AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #41 Skrevet 20. august 2015 Hvis valget står mellom ts og ei som ikke er gravid, velger nok de fleste menn sistnevnte tror jeg. Anonymous poster hash: 90f3b...fbf 5
skyflakes Skrevet 20. august 2015 #42 Skrevet 20. august 2015 Det er nettopp det, og han har ingen forpliktersel overfor meg. Så jeg ser ikke den store skaden som skal skje.... Selvsagt ville jeg ikke holde dt sjult lenge (det er jo heller ikke mulig) men det er utaktisk å åpne med det... Anonymous poster hash: 1d261...295 Men du kaster jo bort både din og hans tid, dersom han ikke er interessert i gravide kvinner? 11
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #43 Skrevet 20. august 2015 Jeg er gravid og har akkurat bestemt meg for å beholde. Jeg og BF har ikke noe forhold, og jeg har ikke lyst å vente enda ett år med å finne dømmemannen. Det er jo unektelig litt kleint at jeg på ett eller annet tidspunkt må fortelle at jeg er gravid, mend et er kanskje ikke det første man sier. Er det noen andre som har vært i samme situasjon før? Noen erfaringer å dele? En venninne av meg sa det hadde gått et TVprogram om dette, men jeg greide ikke finne det... Hadde jo vært artig å sett da... Anonymous poster hash: 1d261...295 Du tror du er en drømmedame når du går gravid med en annen manns barn?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #44 Skrevet 20. august 2015 Kan du ikke heller finne deg en pulevenn? Anonymous poster hash: 804f8...8a3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #45 Skrevet 20. august 2015 Nei. Det må du ikke. Du må gi personen et valg fra første stund. Det er grader av negative ting. Graviditet er noe helt annet enn å fortelle ting som at du klipper tåneglene i stua, eller har en tendens til å drikke til du spyr på julebordet. Anonymous poster hash: 12fb8...c40 selvfølgelig er det noe annet, men jeg må likevel få en sjanse til å gjøre ett inntrykk som meg, bare meg., ikke "hun gravide på sjekkern." Jeg sier ikke at jeg skal date noen lenge, men jeg vil ikke åpne med det. Jeg har ingen planer om å lure noen eller føre noen bak lyset, men en liten sjans til å "inponere som meg selv" har jeg lyst på.... Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #46 Skrevet 20. august 2015 Da ville jeg i det minste hatt en sjangs til å bedømme på forhånd om jeg var villig til å gå inn i et forhold med en som er gravid med en annen mann sitt barn. For mange kan det gjøre en meget stor forskjell. Det er alt du noen gang vill sett meg som. Jeg kunne vært drømmedama di, men det hadde du aldri funnet ut fordi før du rakk å høre etternavnet mitt hadde jeg blitt "hu som er gravid med en annen manns barn" catch my drift? Anonymous poster hash: 1d261...295 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #47 Skrevet 20. august 2015 Hvis valget står mellom ts og ei som ikke er gravid, velger nok de fleste menn sistnevnte tror jeg. Anonymous poster hash: 90f3b...fbf Jeg er TS og det tror jeg også, men det er jo nettopp derfor jeg ønsker å gi folk en bitte liten tid til å bli kjent med meg før de dømmer meg... Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #48 Skrevet 20. august 2015 Men du kaster jo bort både din og hans tid, dersom han ikke er interessert i gravide kvinner? kaster man bort tiden ved å ta en kaffe med noen? Det hørtes ut som en real tidsklemme... Jeg har jo ikke tenkt å dra det ut i det vide og det brede, bare slik at han får ett lite intrykk.... Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #49 Skrevet 20. august 2015 Du tror du er en drømmedame når du går gravid med en annen manns barn? hvem vet? Jeg utelukker ikke at jeg er noens drømmedame i alle fall ikke på grunn av graviditeten selvsagt, men på tross av den Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #50 Skrevet 20. august 2015 Kan du ikke heller finne deg en pulevenn? Anonymous poster hash: 804f8...8a3 how do you think I got in this mess? Seriøst altså. Anonymous poster hash: 1d261...295
Gjest Servicetekniker Skrevet 20. august 2015 #51 Skrevet 20. august 2015 how do you think I got in this mess? Seriøst altså. Anonymous poster hash: 1d261...295 En ny pulevenn da som bryr seg om deg og liker at du er gravid
Gjest BethD Skrevet 20. august 2015 #52 Skrevet 20. august 2015 For å være ærlig så tror jeg ikke utsiktene dine er særlig gode... Med mindre du finner en som ikke bryr som om at du er gravid med en annen manns barn... Jeg ville nok ha fokusert på barnet fremover..
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #53 Skrevet 20. august 2015 how do you think I got in this mess? Seriøst altså. Anonymous poster hash: 1d261...295 Du hadde ubeskyttet sex med en pulevenn, ble gravid, bestemte deg for å beholde, avsluttet forholdet med ham...og nå skal du date, uten å fortelle at du er gravid, og tenker at på denne måten kan du finne drømmemannen. Vel, lykke til, antar jeg. Anonymous poster hash: 804f8...8a3 16
Raven Emerald Skrevet 20. august 2015 #54 Skrevet 20. august 2015 Ei jeg gikk på barselgruppe med, datet mens hun gikk gravid. 2. date var på sykehuset, da vannet gikk underveis. =P Jada, det ble flere dater etter det. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #55 Skrevet 20. august 2015 Du hadde ubeskyttet sex med en pulevenn, ble gravid, bestemte deg for å beholde, avsluttet forholdet med ham...og nå skal du date, uten å fortelle at du er gravid, og tenker at på denne måten kan du finne drømmemannen. Vel, lykke til, antar jeg. Anonymous poster hash: 804f8...8a3 jeg skal ikke drive å date en peraon uten å fortelle han det. Jeg skal selvsagt fortelle det, bare ikke med en gang. Anonymous poster hash: 1d261...295
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #56 Skrevet 20. august 2015 For å være ærlig så tror jeg ikke utsiktene dine er særlig gode... Med mindre du finner en som ikke bryr som om at du er gravid med en annen manns barn... Jeg ville nok ha fokusert på barnet fremover.. jaja, jeg har troa, man vet aldri. Og skal selvsagt fokusere på barnet, det er jo helt innlysende... Anonymous poster hash: 1d261...295
Mynona Skrevet 20. august 2015 #57 Skrevet 20. august 2015 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Mynona, mod. 1
Jolene Skrevet 20. august 2015 #58 Skrevet 20. august 2015 Du tror du er en drømmedame når du går gravid med en annen manns barn? Det samme tenkte jeg. Jeg synes rett og slett det er en merkelig prioritering å skulle være på sjekkern når man er gravid. Det sier ganske mye om personen etter min mening, nettopp fordi fokuset burde ikke ligge på en tilfeldig fyr når du venter barn. Da burde man heller fokusere på det som skal skje; at hun skal bli mor. Jeg tenker mitt om sånne damer, for det TS skisserer viser bare til ekstremt dårlig dømmekraft på mange områder. 8
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #59 Skrevet 20. august 2015 Det samme tenkte jeg. Jeg synes rett og slett det er en merkelig prioritering å skulle være på sjekkern når man er gravid. Det sier ganske mye om personen etter min mening, nettopp fordi fokuset burde ikke ligge på en tilfeldig fyr når du venter barn. Da burde man heller fokusere på det som skal skje; at hun skal bli mor. Jeg tenker mitt om sånne damer, for det TS skisserer viser bare til ekstremt dårlig dømmekraft på mange områder. Jepp...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #60 Skrevet 20. august 2015 Selvsagt, men jeg har lyst å finne drømmemannen, det er jo det jeg drev med før jeg ble gravid også har ikke tenkt å stoppe nå. Tenke på andre følelser? Det kan jo godt være vi ender opp sammen fordi han liker meg for den jeg er, det er ikke dårlig gjort.Anonymous poster hash: 1d261...295 Eksen min sin eks var gravid med hans barn da hun stakk fra han .hun fant en annen mens hun var gavid, og ga gutten to navn : det ene var bio far sitt navn det andre var den nye flammen sitt. Og så etter mindre enn et år ble det slutt mellom "den nye" og henne.. Utrolig kleint for å si det slik.. Men det hører med til historien at hun var tenåringsmor og utrolig umoden på alle områder- så kan nok gå bra for deg Anonymous poster hash: 5bb47...d8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå