Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Definitivt mannegreie!! :jepp:

Her pakkes det også. For et arbeid det er. Heldig dere er som har noen som kan stille opp og ta E litt. Jeg prøver å få pakket og ordnet når lillebror sover, men det er alt annet enn enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikveld har jeg hatt besøk av ei venninne mens M dro til en kamerat. Tror vi trengte det begge to. Være med venner og prate litt om alt mulig.

Nå gleder jeg meg til å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag våknet E allerede kl 5:15. Tidligere enn vanlig, kan man si.. Kl 8 sovnet hun igjen. Vi gikk også og la oss. Fikk sove til kl 10. Det var deilig!!

Nå støvsuger M i stua. Spesielt bak sofaen. Mens E og jeg ligger i senga og leker. Snart kle på oss og gå ut i det fine været.

Ikveld skal jeg på Mary Poppins med mamma. Gleder meg! Ta et glass vin til maten blir også bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var Mary Poppins kjekk? Håper du hadde en fin kveld med vin!

Jepp, synes det var bra. Storkoste meg! Gleder meg til jeg kan ta med meg E på teater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen kom og gikk. E våknet kl 5 både på lørdag og søndag. Og idag kl 4. Ikke særlig gøy for meg som må stå opp. Håper det går over!

Vi jobber som bare det med å gjøre klar leiligheten. Fortsatt en del som står igjen men... Imorgen kommer takstmann og fotograf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig!

MÅ du stå opp med henne? Jeg tar T over i min seng, ikke pokker om min dag starter kl. 5 eller kl. 6 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var tidlig!

MÅ du stå opp med henne? Jeg tar T over i min seng, ikke pokker om min dag starter kl. 5 eller kl. 6 :ler:

Nei... Men jeg la henne tilbake i senga si, etter å ha ammet henne. Klokken 5 sto samboeren opp og da var hun fortsatt våken. Da la jeg henne i senga med meg. Men hun sovnet ikke før kl 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg er sliten! Endelig kunne vi sette oss ned. Dagen har gått i ett. Jeg og E dro ut og ordnet et par ting på morgenen. Jeg hadde håpet at hun sov hele veien i vogna men hun sov kun 30min. Vanligvis sover hun 1,5t. Jaja.. Kanskje hun sover mer neste lur, tenkte jeg..

Jeg prøvde så godt jeg kunne å gjøre et par ting i leiligheten mens E lekte på matta. Men hun ble fort utålmodig. Så jeg fikk ikke gjort så mye. Rett før M kom hjem fra jobb, fikk jeg lagt henne ned. Igjen sov hun bare 30min. Vi prøvde både med en trilletur og kjøretur for å se om hun sov mer men nei... Heldigvis sovnet hun fort når vi la henne i 19 tiden.

Etter at hun hadde lagt seg, prøvde vi å gjøre ferdig de siste tingene uten å bråke. Resten får jeg ta meg av imorgen.

Nå skal jeg slappe av med gårsdagens Downton Abbey episode før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt lå E i senga sammen med meg. Helt glemt hvor dårlig jeg sover når hun ligger ved siden av meg. Men hun våknet så mange ganger at det var løsningen. Vi sov begge fra kl 22-5. Håper å få sove litt mer neste gang hun skal sove.

Vi venter i spenning på å få se bildene fra fotografen og hva taksten blir.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her havner også baby i sengen med meg i løpet sv natten. Mot morgenen våkner han gjerne med 30-60 minutters intervaller og da er det like greit å ha han ved siden sv meg. Men vi sover ikke inntil hverandre, det fikser jeg ikke.

Vet dere når dere får taksten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her havner også baby i sengen med meg i løpet sv natten. Mot morgenen våkner han gjerne med 30-60 minutters intervaller og da er det like greit å ha han ved siden sv meg. Men vi sover ikke inntil hverandre, det fikser jeg ikke.

Vet dere når dere får taksten?

 

Hun snur seg alltid inntil meg.

Heldigvis ble hun trøtt igjen allerede rundt kl 7 og da fikk vi sove til halv 9.

 

OG vi fikk taksten i dag. Den er som forventet. Bare å krysse fingerne for at vi får solgt over takst!!

 

I dag har vært en fin dag. Først var vi på babysang på kirken i nærheten av der vi bor. Nesten 40 stk som møtte opp med babyene sine. Tydeligvis populært! E koste seg og lekte litt med de to babyene som satt nærmest oss.

På ettermiddagen var vi på babysvømming og i dag var bestemor med oss. E var litt trøtt men tror hun synes det var gøy med bestemor.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt ble det ikke mer enn 4-5 timers søvn. Jaja...

Idag skal vi på kontraktsmøte. Også er det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg på vei hjem fra fest. Tidlig? Ja! Valgte å ikke drikke og dra hjem tidlig siden E våkner så mye om kvelden/natta for tiden. Også er jeg ganske trøtt etter lite søvn fra før. Det er M og. Bra vi ikke har noen planer imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er ikke 21 en gang.. Og jeg er sinnsykt trøtt. Sover ikke mer enn 4-5 timer pr. natt for tiden og det merkes på kroppen. Sitter og ser på Stjernekamp men usikker på om jeg klarer å holde meg våken noe særlig lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sove noe mer i natt?

Heldigvis ja.. M sto opp med E idag og det hjalp også på litt.

Nå har jeg sendt ut M på trilletur med E. Sånn at jeg får ryddet litt. Vi har invitert svigermor og min mor kommer på middag idag. Det blir nok hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...