Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere fått satt fot-/håndavtrykk fra henne på sånn hobbyleire da? Det gjorde jeg med min da han ble 6 mnd. Det er veldig fint å gjøre både med sånn "leire", og med maling på papir egentlig. :)

Jeg har tenkt på det men ikke fått gjort det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!

Igår "feiret" E dagen med å falle ned fra sofaen. Heldigvis landet hun på magen. Men jeg har aldri løpt så fort. Det gjorde vondt å se henne gråte sånn. Men det gikk heldigvis bra med henne.

Vi fikk også kjøpt en ny stol til henne på Ikea siden vi har kjøpt en gammel tripp trapp stol og ikke får kjøpt neste del som hører til etter newborn setet til den. Hun likte stolen fra Ikea mye bedre. Vi kjøpte med sånt bord så kan hun ha noen leker oppå der. Genialt!!

Men.. E våknet kl 5. Og likte greit det.. Fordi brannvarselen begynner å pipe. Gøy å vekke naboene så tidlig. Den ble bytta forrige mandag og vi bytta batteri igjen igår fordi den peip på søndag og. Trodde liksom ikke de skulle begynne å pipe sånn helt uten videre. Jaja.. Se om vi får sove en time til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Tusen takk!!

Igår "feiret" E dagen med å falle ned fra sofaen. Heldigvis landet hun på magen. Men jeg har aldri løpt så fort. Det gjorde vondt å se henne gråte sånn. Men det gikk heldigvis bra med henne.

Vi fikk også kjøpt en ny stol til henne på Ikea siden vi har kjøpt en gammel tripp trapp stol og ikke får kjøpt neste del som hører til etter newborn setet til den. Hun likte stolen fra Ikea mye bedre. Vi kjøpte med sånt bord så kan hun ha noen leker oppå der. Genialt!!

Men.. E våknet kl 5. Og likte greit det.. Fordi brannvarselen begynner å pipe. Gøy å vekke naboene så tidlig. Den ble bytta forrige mandag og vi bytta batteri igjen igår fordi den peip på søndag og. Trodde liksom ikke de skulle begynne å pipe sånn helt uten videre. Jaja.. Se om vi får sove en time til.

Huff, det er vondt når slikt skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok jeg med meg E på åpen barnehage. Vi hadde avtalt å møte to andre fra barselgruppa. Veldig hyggelig å møte andre mødre og babyer. Vi var ikke der så lenge men det var sang, dans og musikk. Det virket som om E synes det var gøy så vi drar nok tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag våknet E igjen kl 5 og fikk henne ikke til å sovne. Men la henne igjen kl 7.30 og da sov vi begge til kl 10. Deilig!!

Nå gjør vi oss klare til å dra på helsestasjonen. 6 månederssjekk hos legen. Og i ettermiddag skal vi på babysvømming for første gang. Så det blir en travel dag. Men gleder meg til babysvømming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene bare flyr avgårde. Endelig helg igjen.

Igår var vi på besøk hos grandonkel og grandtante til E. Veldig koselig! Vi kom ikke hjem før kl 20.15 og da var det bare å dusje, skifte til pysj og gi flaske til E. Heldigvis sovnet hun innen kl 21 og sov til 4.

Nå ligger E og sover igjen. Håper hun sover like lenge som de siste dagene fordi da får jeg kanskje sovet litt mer og.

Ingen store planer idag. Men vi har bestilt en trillevogn til E som vi skal hente og se om vi får testet den. Kanskje ta en tur inn til byen...

Ha en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, vi fikk sove litt over 2 timer ekstra.. E våknet som vanlig i 7 tida.. Litt over 9 la jeg henne igjen.. Og vi våknet nå. E sover fortsatt. Kanskje vi rekker å spise frokost før hun våkner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at vi var på 2 visninger på søndag og 3 stk igår, ble det idag en budrunde på oss. Men etter et par runder trakk vi oss. Vi var ikke villig til å bruke hele summen. Spesielt siden det ikke var drømmeboligen men absolutt vi kunne tenke oss å bo og gjøre til vår drømmebolig etter litt maling og oppussing. Neste gang!

 

Det var hyggelig med KG-babytreff idag. Godt å komme seg litt ut, selvom det regnet. E sovnet mens vi trillet rundt på senteret men våknet når jeg gikk i matbutikken for å handle et par ting før vi dro hjem. Hun var ikke i det beste humøret på t-bane turen hjem. Merket at jeg ble litt stresset av at hun gråt & skrek litt midt i rushtida. Men men..

 

E sovnet allerede før kl. 19:30 så nå nyter vi en rolig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at vi var på 2 visninger på søndag og 3 stk igår, ble det idag en budrunde på oss. Men etter et par runder trakk vi oss. Vi var ikke villig til å bruke hele summen. Spesielt siden det ikke var drømmeboligen men absolutt vi kunne tenke oss å bo og gjøre til vår drømmebolig etter litt maling og oppussing. Neste gang!

Det var hyggelig med KG-babytreff idag. Godt å komme seg litt ut, selvom det regnet. E sovnet mens vi trillet rundt på senteret men våknet når jeg gikk i matbutikken for å handle et par ting før vi dro hjem. Hun var ikke i det beste humøret på t-bane turen hjem. Merket at jeg ble litt stresset av at hun gråt & skrek litt midt i rushtida. Men men..

E sovnet allerede før kl. 19:30 så nå nyter vi en rolig kveld!

Uff skjønner du ble stresset på vei hjem da ja! Hvis det er noe trøst hadde jeg også en skrikendes baby hele veien fra Tøyen til tveita =P Hahaha men det får folk bare tåle =D koselig å møte deg btw :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff skjønner du ble stresset på vei hjem da ja! Hvis det er noe trøst hadde jeg også en skrikendes baby hele veien fra Tøyen til tveita =P Hahaha men det får folk bare tåle =D koselig å møte deg btw :D

Enig, folk må tåle det. Mange som prøvde å smile til E men hun ville ikke smile tilbake.

Takk, det samme.

Bor du på tveita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag ringte helsesøsteren til E. Vi var jo på kontrollen hos legen på helsestasjonen forrige uke. Og da lurte hun fælt på om det var vanlig med store hoder i familien min eller hans. Fordi E sitt hode hadde vokst litt mye. Fra 44,3 til 45cm på 2 uker. Og ikke som vi vet om. Hun skulle ta det opp med helsesøsteren vår. Og nå ringte hun og sa at det blir satt opp em ekstra kontroll om 4 uker. Jeg tenkte at det er greit de følger opp mens M ble bekymret. Han gikk rett på google for å sjekke hva det kunne være. Håper det ikke er noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, folk må tåle det. Mange som prøvde å smile til E men hun ville ikke smile tilbake.

Takk, det samme.

Bor du på tveita?

Haha hun var nok sliten :) nei bor ikke på tveita, men bytter kollektivt der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi hatt en innedag. Merker at jeg er litt mer sliten etter det. Pleier å få til en trilletur i løpet av dagen men det fristet virkelig ikke i det regnværet som har vært idag. Vi har lekt masse og sovet litt for lite. En lur på 30min på morgenen og en lur på litt over en time fra kl 11. Og etter det sov hun ikke noe mer, så gjett hvem som sovnet på fanget mitt rundt kl 18:30? Vi vurderte frem og tilbake om vi skulle vekke henne eller legge henne i senga. Jeg ammet henne rundt halv 6 og vanligvis får hun en flaske rundt halv 8. Men hun sover fortsatt. Usikker på om jeg skal vekke henne eller se hvor lenge hun sover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der våknet hun. Så da er det bare å skifte bleie & gi flaske. Håper hun sovner igjen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...