Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Var det siste kontroll på den "gamle" helsestasjonen?

Jeg sa ifra om at vi skal flytte men vi satte opp en kontroll til neste måned. Fordi da har M fri og kan være med. Utrolig spent på å bytte helsestasjon. Veldig fornøyd med hs og synes det er litt synd å ikke gå til henne lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres utrolig godt ut å reise bort i helgen. Jeg kunne også tenkt meg en slik tur. Hvordan gjør dere det med E, sover hun i seng sammen med dere eller fikser hotellet barneseng? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig godt ut å reise bort i helgen. Jeg kunne også tenkt meg en slik tur. Hvordan gjør dere det med E, sover hun i seng sammen med dere eller fikser hotellet barneseng? 

Når vi bodde på hotell, fikk vi babyseng på rommet. Regner med at vi får det denne gang og. Jeg har i hvert fall gitt beskjed om at vi trenger en babyseng. Orker ikke å ta med reiseseng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har gått fort. Ja det var godt å komme seg godt men det var enda bedre å komme hjem igjen. Kjøreturen på fredag gikk greit. Vi brukte litt lang tid pga kø men E sov hele veien. vi kom frem litt senere enn planlagt og fikk ikke lagt E før kl 20 men hun sov til kl 6. Hun tilbrakt dagen på badeland og gå tur. Men vi sleit litt med soving på dagen igår og hun sovnet ikke før kl 21 igår. Og vekte oss allerede halv 4 inatt. Hun sovnet ikke igjen før halv 6 og da sov hun ikke mer enn 10min. Ikke bra... Så halv 7 begynte vi å pakke sammen tingene våre, dusjet/skifte og spise frokost, og kl 8 satt vi i bilen. Digg å kjøre hjem når det var så lite bilen. 

Både E og jeg har blitt forkjølet så formen er ikke helt på topp. Vi valgte å legge E nå og det gikk fint. Jeg kommer nok ikke til å sitte oppe særlig lenge ikveld. Merker at jeg trenger å sove. Kanskje man føler seg litt bedre imorgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lei av å være forkjølet. Føler liksom ikke at jeg blir noe bedre heller. Slitsomt!! Orker liksom ikke å gjøre noe heller. Går til og med å legger meg kl 20-21 hver dag fordi jeg vil ha mest mulig søvn, i håp om å føle meg bedre dagen etter. Men nei.. E er også forkjølet men formen hennes er bedre enn min. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe herk å være syk altså. Og særlig hvis det sitter i en stund. Men det er lov å ta det med ro når man er i dårlig form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lei av å være forkjølet. Føler liksom ikke at jeg blir noe bedre heller. Slitsomt!! Orker liksom ikke å gjøre noe heller. Går til og med å legger meg kl 20-21 hver dag fordi jeg vil ha mest mulig søvn, i håp om å føle meg bedre dagen etter. Men nei.. E er også forkjølet men formen hennes er bedre enn min. Heldigvis.

Hmm... Jeg skrev et svar til deg men det ble borte. Får prøve på nytt...

I forrige uke gikk jeg og var forkjølet og hanglet. Så plukket jeg med meg en pakke med ostefylte chili som selges til tapasretter. Tror det er San Sebastian merket heter. Spiste noen slike og det renset skikkelig bra opp både i nesa og bihuler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over igjen. Vi har hatt en fin helg. Lørdag tok M med seg E til svigermor og var der i 3 timer. Godt å få litt alenetid. Også fikk jeg vasket leiligheten. På kvelden lagde vi god mat og så film. Og igår var vi i byen. Spiste lunsj og gikk tur med et vennepar. 

Nå er det under 3 uker til vi flytter og vi har ikke pakket noe enda. Burde begynne snart. Men vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det. E krabber etter oss og reiser seg opp overalt. Sofaen, bordet, senga si osv... Nå har vi bestilt en gåvogn til henne så spent på om hun kommer til å like og bruke den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da. Jeg hadde IKKE brukt alenetiden min på å vaske leilighet for å si det sånn. :fnise:
Flytting er stress, men det er så godt når man kommer i orden. Når må dere være ute av den nåværende leiligheten deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da. Jeg hadde IKKE brukt alenetiden min på å vaske leilighet for å si det sånn. :fnise:
Flytting er stress, men det er så godt når man kommer i orden. Når må dere være ute av den nåværende leiligheten deres?

Vanligvis så ville jeg nok brukt alenetiden annerledes men husvask sto på lista. Lettere å gjøre det uten mann og baby hjemme. Da går det litt fortere.

vi overtar huset den 27/11 og den nye eieren overtar leiligheten den 1/12. Det er ikke lenge til.. Er spent på hvordan vi skal komme igang med pakkinga. E er en skikkelig mammajente for tiden og bruker mye av dagen på å klatre på meg eller krabbe etter meg. Pappa er ikke like spennende.. Jaja.. Må bruke kvelden og de gangene M går tur med E, på å pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok sin tid men da kan jeg bekrefte at mensen er tilbake. Æsj!!! Den har ikke vært savnet men.. Jaja.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok sin tid men da kan jeg bekrefte at mensen er tilbake. Æsj!!! Den har ikke vært savnet men.. Jaja.. 

Det hadde vel vært verre om den ikke kom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt så vant til at E kun sover 30min på den første luren sin at jeg skynder meg sånn at jeg får dusjet, spist frokost osv. Men idag har hun bestemt seg for å sove lengre. Allerede sovet en time. Typisk at hun gjør det den dagen jeg ville at vi skulle komme oss ut litt tidlig. Jaja.. 

Gleder meg til ikveld! Da skal jeg ha barnefri. Sikkert over 1 måned siden sist. Pizza og film med jentegjengen!! Det skal bli godt å være meg selv og ikke mamma for en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt fantastisk ut med barnefri i kveld! 

Sov hun lenge i morges? Jeg har hatt en sovende baby på meg i snart 2 og en halv time. Det er jammen godt at noen av oss får tatt igjen tapt nattesøvn :Gjesp: jeg får sett alle episodene av kakekrigen da  

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen ja - da er det bare å sette i gang prøvingen på nummer to! ;) 

Haha, tror vi venter litt før vi starter å tenke på søsken til E.

Det var godt med en frikveld igår. Jeg trengte det. Men dessverre kom jeg hjem til en sliten M og en stakkars jente som hadde fått feber. Så det ikke veldig mye søvn på oss inatt. Hun var veldig urolig. Men hun våknet uten feber idag tidlig. 

Idag skulle jeg egentlig ha alenekveld med E men M føler seg ikke helt i form. Så da droppet han å dra i bursdagen som vi begge egentlig var invitert i. Ingen som kunne sitte barnevakt men men... Det var ikke så viktig. Litt viktigere at M føler seg bedre siden vi skal i dåpen til nevøen hans imorgen. 

Nå - se en episode med Homeland før man tar kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...