Gå til innhold

Gravid på date...

Fremhevede innlegg

Skrevet

finn en tøffel Ts.........

Ingen mann med selvrespekt og muligheter vil inngå et forhold med en gravid dame. Ca 2,5mrd av hvert kjønn, tror sjansen for og finne en mer egnet parter er stor...

Først barn så mann. Tenker bare wtf..

Aldri offret en dame som drev med satsing mens hun var gravid en tanke.

Det er ikke akkurat sånn jeg vil mor til mine barn skal være.. Men men du må ha lykke til.. Mange desperate der ute :-)

Anonymous poster hash: 75f64...323

selvsagt er det mulig å finne, jeg er kresen selv såikke sikkert jeg finner noen nei, men kan ikke gi opp. Jeg ville aldri datet en som er så dømmende som deg likevel, så lykke til til deg også :blomst:

Anonymous poster hash: 1d261...295

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

selvsagt er det mulig å finne, jeg er kresen selv såikke sikkert jeg finner noen nei, men kan ikke gi opp. Jeg ville aldri datet en som er så dømmende som deg likevel, så lykke til til deg også :blomst:

Det handler ikke om å være dømmende. Det handler om respekt. Du tar bort muligheten for de mennene du skal date til å kunne si ja eller nei angående det å date ei jente som har hendene sine fulle fra før. 

Som en annen sa tidligere så hadde jeg dumpet deg glatt om dette var informasjon som dukket opp på date 2 eller senere. Enten sier du det før dere skal date, eller så sier du det på date 1. 

Det trenger ikke være et problem å date mens du er gravid, men informasjonen om det burde du ta opp så tidlig som mulig. Det å "vise seg selv" gjør du ved å holde den inforamsjonen skjult, og det er det største dumpegrunnlaget i min mening. 

Endret av Timza
  • Liker 3
Skrevet

Herregud. Hva med å fokusere på barnet fremover? Anonymous poster hash: c2468...9b8

Så det er enten barnet eller en mann? Fatter ikke hva dere har tenkt når dere har likt dette.

• Liker 2
Skrevet

Så det er enten barnet eller en mann? Fatter ikke hva dere har tenkt når dere har likt dette.

Tenker kanskje mest på hvor ekstremt få mannfolk det er som faktisk er interesserte i å date ei dame som er gravid ed en annen mann. Det er tross alt en ekstremt spesiell situasjon,og ikke noe jeg hadde tatt i med ildtang engang. En ting er å ha en 3-åring fra før av men med en annen manns unge svømmende rundt i den voksende livmora hennes, nei takk det er titusenvis av andre fisk i havet.

Anonymous poster hash: 2568a...69e

• Liker 4
Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

og det er jo selvfølgelig helt OK, det er ikke for alle. Jeg gråter jeg ikke i søvn av at noen syntes det er uaktuelt.

Jeg tror ikke så mange vil date ei som går gravid. Må være de mannfolka som du kan tvinne rundt lillefinger'n. Vent til du har født ungen og det har gått noen måneder. Tenk på ungen din nå og ikke en ny mann. Ungen din trenger deg og mye oppmerksomhet fra deg. Du får ikke tid til en ny mann før ungen er minst et halvt år. Helst 1 år. Du har ikke dårlig tid med å finne deg en mann så ikke vær desperat. 

Endret av Captain Hook
Skrevet

Tenker kanskje mest på hvor ekstremt få mannfolk det er som faktisk er interesserte i å date ei dame som er gravid ed en annen mann. Det er tross alt en ekstremt spesiell situasjon,og ikke noe jeg hadde tatt i med ildtang engang. En ting er å ha en 3-åring fra før av men med en annen manns unge svømmende rundt i den voksende livmora hennes, nei takk det er titusenvis av andre fisk i havet.

Anonymous poster hash: 2568a...69e

Ja, menn er naturligvis ikke så gira på dette, og det er heller ikke noe som jeg er interessert i, men det jeg reagerer på er at mange mener at hun ikke skal treffe noen i det hele tatt, fordi hun skal "fokusere på barnet".

• Liker 4
Skrevet

Ja, menn er naturligvis ikke så gira på dette, og det er heller ikke noe som jeg er interessert i, men det jeg reagerer på er at mange mener at hun ikke skal treffe noen i det hele tatt, fordi hun skal "fokusere på barnet".

"Å fokusere på barnet" betyr egentlig at noen kjerringer her mener hun skal holde seg helt unna menn og dating så lenge hun er gravid. Ellers mistenker jeg at hun kan "fokusere" på venner og familie alt hun orker.

Anonymous poster hash: b845b...166

• Liker 2
Skrevet

"Å fokusere på barnet" betyr egentlig at noen kjerringer her mener hun skal holde seg helt unna menn og dating så lenge hun er gravid. Ellers mistenker jeg at hun kan "fokusere" på venner og familie alt hun orker.

Å fokusere på barnet betyr at det kommer en nyfødt inn i huset snart, en nyfødt som tja, hva kan man si de er så forskjellige som snøfnugg. Å skulle vedlikeholde et forhold da er naivt, å skulle tro at en mann syns det er koselig i datingsfasen med et spebarn er naivt osv. Det handler om at du vil at den andre parten skal ha tid og krefter til deg, at dere kan spise middag sammen uten gulp og bæsjebleier. Når man velger å få et barn alene så velger man å gå gravid alene og leve med et spebarn alene, men selvfølgelig, det kan være noen der som syns det er akseptabelt, men sannsynligheten for det er det samme som å vinne i lotto. TS ønsker i tillegg å skjule det noe som vitner om manglende respekt for motparten som hun ønsker å innlede et forhold med.

Anonymous poster hash: 6b02f...49f

• Liker 2
Skrevet

Å fokusere på barnet betyr at det kommer en nyfødt inn i huset snart, en nyfødt som tja, hva kan man si de er så forskjellige som snøfnugg. Å skulle vedlikeholde et forhold da er naivt, å skulle tro at en mann syns det er koselig i datingsfasen med et spebarn er naivt osv. Det handler om at du vil at den andre parten skal ha tid og krefter til deg, at dere kan spise middag sammen uten gulp og bæsjebleier. Når man velger å få et barn alene så velger man å gå gravid alene og leve med et spebarn alene, men selvfølgelig, det kan være noen der som syns det er akseptabelt, men sannsynligheten for det er det samme som å vinne i lotto. TS ønsker i tillegg å skjule det noe som vitner om manglende respekt for motparten som hun ønsker å innlede et forhold med.

SINGERER!!! Utrolig godt skrevet!

Skrevet

"Nei, beklager, Ola og Kari kan nok ikke bli med på festen. Kari er 2.5 måned gravid så de sitter hjemme og fokuserer på barnet"

Anonymous poster hash: 7d7f4...19b
  • Liker 3
Skrevet

"Nei, beklager, Ola og Kari kan nok ikke bli med på festen. Kari er 2.5 måned gravid så de sitter hjemme og fokuserer på barnet"

LOL!! Ja, akkurat!

• Liker 3
Skrevet

Vell, Kari og Ola går så mye på fest de bare måtte ønske, men Kari skal selvfølgelig ikke drikke. De er selvfølgelig klar over at deres samliv de neste tre årene kommer til å være ikke eksisterende og de kommer til å måtte sette barnets behov fremfor sine egne. Det handler blant annet om at du dumper ikke den nyfødte hos barnevakten så fort du har presset den ut, men du tar deg tid og krefter til å fokusere på barnet. Dating, husarbeid og alle andre egosentriske plikter er noe som vil havne i andre rekke. Alle menn vet dette, de vet at når babyen kommer så ryker forholdet så hvorfor skal de bruke tid og krefter på en dame som ikke kommer til og ikke vil prioritere deres forholdet i fremtiden? En nyfødt krever fryktelig mye, og for alt vi vet så kan det hende at det ligger et alvorlig sykt barn inn i magen til TS som vil kreve enda mer. 

TS virker ikke til å forstå hva det betyr å få barn og jeg betviler at hun i det hele tatt er moden for oppgaven, denne tråden virker en sånn: "Nei, jeg vil ikke ha barn så nå skal jeg protestere som bare pokker"..... Jeg vil tippe at TS er rundt 19 år gammel, maksimalt. 

• Liker 2
Skrevet

SINGERER!!! Utrolig godt skrevet!

Virkelig?  :fnise: Er du endelig enig med meg?  :danse: Vi pleier jo å være så uenig om ting at fy fy fy :fnise:

Skrevet

Virkelig? :fnise: Er du endelig enig med meg? :danse: Vi pleier jo å være så uenig om ting at fy fy fy :fnise:

Så komisk (bare at jeg ikke aner hvem du er)! Innlegg jeg er enig i går alltid foran bruker for min del. Jeg kan være skikkelig uenig med noen i én sak, mens en annen gang er jeg helt enig med dem. :)
Skrevet

LOL!! Ja, akkurat!

" LOL" ?!-" haha ikke pokker om jeg skal gi opp Partyyyyy og date!" Lyve -hvorfor ikke, skal ikke sitte inne å sture, alternative til DET er ikke familie eller venner og normale sysler. It's party time -wish me luck suckers"! HVA F dette for en umoden holdning! Fins ikke en mann som vil være "pappa" for ONS barn og kjerringa sol holder tilbake dealbreaker ESENSIEØL info! Hvordan I HULESTE skal TS ha tid til mann når barnet kommer?! Sette det bort? Ts er helt på tuppa etter oppmerksomhet fra menn og evner ikke å virke moden for fem flate øre. Skulle likt å se livet hennes om få mnd.....maken!

Anonymous poster hash: 62b52...d70

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden minner meg om den andre som ligger på barn og familie forumet. Alenemødre som klager over dårlig råd (men samtidig drar på byen hver helg, handler inn dyre merkeklær, drar på luksusferier, røyker osv. så får barna det som er igjen etter mor har fått sin dose). 

• Liker 1
Skrevet

" LOL" ?!-" haha ikke pokker om jeg skal gi opp Partyyyyy og date!" Lyve -hvorfor ikke, skal ikke sitte inne å sture, alternative til DET er ikke familie eller venner og normale sysler. It's party time -wish me luck suckers"! HVA F dette for en umoden holdning! Fins ikke en mann som vil være "pappa" for ONS barn og kjerringa sol holder tilbake dealbreaker ESENSIEØL info! Hvordan I HULESTE skal TS ha tid til mann når barnet kommer?! Sette det bort? Ts er helt på tuppa etter oppmerksomhet fra menn og evner ikke å virke moden for fem flate øre. Skulle likt å se livet hennes om få mnd.....maken!

Har TS skrevet noe om fest? Slutt å overdrive slik!

Hvis du leser tråden, ser du at det finnes tilfeller der De møtt en mann under svangerskapet. Det er sikkert ikke vanlig, men det hender det skjer.

• Liker 2
Skrevet

Har TS skrevet noe om fest? Slutt å overdrive slik!

Hvis du leser tråden, ser du at det finnes tilfeller der De møtt en mann under svangerskapet. Det er sikkert ikke vanlig, men det hender det skjer.

Med en som planlegger å lyve? Nei, det er virkelig siste rest av menn som vil gå med på noe slikt. Det har muligens hendt et par ganger I historien ja, men slett ikke nok ganger til at det er håp for noen drømmemann med det første for TS. Skjønner ikke - hvorfor helt desperat etter mann nå? Jeg skjønner det virkelig ikke. Må være veldig ensom og dømmekraften er ikke helt til stede dessverre. Men tipper at når barnet kommer så blir hun kjapt noen år eldre I hodet så det er bra ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Mynona, mod.

Skrevet

Da har jeg vært på date og kost meg masse. Fikk ikke nevnt graviditeten nå, men skal møte han igjen til uka og da skal jeg forklare det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...