Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Hjemme igjen!! London var bra men fy søren, jeg er sliten!! Vi gikk helt amok på shoppinga. Jeg kjøpte masse klær til E i alle mulige størrelser, et par t-skjorter til M også klær til meg. Fant dessverre ikke så mye til meg slm jeg hadde håpet på men men.. Uansett, jeg er fornøyd. Kofferten var så full at jeg måtte sitte på den for å lukke den igjen.

M er sliten. Han sovnet i sofaen før middag. Hehe.. Men han og E har kost seg. De har hatt besøk av farfar. Også besøkte de søsteren hans. Så fikk E lekt med kusina og fetteren sin. Han har nok fått se hvor slitsomt det er å ha henne hele tiden og hvor vanskelig det er å ikke alltid få spise når man selv vil (av og til) osv. Men jeg hadde ingen tvil om at han ville klare det og kose seg.

Nå skal jeg straks legge meg. Søvn ble det ikke mest av denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De pappaene har veldig godt av å være alene med de små en helg noen ganger. ☺

Fint du koste deg i London. Ei jeg vet om var der for ikke så lenge siden men syntes det var blitt fryktelig dyrt der nå. Opplevde du det sånn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg innom jobben. Uten E. Moren min passet henne. Pga at jeg var på jobb for å lære et nytt system av vikaren min, som slutter denne uka. Det er skikkelig rar stemning på jobb. 4 personer som har slutta siden jeg gikk ut i permisjon. Jeg har jo vært inne på tanken å bytte jobb pga lang reisevei men venter litt.. Vil se hvordan det går å reise dit først og om jeg fortsatt trives der. Pluss at jeg er redd for å måtte jobbe mye og aldri være hjemme før E har lagt seg. Men prøver å ikke tenke på det enda..

Idag var vi innom barnehagen igjen. Det var hyggelig. E storkoste seg. Satt og spiste lunsj sammen med de andre barna. Men håper det ikke er like kaldt om 2 uker fordi de går jo ikke ut når det er så kaldt og en utfordring når alle barna sover inne. Under 2 uker til hun begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med barnehagestart! Og jeg misunner deg den Londonturen. Elsker London. Har ikke vært der siden jeg var 7 uker på vei, og jeg bare kløøøøør etter å reise tilbake!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E ga meg en bursdagsgave. Istedetfor å våkne kl 5 så sov hun til kl 6. Det er bra, bortsett fra at jeg lå våkne fra kl 5. Jaja.. Uansett så er det bra. Kanskje det fortsetter. Lei av å stå opp kl 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!

Det ble en rolig feiring med M og E igår. M lagde god middag til oss, vi spiste litt kake. Helt greit!

Jeg fikk den beste bursdagsgaven av foreldrene mine. Hotellopphold med 4-retters middag og spa behandling om et par uker. Og moren min skal passe E over natta. Vi gleder oss!! 

Men E klarte å avslutte bursdagen min med å få 39 i feber og kaste opp over halve stua. Stakkars!! Men hun har det bra idag selvom matlysten ikke er helt der. Så vi tar det med ro hjemme idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen på etterskudd :hjerte:

Så koselig med hotell og spabehandling! Jeg er såå sjalu :) Håper E føler seg mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Igår var jeg ute med venninner. Vi spiste middag ute også tok vi et par drinker. Utrolig hyggelig. Skrvalet og lo masse! Akkurat det jeg trengte. Men merker at jeg ikke savner utelivet. Skjønner ikke hvordan jeg klarte det før. Gå ut fredag og lørdag. Masse folk, ikke mulig å prate til hverandre men man må skrike og altfor høy musikk. 

Jeg kom hjem rundt midnatt. E hadde vært urolig fordi nå har hun blitt forkjølet. Stakkars!! Så det har ikke blitt kjempemasse søvn inatt heller. Men men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag = 4 timers søvn inatt + vondt i halsen + mensen = ingen god start på en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen min er litt bedre. E er fortsatt forkjølet. Det går liksom så sakte når det gjelder bedring. Vil gjerne at hun skal bli bra innen mandag.

Idag har jeg vært og spist middag kun oss mammaene fra barselgruppa. Godt å høre hvordan det går med de andre babyene. Så vi skal prøve å få til et felles treff med alle (pappaer og barn). 

Nå er det bare å komme seg hjem og legge seg. E sover fortsatt utolig og ikke mye sammenhengende søvn lenger så da må man ta det man kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg lei altså.. E er endelig på vei til å bli bedre. Men nå begynner jeg igjen. Igår var formen helt grei. Det hjalp med en liten tur ut. Men idag.... Føler bare for å krype tilbake under dyna og bli der resten av dagen. Hodepine og stemmen er nesten borte. Vil bare sove!! Men nei.. Spørs om det ikke blir å ta en natt på gjesterommet i helga for å ta igjen litt søvn. 

Men får prøve å få i meg litt frokost. Kanskj det hjelper litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...