Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

E sov 1,5t også våknet hun ved å gråte som bare det. Det tok en stund å få lagt henne. Mye skriking og gråting om hverandre. Men når hun først sovnet, så sov hun tydeligvis godt. Men våknet 2 ganger inatt. Pluss at hun mener at det er greit å stå opp kl 5:30 idag. Jeg er ikke enig. Så jeg kommer nok til å sove neste gang hun skal sove.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du ikke er enig i å stå opp så tidlig altså. Og takk for oppdateringen om fotograf. Vi ender nok opp med nyfødt fotografering rett og slett fordi jeg er så dårlig på å ta bilder. Og besteforeldre kan få bilder som en liten del av julepresangen! :) 

Håper du har fått sove nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med huskjøp! Da kan jeg jo spørre deg: er en verdivurdering fra megler nok til å få finansiering i banken, eller må man ha takst? Får dere mellomfinansiering, slik at dere kan kjøpe først og selge etterpå? Hørte nettopp om noen som ikke fikk det, nemlig, og det er fullstendig utelukket å bo på gata med tre unger på uviss tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke er enig i å stå opp så tidlig altså. Og takk for oppdateringen om fotograf. Vi ender nok opp med nyfødt fotografering rett og slett fordi jeg er så dårlig på å ta bilder. Og besteforeldre kan få bilder som en liten del av julepresangen! :)

Håper du har fått sove nå.

 

Bare hyggelig!

Da har vi fått bildene. De ble skikkelig fine. E ser så fin ut. Også smiler hun på flere av bildene.

Det kostet lite for selve fotograferingen men de tar seg betalt for at man bestiller bildene. Jaja.. Julegaven til besteforeldrene er klar!

Og vi sov 1,5t etter å ha lekt en stund. Ellers hadde jeg vært ganske trøtt nå.

 

Spennende med huskjøp! Da kan jeg jo spørre deg: er en verdivurdering fra megler nok til å få finansiering i banken, eller må man ha takst? Får dere mellomfinansiering, slik at dere kan kjøpe først og selge etterpå? Hørte nettopp om noen som ikke fikk det, nemlig, og det er fullstendig utelukket å bo på gata med tre unger på uviss tid...

 

En verdivurdering er nok for å få finanseringsbevis fra banken. Heldigvis.

Dersom det skulle være at vi selger eller kjøper først, og det blir litt tid fra vi kan ta over den ene boligen eller noe annet, så var det ikke noe problem med mellomfinansiering. Glad for det.

 

I dag hadde vi nok en megler her. Vi møtte henne på en visning på søndag. Det var et eller annet ved henne som gjorde at vi tok kontakt med henne etterpå. Når jeg snakket med henne på tlf, virket hun veldig pågående og vi hater sånne typisk "selger-meglere". Det er så slitsomt! Men etter at hun hadde vært her i dag, så nikket vi bare og sa "det blir nok henne som får selge leiligheten vår". Spent på verdivurderingen hennes og ikke minst, prisen hun tar for jobben.

 

Endelig helg! M holder på å legge E. Det skal bli godt å slappe av litt nå. Lurer på om jeg skal sette meg ut på balkongen litt før sola forsvinner bak trærne.

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med fine bilder! Det er så fint når babyer smiler.  :hjerte: 
Og absolutt gode julegaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg brukt gavekortet jeg fikk av M til jul på massasje på spa-avdelingen på Grand Hotel. Utrolig godt for mammaryggen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E har våknet 2 ganger siden vi la henne kl 19. Håper ikke det fortsetter sånn.. Det ble lite søvn natt til idag og vil gjerne sove litt før første amming på natta. Krysser fingerne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i natt?

Etter at jeg gikk og la meg kl 22, sov hun. Og da sov hun til kl 1 også igjen til kl 5. En trøtt mamma som måtte stå opp men heldigvis sovnet hun igjen kl 6. Men kl 7 var det morgen og på tide å komme igang med dagen. Merker at jeg ikke har sovet nok de siste 3 dagene, så idag MÅ jeg bare få lagt meg tidlig.

Nå gjør vi oss klare til å gå ut og besøke bestemoren til E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitsomt! Her må jeg legge meg med henne på den første duppen! Jeg liker heller ikke at dagen starter klokka seks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig å besøke mamma eller bestemoren til E. Hun hadde selvfølgelig vært på Nameit og handlet. Både pysj, fleecegenser, body og strømpebukse. Heldigvis i en str større enn det hun bruker nå. Koselig med nye klær!

 

Dessverre sov hun ikke mer enn 30 min de to andre gangene hun sov. Så da hadde jeg null sjans når det gjaldt å sove selv. Jaja..

 

I dag solgte vi Newborn setet til et par på finn.no. Det brukes nesten ikke lengre. Også kan vi bruke pengene på å kjøpe sånn ryggstøtte og pute til tripp trapp stolen i stedet. Hun blir 6 mnd neste uke og da skal vi begynne med middagsmat (glass) så da er det greit at hun sitter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår holdt vi på å legge inn bud på et rekkehus. Vi er de eneste som er interesserte men vi er usikre. Et par ting som mangler og vi har et par spm. De har satt opp en ny visning. Da drar vi på den og håper vi får svar på det vi lurer på.

Men nå må vi gjøre oss klare. Det kommer en siste megler og skal gi oss en vurdering på leiligheten. Jeg må få kledd på meg og spist opp frokosten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig kan man slappe av!! Idag har det gått i ett, føler jeg. Først var vi sammen med søsteren til M og familien hennes i et par timer. Godt å komme seg ut litt. Også kom andre søsteren og faren hans på besøk til oss. På middag. Utrolig hyggelig. Men E var ganske trøtt og etter å ha spisr, måtte vi bare legge henne. Vi tok en rask dusj, skiftet til pysj, ga henne flaske og la henne. Aldri vært så enkelt å legge henne før, som ikveld. Ikke rart hun var trøtt når hun ikke hadde sover noe siden halv 1.

Nå skal vi kose oss med film og sjokolade!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

E sov fra kl 18:30 - 4:30. Det er bra men..... Ikke noe gøy å bli vekt kl 4:30 på en søndag. Hun lå og tullet i senga nesten en time før hun sov 30-45 min til. Jaja, nå er det vel bare å stå opp. Trøtt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det med leiligheten? Spennende! :)

Vi skal på visning igjen på tirsdag men vi har fått noen til å se på prospektet og han fant flere "feil". Så vi har spørsmålene klare men tror nok ikke vi legger inn bud allikevel...

Vi var på en visning i omtrent samme område idag men for nærme veien.

Ellers har vi hatt en fin dag ute ved vannet. Grillet. Badet. Gått tur. Utrolig godt å være ute. E sovnet fort idag og.

Jeg merker at jeg er trøtt selv og. Etter å ha vært våken siden halv 5. Blir en tidlig kveld på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det var koselig å besøke mamma eller bestemoren til E. Hun hadde selvfølgelig vært på Nameit og handlet. Både pysj, fleecegenser, body og strømpebukse. Heldigvis i en str større enn det hun bruker nå. Koselig med nye klær!

 

Dessverre sov hun ikke mer enn 30 min de to andre gangene hun sov. Så da hadde jeg null sjans når det gjaldt å sove selv. Jaja..

 

I dag solgte vi Newborn setet til et par på finn.no. Det brukes nesten ikke lengre. Også kan vi bruke pengene på å kjøpe sånn ryggstøtte og pute til tripp trapp stolen i stedet. Hun blir 6 mnd neste uke og da skal vi begynne med middagsmat (glass) så da er det greit at hun sitter godt.

Har dere fått satt fot-/håndavtrykk fra henne på sånn hobbyleire da? Det gjorde jeg med min da han ble 6 mnd. Det er veldig fint å gjøre både med sånn "leire", og med maling på papir egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...