Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Et eksempel, er at de blir en erstatning for et barn, de blir dullet som en baby.

Hva legger du i dulling? Å ta på dem klær, steller pelsen ukentlig, pusser tennene til hunden osv? Eller mener du at hunder skal være ute 24/7 i hundehuset, får ikke komme inn på stua og ligge i sofaen, og glem å ha hunden i senga? Og katter hører til ute på fjøset og skal aldri komme inn på huset. Er det slik du mener det skal være? 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i dulling? Å ta på dem klær, steller pelsen ukentlig, pusser tennene til hunden osv? Eller mener du at hunder skal være ute 24/7 i hundehuset, får ikke komme inn på stua og ligge i sofaen, og glem å ha hunden i senga? Og katter hører til ute på fjøset og skal aldri komme inn på huset. Er det slik du mener det skal være? 

Anonymkode: a6bc8...2c8

Det der var så idiotisk at jeg ikke gidder å svare.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Det der var så idiotisk at jeg ikke gidder å svare.

Ha en fin dag!

Jeg bare spør. Forstår ikke hva du legger i å "menneskeliggjøre dyr" og dulling. Du vet det tydeligvis ikke selv da, når du ikke kan gi et ekte eksempel en gang. 🙃

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare spør. Forstår ikke hva du legger i å "menneskeliggjøre dyr" og dulling. Du vet det tydeligvis ikke selv da, når du ikke kan gi et ekte eksempel en gang. 🙃

Anonymkode: a6bc8...2c8

Greit, du skal få et konkret eksempel, tar på hunden pysjamas legger den i en vogn, og går rundt å triller den som en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Greit, du skal få et konkret eksempel, tar på hunden pysjamas legger den i en vogn, og går rundt å triller den som en baby.

Ah, det er sært og heldigvis noe jeg aldri har sett. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fordommer mot folk som holder fartsgrensen til PUNKT OG PRIKKE. Slike som man som bakenforliggende ser tråkker på bremsen så fort de ligger 1 km/t over. Tenker at de er underdanige mennesker med angst som ser politi og kontroll over alt. Har de en veldig ny bil i tillegg så tenker jeg at de er så blakke at de ikke har råd til å betale boten. 

ps: ikke for å hetse mennesker med angst, men slike mener jeg nesten har for mye angst til å oppholde seg i trafikken.

Anonymkode: 8786f...b24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fordommer mot menn med asiadamer. Tenker det er menn som er tapere, så ingen norske kvinner vil ha dem. Ofte stemmer de FrP, syns Trump har mange gode poenger, og hater muslimer. 

Anonymkode: 4fa57...95b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har fordommer mot menn med asiadamer. Tenker det er menn som er tapere, så ingen norske kvinner vil ha dem. Ofte stemmer de FrP, syns Trump har mange gode poenger, og hater muslimer. 

Anonymkode: 4fa57...95b

Så du har fordommer mot japaneske menn som er gift med japanske kvinner ?

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Overvektige mennesker. Tenker at de burde slutte å spise søppel og begynne å trene. 

• Såkalte fattige barnefamilier som skal ha mer av fellesskapet: tenker at de burde vurdert om de hadde råd til barn før de fikk dem

• 100% Politisk korrekte mennesker: tenker at de enten må være veldig dumme eller veldig blanke 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fordommer mot mennesker som jobber i menneskerelaterte yrker og som snakker nedsettende om mennesker som sliter. For eks psykologer eller sykepleiere som ser ned på visse typer oppførsler/ mentale sykdommer i andre, eller som ser på de som fascinerende som om det er underholdning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 19.20, AnonymBruker skrev:

Damer som bruker truser/boksere. Ofte er de sjeldent spesielt feminine og jeg tenker de ikke bryr seg om å være sexy for mannen sin. Jeg tror de er dårlige i senga.

Anonymkode: cdfd3...2b1

Jeg sluttet faktisk å bruke stringtruser etter jeg ble sammen med mannen min, ettersom han ikke syntes det var sexy. Derimot liker han truser og boksere veldig godt. Mao bruker jeg truser fordi jeg skal være sexy for mannen min :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, magikeren skrev:

Har fordommer mot mennesker som jobber i menneskerelaterte yrker og som snakker nedsettende om mennesker som sliter. For eks psykologer eller sykepleiere som ser ned på visse typer oppførsler/ mentale sykdommer i andre, eller som ser på de som fascinerende som om det er underholdning

Jeg tror at som helsepersonell må man til en viss grad dette, ellers så hadde man blitt tullerusk. I tillegg så står man ovenfor utfordrende situasjoner hver dag, og da får man (innvendig) litt lav toleranse for uskikket oppførsel noen ganger. Sånn er det nesten. 

Anonymkode: f1151...8cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at som helsepersonell må man til en viss grad dette, ellers så hadde man blitt tullerusk. I tillegg så står man ovenfor utfordrende situasjoner hver dag, og da får man (innvendig) litt lav toleranse for uskikket oppførsel noen ganger. Sånn er det nesten. 

Anonymkode: f1151...8cf

Jeg er uenig i at det er eneste måten man kan takle og håndtere følelser og inntrykk på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk uten noen grad av spontanitet

Folk som er veldig strict på klokkeslett for legging (altså voksne folk som være i seng til det og det klokkeslettet hver kveld, ikke folk som har gode rutiner for barna sine)

Folk som er uselvstendige

Folk som må gjøre alt sammen med kjæresten sin

Anonymkode: 030f8...ba8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke tåler å være singel, ser jeg på som svake mennesker. De evner ikke å være alene i 2 min. Kan ikke gjøre noe som helst som singel. Ligger bare hjemme og swiper på tinder hele dagen. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite folk. Synes de er så patetiske når de har vært overvektige i flere år uten å ha klart å gått ned. 

Anonymkode: b461f...bb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarer ikke helt å fatte hvordan en person kan bli så deprimert, at de mister foreldreretten for barna sine. Tenker de må være ganske vrange og selvopptatte, evner ikke å sette barna foran seg selv. Kanskje de ikke bryr seg nok om dem. 
Så slike foreldre er svake og burde ikke være foreldre. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som kjøper brukte møbler er fattige tapere.

Anonymkode: d263f...072

Vil heller si de er fornuftige og tenker på miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...