ikke), og synes trådstarters prosjekt virker ganske dødfødt, unnskyld uttrykket. Det gjør imidlertid ikke svarene dine noe bedre.

Ok :)

• Liker 1
Skrevet

Herregud vent nå til barnet er født i det minste! Kvinnfolk. Kan ikke være mye alene. Må finne seg en ny med en gang.. 

Jeg hadde ikke datet ei som gikk gravid med en annen for å si det sånn, men jeg kan date ei som har barn fra før. Så lenge det ikke er flere enn 2 barn hun har. Helst 1 barn. 

Men det lure her er jo at du ikke får vite at hun er gravid før dere har datet en stund.

Anonymous poster hash: 804f8...8a3

Gjest Captain Hook
Skrevet

Men det lure her er jo at du ikke får vite at hun er gravid før dere har datet en stund.

Jeg hadde kuttet ut kontakten med en gang jeg fikk vite det. 

Skrevet

TS: Kan du ikke hooke deg opp på Tinder, finne deg en date, og fortelle på slutten at du er gravid, og så fortelle oss her inne hvordan det gikk? Syns det er en twisted innstilling du har, og så ble jeg fryktelig nyskjerrig på hvordan denne "åh forresten, jeg er gravid"-scenen faktisk blir i virkeligheten  :sjokkert: 

(og hvor gammel er du TS? har ikke sett en alder noe sted)

liker ikke tinder, bare useriøse folk. Jeg skal på en date om noen få timer nå da, så wish me luck!

Alderen min er irrelevant.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde kuttet ut kontakten med en gang jeg fikk vite det. 

og det er jo selvfølgelig helt OK, det er ikke for alle. Jeg gråter jeg ikke i søvn av at noen syntes det er uaktuelt.

• Liker 1
Skrevet

jeg har aldri sagt "datet en stund" det er snakk om etter første date eller begynnelsen av 2. date.

Jeg syntes forøvrig det var et interessant poeng det noen tok opp tidligere her. Dere hadde ikke dømt BF like hardt. Og jeg skal love deg han dater han også :P

• Liker 1
Skrevet

liker ikke tinder, bare useriøse folk. Jeg skal på en date om noen få timer nå da, så wish me luck!

Alderen min er irrelevant.

20-årene? Litt relevant kan man vel si. Hold oss oppdatert på hvordan fyren tar beskjeden!

• Liker 2
Skrevet

20-årene? Litt relevant kan man vel si. Hold oss oppdatert på hvordan fyren tar beskjeden!

nei det er ikke relevant. Jeg skal holde dere oppdatert. Han her er en jeg har kjent en stund da, så det blir bra :)

• Liker 1
Skrevet

finn en tøffel Ts.........

Ingen mann med selvrespekt og muligheter vil inngå et forhold med en gravid dame. Ca 2,5mrd av hvert kjønn, tror sjansen for og finne en mer egnet parter er stor...

Først barn så mann. Tenker bare wtf..

Aldri offret en dame som drev med satsing mens hun var gravid en tanke.

Det er ikke akkurat sånn jeg vil mor til mine barn skal være.. Men men du må ha lykke til.. Mange desperate der ute :-)

Anonymous poster hash: 75f64...323

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...