Jolene Skrevet 21. august 2015 #101 Skrevet 21. august 2015 Selvsagt kommer barnet først, det er jo ikke det set handler om. Dere ville aldri dømt meg så hardt om barnet var på utsiden! Det er Ingen som sier til alenemødre at de ikke bør date, og glemme å finne seg en ny partner.Anonymous poster hash: 1d261...295 Det er andre ting å gjøre enn å date rundt mens du er gravid, bare til opplysning 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #102 Skrevet 21. august 2015 Jeg er så utrolig mye mer en. ' den gravide dama' det er bare en del av meg. Jeg defineres ikke som person av dette svangerskapet ( heldigvis), Men alle andre sider ved meg vil drukne i det jeg nevner graviditeten. Derav ønsker jeg å vente bittelitt.Anonymous poster hash: 1d261...295 Jo når du går gravid og snart har et barn. Da er du en mor og du vil sette deg selv til side. Du vil ikke lengre være den viktigste personen i ditt liv. Når du involverer en mann så blir han involvert i to personer. Deg og barnet. Dere to blir en og han blir en på siden av dette. Anonymous poster hash: 36d7c...1d7 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #103 Skrevet 21. august 2015 Skjønner at du ikke har lyst til å si "hei jeg er gravid med en annen manns barn" straks du møter noen. Men si det på slutten av første daten. Om du holder det skjult lengre enn det så hadde hvert fall jeg følt meg lurt og at du kastet bort tiden min. Ja kanskje det, jeg kommer selvsagt ikke til å vente lenge. Jeg tenkte kanskje jeg skulle si det etter 1. Date eller kanskje på begynnelsen av 2. For da vet jeg jo om han er interessert.Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #104 Skrevet 21. august 2015 Jo når du går gravid og snart har et barn. Da er du en mor og du vil sette deg selv til side. Du vil ikke lengre være den viktigste personen i ditt liv. Når du involverer en mann så blir han involvert i to personer. Deg og barnet. Dere to blir en og han blir en på siden av dette. Anonymous poster hash: 36d7c...1d7 Selvsagt vil jeg sette barnet først, og det vil være det viktigste i livet mitt, men det betyr ikke at det er det som definerer meg som person. Jeg er et eget individ selv om jeg får barn. Anonymous poster hash: 1d261...295 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #105 Skrevet 21. august 2015 Det er andre ting å gjøre enn å date rundt mens du er gravid, bare til opplysning Jeg gjør det ikke av kjedsomhet, fordi jeg ikke har noe annet å gjøre. Bare til opplysning.Anonymous poster hash: 1d261...295 3
Jolene Skrevet 21. august 2015 #106 Skrevet 21. august 2015 Jeg gjør det ikke av kjedsomhet, fordi jeg ikke har noe annet å gjøre. Bare til opplysning.Anonymous poster hash: 1d261...295 Som en over her skrev, så er du snart en mamma til et barn. Da kan du ikke sette deg selv først lengre. Du må sette barnet ditt først. Derfor virker prioriteringene dine så merkelige. 4
Fame Skrevet 21. august 2015 #107 Skrevet 21. august 2015 Som en over her skrev, så er du snart en mamma til et barn. Da kan du ikke sette deg selv først lengre. Du må sette barnet ditt først. Derfor virker prioriteringene dine så merkelige. Ja. Når man er gravid bør man sitte inne og stirre i veggen i 9 måneder. 1
Gjest Mythic Skrevet 21. august 2015 #108 Skrevet 21. august 2015 Jeg vil vise hvem jeg er som person. Sier jeg det med en gang så vil jeg bli stemplet som hun gravide med en gang og ingen vil gi meg en sjanse. Kan jeg få ha EN date for eksempel, så er det selvsagt helt ok at noen syntes det er uaktuelt å date alanemødre, men da har jeg i alle fall fått ett forsøk, det syntes jeg jeg fortjener. Spør han direkte om jeg har barn og slikt så vil jeg selvsagt være ærlig med en gang, jeg skal ikke lyve. Anonymous poster hash: 1d261...295 Det spiller i grunnen ingen rolle om du forteller det med en gang, eller etter 2. eller 5. daten. Resultatet vil uansett bli at du blir dumpet. Tipper du har sånn ca 0.0001% sjanse for å finne deg en kjæreste mens du er gravid med en annens barn. Jeg klarer ikke å fatte at noen i det hele tatt tenker på å date mens de er gravide, men folk er tydeligvis veldig forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #109 Skrevet 21. august 2015 Jeg hadde IKKE datet om jeg var gravid. Om du nå skal bli alenemor så ville jeg fokusert på meg og barnet framover - og glemt alt som har med menn å gjøre fram til dere to er klar for å involverer en "tredjemann". Dette er vel normalen, uansett sivilstatus........ Anonymous poster hash: 570ff...989 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #110 Skrevet 21. august 2015 Ja. Når man er gravid bør man sitte inne og stirre i veggen i 9 måneder. Tydeligvis...Anonymous poster hash: 1d261...295 1
Jolene Skrevet 21. august 2015 #111 Skrevet 21. august 2015 Ja. Når man er gravid bør man sitte inne og stirre i veggen i 9 måneder. Selvsagt ikke, men fokuset burde ligge andre steder enn på å date nye menn. Det finnes faktisk ganske mye annet man kan finne på i løpet av de 9 månedene. Dersom man ikke klarer å skjønne dette, burde man faktisk ikke bli mor. 4
Jolene Skrevet 21. august 2015 #112 Skrevet 21. august 2015 Det spiller i grunnen ingen rolle om du forteller det med en gang, eller etter 2. eller 5. daten. Resultatet vil uansett bli at du blir dumpet. Tipper du har sånn ca 0.0001% sjanse for å finne deg en kjæreste mens du er gravid med en annens barn. Jeg klarer ikke å fatte at noen i det hele tatt tenker på å date mens de er gravide, men folk er tydeligvis veldig forskjellige. Enig. 2
FantasDick Skrevet 21. august 2015 #113 Skrevet 21. august 2015 Dette er vel normalen, uansett sivilstatus........Anonymous poster hash: 570ff...989 Vel, har man en mann så inkluderer man han - ikke glemmer han? Tenkte mer på å finne en ny mann. 1
Gjest Hofmann Skrevet 21. august 2015 #114 Skrevet 21. august 2015 (endret) Det er for så vidt greit at du vil vente litt med å si det, innen rimelighetens grenser. Å date noen er ikke en forpliktelse som innebærer at en må plumpe ut med alt som kan bli av betydning senere. Men det er også en toveis gate, så du må være inneforstått med at du ikke kan klandre noen for å dumpe deg utelukkende over at du er gravid, uansett hvilken "kjemi" du følte dere hadde frem til da, uansett hvor interessert han var frem til da og uansett hvor skuffet du måtte bli. Endret 21. august 2015 av Hofmann 1
Gjest Mythic Skrevet 21. august 2015 #115 Skrevet 21. august 2015 Selvsagt vil jeg sette barnet først, og det vil være det viktigste i livet mitt, men det betyr ikke at det er det som definerer meg som person. Jeg er et eget individ selv om jeg får barn.Anonymous poster hash: 1d261...295 Jeg tror du glemmer at om bare få måneder er du i ammetåke med blødninger og ingen sexlyst, i sterk minus på søvn og har mer enn nok med å ta vare på babyen din. Midt oppe i dette har du som mål å være i et nytt forhold med en som ikke er far til babyen. Det er en stor nok påkjenning på et parforhold hvor begge er foreldre, å få livet snudd på hodet med ny baby, så da kan du tenke deg hvilken utfordring dette vil være med en som ikke er far til barnet.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #116 Skrevet 21. august 2015 Det spiller i grunnen ingen rolle om du forteller det med en gang, eller etter 2. eller 5. daten. Resultatet vil uansett bli at du blir dumpet. Tipper du har sånn ca 0.0001% sjanse for å finne deg en kjæreste mens du er gravid med en annens barn. Jeg klarer ikke å fatte at noen i det hele tatt tenker på å date mens de er gravide, men folk er tydeligvis veldig forskjellige. Jeg har absolutt troen på at jeg kan finne noen. Jeg har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste før og det e rikke på grunn av mitt fantastiske utssende, men fordi jeg har mer å tilby enn som så. Jeg er ikke bekymret. Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #117 Skrevet 21. august 2015 Det er for så vidt greit at du vil vente litt med å si det, innen rimelighetens grenser. Å date noen er ikke en forpliktelse som innebærer at en må plumpe ut med alt som kan bli av betydning senere. Men det er også en toveis gate, så du må være inneforstått med at du ikke kan klandre noen for å dumpe deg utelukkende over at du er gravid, uansett hvilken "kjemi" du følte dere hadde frem til da, uansett hvor interessert han var frem til da og uansett hvor skuffet du måtte bli. Selvfølgelig ville jeg ikke klandrer noen for det. Blir ikke skuffet av det. No hard ferlings! Det er helt OK om han ikke ønsker det, men da har jeg fått sjansen da...Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #118 Skrevet 21. august 2015 Jeg tror du glemmer at om bare få måneder er du i ammetåke med blødninger og ingen sexlyst, i sterk minus på søvn og har mer enn nok med å ta vare på babyen din. Midt oppe i dette har du som mål å være i et nytt forhold med en som ikke er far til babyen. Det er en stor nok påkjenning på et parforhold hvor begge er foreldre, å få livet snudd på hodet med ny baby, så da kan du tenke deg hvilken utfordring dette vil være med en som ikke er far til barnet. Nei kanskje nettopp derfor kunne det være en fordel å date når jeg er gravid da, og så heller ha en pause i nyfødt fasen? Jeg har sa ikke tenkt å inkludere en jeg dater i nyfødtfasen, den er min og babyen sin Anonymous poster hash: 1d261...295 2
nyher Skrevet 21. august 2015 #119 Skrevet 21. august 2015 Ja kanskje det, jeg kommer selvsagt ikke til å vente lenge. Jeg tenkte kanskje jeg skulle si det etter 1. Date eller kanskje på begynnelsen av 2. For da vet jeg jo om han er interessert.Anonymous poster hash: 1d261...295 Du bør isåfall starte datinga veldig snart da, for når magen vokser så kan du ikke vente med å si det 1
Sofia123 Skrevet 21. august 2015 #120 Skrevet 21. august 2015 fordi de ikke vil få en mulighet til å bli kjent med meg da. De ville dømt meg som en eller annen steriotype. Det er ikke å lure folk, det er bare snakk om en date. Anonymous poster hash: 1d261...295 OG det er deres rett til å ta det valget. Du fratar dem det! Du lurer de for du unnlater å fortelle sannheten. Bare en date? Så hvis du liker fyren vil du ikke se han igjen? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå