Alenia Skrevet 21. august 2015 #81 Skrevet 21. august 2015 Om jeg hadde vært mann hadde dette vært en dealbreaker. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller ikke ønsket å vente med å lete etter drømmemannen, men det hadde ikke vært noen hemmelighet at jeg var gravid. det må frem TIDLIG. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #82 Skrevet 21. august 2015 Av den enkle grunn at du venter en annen manns barn. Da burde du heller fokusere på det, fremfor å skulle finne en ny mann. Hva er dette fokusere maset. Skal jeg sitte inne i 9 mnd. Og nitenke på babyen i magen, gjør det meg til en god mor? Herlighet...Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #83 Skrevet 21. august 2015 Om jeg hadde vært mann hadde dette vært en dealbreaker. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller ikke ønsket å vente med å lete etter drømmemannen, men det hadde ikke vært noen hemmelighet at jeg var gravid. det må frem TIDLIG. Helt enig at det må frem tidlig, men ikke med en gang, da vil jo den personen aldri få noe inntrykk av meg som person...Anonymous poster hash: 1d261...295 1
Jolene Skrevet 21. august 2015 #84 Skrevet 21. august 2015 Hva er dette fokusere maset. Skal jeg sitte inne i 9 mnd. Og nitenke på babyen i magen, gjør det meg til en god mor? Herlighet...Anonymous poster hash: 1d261...295 Av den enkle grunnen at du har valgt å få dette barnet, med det som det vil medføre. Da burde ikke fokuset ditt ligge på en ny mann. Dersom du er ute etter en mann, burde du kanskje tenke over om du egentlig vil ha dette barnet. Sånn siden du egentlig er ute etter en "drømmemann", ikke å forberede deg til å bli mor... 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #85 Skrevet 21. august 2015 Av den enkle grunnen at du har valgt å få dette barnet, med det som det vil medføre. Da burde ikke fokuset ditt ligge på en ny mann. Dersom du er ute etter en mann, burde du kanskje tenke over om du egentlig vil ha dette barnet. Sånn siden du egentlig er ute etter en "drømmemann", ikke å forberede deg til å bli mor... Hva i all verden mener du med fokus??? Jeg kan da fint fokusere på det å skulle bli alenemor uten å sitte hjemme hver kveld og legge kjærlughetslivet mitt brakk. Tror du jeg da ville datet 24/7 og rettog slett ikke hatt tid til å forberede meg og tenke igjennom min egen situasjon. For den situasjonen er alt annet enn kaotisk. Jeg skal føde og bil mor, og det skal jeg gjøre alene, det er ingenting usagt eller uoppgjprt i den situasjonen. Så hvor mye tid og energi syntes du jeg skal ofre på å sitte å tenke og fundere på det som har vært? Jeg skal nok få kjøpt inn alt utstyr jeg trenger, lest de bøkene om barn, montert barneseng etc. Og fremdeles kunne gå på en date eller to. Livet er ikke så svart hvitt vet du...Anonymous poster hash: 1d261...295 2
Jolene Skrevet 21. august 2015 #86 Skrevet 21. august 2015 Hva i all verden mener du med fokus??? Jeg kan da fint fokusere på det å skulle bli alenemor uten å sitte hjemme hver kveld og legge kjærlughetslivet mitt brakk. Tror du jeg da ville datet 24/7 og rettog slett ikke hatt tid til å forberede meg og tenke igjennom min egen situasjon. For den situasjonen er alt annet enn kaotisk. Jeg skal føde og bil mor, og det skal jeg gjøre alene, det er ingenting usagt eller uoppgjprt i den situasjonen. Så hvor mye tid og energi syntes du jeg skal ofre på å sitte å tenke og fundere på det som har vært? Jeg skal nok få kjøpt inn alt utstyr jeg trenger, lest de bøkene om barn, montert barneseng etc. Og fremdeles kunne gå på en date eller to. Livet er ikke så svart hvitt vet du...Anonymous poster hash: 1d261...295 Nei, livet er ikke sort/hvitt, men du valgte jo dette barnet. Dermed burde det si seg selv at det er barnet som nå kommer først, ikke mors kjærlighetsliv. 4
Dina86 Skrevet 21. august 2015 #87 Skrevet 21. august 2015 Hadde det vært meg som ble gravid med en jeg bare har sex med er jeg ganske sikker på at jeg hadde valgt abort, siden jeg vil være i et trygt og stabilt forhold før jeg får barn. Men nå har du jo bestemt deg, alle er ikke like. Det er flere som sier du nå burde fokusere på at du er gravid og skal ha barn. Og du tenker at det eneste andre alternativet er å date virker det som. Du trenger da ikke bare sitte inne og sture eller kjøpe babyklær. Du kan ha det hyggelig sammen med familie og venner. Eller finne på andre ting. Etter min mening høres det ut som en mye bedre idé. Og vil du absolutt date mens du er gravid syns jeg du skal si det på slutten av første date, det ser jeg på som siste sjanse. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #88 Skrevet 21. august 2015 Nei, livet er ikke sort/hvitt, men du valgte jo dette barnet. Dermed burde det si seg selv at det er barnet som nå kommer først, ikke mors kjærlighetsliv. Selvsagt kommer barnet først, det er jo ikke det set handler om. Dere ville aldri dømt meg så hardt om barnet var på utsiden! Det er Ingen som sier til alenemødre at de ikke bør date, og glemme å finne seg en ny partner.Anonymous poster hash: 1d261...295 2
nyher Skrevet 21. august 2015 #89 Skrevet 21. august 2015 Hva er dette fokusere maset. Skal jeg sitte inne i 9 mnd. Og nitenke på babyen i magen, gjør det meg til en god mor? Herlighet...Anonymous poster hash: 1d261...295 Du har vel en jobb? Da sitter du ikke inne i 9 mnd, men jobber og forbereder deg til barnet kommer. 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #90 Skrevet 21. august 2015 Hadde det vært meg som ble gravid med en jeg bare har sex med er jeg ganske sikker på at jeg hadde valgt abort, siden jeg vil være i et trygt og stabilt forhold før jeg får barn. Men nå har du jo bestemt deg, alle er ikke like. Det er flere som sier du nå burde fokusere på at du er gravid og skal ha barn. Og du tenker at det eneste andre alternativet er å date virker det som. Du trenger da ikke bare sitte inne og sture eller kjøpe babyklær. Du kan ha det hyggelig sammen med familie og venner. Eller finne på andre ting. Etter min mening høres det ut som en mye bedre idé. Og vil du absolutt date mens du er gravid syns jeg du skal si det på slutten av første date, det ser jeg på som siste sjanse. Jeg fatter ikke hva som er så galt i at jeg dater jeg. Jeg har plass til venner, familie, barneforbedredelser og dating i luvet mitt. Det betyr IKKE at ikke barnet er førsteprioritet. Jeg ønsker dette barnet velkommen. Det var ikke planlagt, men sånn ble livet og jeg har alt tilrettelagt for at jeg og barnet skal greie oss fint, så jeg ser ikke helt greia...Anonymous poster hash: 1d261...295 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #91 Skrevet 21. august 2015 Du har vel en jobb? Da sitter du ikke inne i 9 mnd, men jobber og forbereder deg til barnet kommer. Å herre Gud, ja jeg har jobb, og leilighet og bil og utdannelse. Jeg er ikke noe stakkarslig ressurssvakt menneske som sitter hjemme og ruger...Anonymous poster hash: 1d261...295 1
nyher Skrevet 21. august 2015 #92 Skrevet 21. august 2015 Å herre Gud, ja jeg har jobb, og leilighet og bil og utdannelse. Jeg er ikke noe stakkarslig ressurssvakt menneske som sitter hjemme og ruger...Anonymous poster hash: 1d261...295 Fikk litt den følelsen når du skrev at du ikke bare kunne sitte 9 mnd inne Hvorfor inne bare ordne deg en date da, så finner du fort ut hvordan det ender. Hvorfor spørre på KG liksom? Men vi vil veldig gjerne ha en tilbakemelding på hvordan ting går da:D
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #93 Skrevet 21. august 2015 Eks'en min opplevde noe lignende. Han datet ei jente noen ganger som han startet å like skikkelig godt og så, som lyn fra klar himmel, så fortalte hun at hun hadde et barn på tre år. Han følte seg virkelig ført bak lyset og at han hadde blitt lurt med på noe som han i utgangspunktet aldri hadde blitt med på. Han var virkelig i tenkeboksen.. Jeg vet ikke hvordan det gikk da jeg ikke snakket med ham igjen men det var tydelig at han følte hun hadde løyet og holdt noe ekstremt viktig skjult. Jeg tror uansett at du vil slite med å finne en kvalitetsmann når du bærer frem en annen manns unge. Blir nok litt for merkelig for de fleste. Husk at ved å velge å få dette barnet så gjør du deg selv langt mindre attraktiv for det motsatte kjønn og du må nok innse at "Mr Right" neppe kommer ridende på en hvit hest og blir supersjarmert når du er gravid med en annen manns barn. Anonymous poster hash: 2568a...69e 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #94 Skrevet 21. august 2015 Selvsagt kommer barnet først, det er jo ikke det set handler om. Dere ville aldri dømt meg så hardt om barnet var på utsiden! Det er Ingen som sier til alenemødre at de ikke bør date, og glemme å finne seg en ny partner.Anonymous poster hash: 1d261...295 Selvfølgelig ikke. Men hvor mange menn syns det er ok å ha sex med ei dame samtidig som en annen manns barn tumler rundt i livmora hennes... Anonymous poster hash: 2568a...69e 7
Summers Skrevet 21. august 2015 #96 Skrevet 21. august 2015 Synes ikke det er noe galt i at du dater, men tror du at du kommer til å finne drømmemannen?
Gjest BoxingDay Skrevet 21. august 2015 #97 Skrevet 21. august 2015 Skjønner at du ikke har lyst til å si "hei jeg er gravid med en annen manns barn" straks du møter noen. Men si det på slutten av første daten. Om du holder det skjult lengre enn det så hadde hvert fall jeg følt meg lurt og at du kastet bort tiden min.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #98 Skrevet 21. august 2015 fordi de ikke vil få en mulighet til å bli kjent med meg da. De ville dømt meg som en eller annen steriotype. Det er ikke å lure folk, det er bare snakk om en date.Anonymous poster hash: 1d261...295 Du må fortelle. Om ikke så lar du jo ikke daten bli kjent med deg. Husk; du er hun gravide dama. Det er den du er per dags dato. Det er graviditeten din som definerer hvem du er. Å ikke fortelje er jo å ikke vise frem sitt sanne jeg. Du ser helt bak frem på ting. Anonymous poster hash: 36d7c...1d7 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #99 Skrevet 21. august 2015 Fikk litt den følelsen når du skrev at du ikke bare kunne sitte 9 mnd inne Hvorfor inne bare ordne deg en date da, så finner du fort ut hvordan det ender. Hvorfor spørre på KG liksom? Men vi vil veldig gjerne ha en tilbakemelding på hvordan ting går da:D 9 mnd. Inne sånn sosialt sett, det forstod du selvsagt. Egentlig opprettet jeg mest denne tråden for å høre om noen visste om den tv-serien jeg nevnte i HI og for å høre om noen andre hadde noen erfaringer å dele. Jeg trenger jo ikke egentlig råd fra troll på Internett Anonymous poster hash: 1d261...295 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #100 Skrevet 21. august 2015 Du må fortelle. Om ikke så lar du jo ikke daten bli kjent med deg. Husk; du er hun gravide dama. Det er den du er per dags dato. Det er graviditeten din som definerer hvem du er. Å ikke fortelje er jo å ikke vise frem sitt sanne jeg. Du ser helt bak frem på ting. Anonymous poster hash: 36d7c...1d7 Jeg er så utrolig mye mer en. ' den gravide dama' det er bare en del av meg. Jeg defineres ikke som person av dette svangerskapet ( heldigvis), Men alle andre sider ved meg vil drukne i det jeg nevner graviditeten. Derav ønsker jeg å vente bittelitt.Anonymous poster hash: 1d261...295 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå