Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leiligheten ble solgt for 2,7. Altså, 300 000kr over takst. Vi er fornøyd med det! Overtakelsen blir 4 dager etter at vi tar over rekkehuset - perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter du sendte snap igår har jeg klødd i fingra etter å kunne gratulere med salget men ville ikke skrive noe før du kom med nyheten først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!!

Utrolig godt å være ferdig med salg av leiligheten! Og litt gøy at vi sitter igjen med en god sum med penger etter salget, selvom mesteparten kommer til å brukes som egenkapital til den nye boligen og resten går nok til et par nye møbler.

Idag skal vi signere kontrakten også kan vi ta helg med god samvittighet. Vi skal spise middag hos svigermor etter møte så litt glad jeg slipper å lage mat en dag denne uka.

God helg folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det 8 måneder siden E ble født. Hun feirer dagen med å sove fra kl 20-6:30. Det liker jeg! Spesielt jeg allerede sovnet kl 21 igår. Av en eller annen grunn var jeg helt utslitt. Så jeg trengte en natt med søvn!

Den siste måneden har det skjedd mye når det gjelder utviklingen hennes. Uka etter at hun ble 7 mnd, begynte hun å krabbe. Og nå må vi passe på, fordi hun følger ofte etter oss. I tillegg til at hun klatrer på alt og alle. Igår oppdager hun kjøkkenskuffene. Hjelp!

Men hurra for jenta vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en sånn dag hvor jeg gleder meg til E skal legge seg. Ikke fordi hun har vært slitsom idag men.... Vi var på fest igår og kom ikke hjem før i 1 tida. E sov til kl 6 men vi sov jo bare 4-5 timer. Det er ikke mye. Så vi har gått rundt og gjespa i hele dag. Det hjalp ikke at vi hadde sagt ja til en harrytur sammen med mannen til søsteren til M. De skal ha dåp for sønnen om et par uker og ville gjerne handle litt mat og drikke. Og siden de ikke har bil, sa vi ja om å kjøre. Og vi handlet en haug med barnemat.

Så tror jeg kommer til å legge meg tidlig ikveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du er sliten da ja. Det blir en tidlig kveld her også. M holder på med leggingen nå, og jeg lurer på om jeg skal pusse tenner og hoppe til køys også :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å, slike dager er slitsomme og med en shoppingtur i Sverige i tillegg.

Skjønner du gleder deg til natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig av dere å ikke droppe Sverigetur etter en slik natt. Jeg har litt lyst til å ta en harrytur før jul, godt å få fullt opp skapene og fryseren litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har gått fort. Mandag var det lunsj hos en av jentene i barselgruppa. Tirsdag hadde jeg invitert noen jenter med babyer til lunsj hos meg. Hyggelig for E å ha noen andre babyer å være sammen med.

Igår var vi på kontroll på helsestasjonen. E er 67cm og veier 9,5kg. Alt sto bra til ellers og. 

Imorgen er det helg. Veldig klar for helg. Vi har bestemt oss for å reise bort denne helga. Det skal bli godt å komme seg litt ut av byen. Vi skulle gjerne hatt barnevakt hele helga sånn at vi kunne hatt litt kvalitetstid sammen men ingen vil passe E over natta enda. Så da tar vi henne med oss. Godt at vi skal bo på hotell med badeland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å komme seg litt bort i helga, og badeland hørtes ikke altfor feil ut :) 

 

Så stor E har blitt da! Var det siste kontroll på den "gamle" helsestasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...