Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, utrolig deilig å vite at det ordnet seg med permisjon og barnehageplass. Da tar nok M permisjonen sin som en lang sommerferie i år. Tror han synes det er greit. Også blir nok sjefen min glad for at jeg kommer tilbake på jobb i februar og ikke april som han fryktet. Spesielt greit siden vikaren min slutter i mars. 

E har fått sin første tann! Så hun er litt utrolig for tiden. Skjønner det. Men godt å vite at det endelig kom en tann.

Nå er vi på vei over grensa for å handle litt mat og drikke til jula. Håper vi blir ferdig før rushen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.12.2015 at 15.12, Nautika skrev:

Kom dere før rushet med ribbehungrige nordmenn? 

Det gjorde vi. Bilen ble ganske full men vi fikk ikke handlet all julematen. M skal handle resten imorgen. 

Den 17.12.2015 at 14.28, Nori skrev:

Har dere bestemt dere for hvor dere skal være i julen? 

Vi skal feire jul hjemme hos oss. Med foreldrene mine og søsteren min. det blir nok hyggelig! Men er spent på om vi får gjort alt vi skal. Husvask står fortsatt på lista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag!! Igår kveld kastet E opp rett før vi skulle legge henne. Da var det bare å skifte på henne og oss, vaske sofaen og badet (jepp!) også prøve å legge henne. Ga henne masse vann før det. Hun sov fra kl 19:30-23:30 også holdt hun oss våken til kl 2:30. Kl 6 var det morgen. Vi har hatt mange dårlige netter i det siste men denne var ille. Det ble kanskje 5 timers søvn på oss. Hun har vært i form idag men ikke helt 100%. Ikke noe mer oppkast men matlysten hennes er ikke helt der. Håper hun har det bedre imorgen.

Nå sitter jeg og slapper av. Nyter litt alenetid. Ikke lenge til jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E er fortsatt ikke helt i form. Igår våknet hun en gang før jeg la meg også sov hun til halv 7. tror hun trengte det. Idag valgte vi å være hjemme istedet for å ta turen innom barnehagen. Prøver igjen imorgen. Matlysten hennes er ikke helt tilbake enda. Også har hun diarè. :icon_frown:

Idag er jeg alene med E. Samboeren er ute og ordner en del ting. Handler julegave (til meg :))!!! Håper også at han kommer hjem med juletre. Vi vurderte å droppe det men må nesten ha det når vi skal feire jul hos oss. Får heller sette lekegrinda foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lille julaften. Føles ikke sånn. Julestemningen er liksom ikke helt der. 

Igår fikk vi storhandlet, kjøpt juletre og vasket huset. Veldig godt å få det gjort. 

E er fortsatt ikke helt i form men føler at det går den rette veien nå. Håper hun er frisk til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, håper dere har hatt en fin jul!!

Her ble julaften hektisk men hyggelig! M stresset veldig med maten mens jeg satt mest med E. Vi åpnet en del av hennes gaver på morgenen. Foreldrene mine og søsteren min feiret sammen med oss. E sov faktisk under middagen, noe som ikke var planen men da fikk vi spist ifred. Litt greit det og. Etter at vi hadde spist, hoppet vi rett til gaveåpning. Vi åpnet resten av E sine gaver før hun la seg. Det var heller ingen enkel sak men sovnet til slutt etter kl 20. Da fortsatte vi å åpne gaver og spiste dessert. Vi fikk veldig mye fint alle sammen. E fikk altfor mange leker (sånn går det når man har en samboer som sier til alle at vi ønsker oss leker), litt klær, sengetøy, bøker, dukke ++ M og jeg fikk litt penger, et par gavekort, vinglass osv.. Fornøyd!!

1.juledag gjorde vi ingenting. 2.juledag var vi på julelunsj hos foreldrene mine og igår gjorde vi ingenting. 

Og idag er M tilbake på jobb igjen. Passet dårlig at E var våken mellom kl 1-3 inatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nyttårsaften. Vi har ingen planer. Etter at E har lagt seg, kommer vi til å lage noe god mat og ser en film eller to. Usikker på om vi klarer å holde oss våkne til midnatt men.. 

Godt nytt år til dere alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det ble en rolig kveld. Etter at E hadde lagt seg kl 19, spiste vi middag og satte på en film. Halvveis inn i filmen sovnet jeg nesten... Så kl 21:30 gikk jeg og la meg. Som vanlig. Men våknet jo av fyrverkeriet ved midnatt. Da sto vi og så på det mens E fortsatt sov. Men... Hun våknet kl 1 og sovnet ikke før kl 3. Så ikke det beste starten på et nytt år men....

Idag har vi hatt besøk av min tante og onkel og imorgen kommer familien til M på besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

E tok sine første skritt idag. Klarte såvidt å filme det. Veldig stolt mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...