Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Husholdning1 skrev:
 

 

Her ser vi holdningene til enkelte av de som har problemer med at folk stemmer FrP. Ikke akkurat mennesker fra øverste hylle dette.

Det har ignenting å si hva man stemmer på. Du får enten pest eller kolera.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Det har ignenting å si hva man stemmer på. Du får enten pest eller kolera.

Anonymkode: d263f...072

Ikke enig i den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null sympati eller empati for dem som velger å ta abort. Abort er i mitt hode greit dersom det er fare for liv og helse, og om unnfangelsen skjer ved en voldtekt. Det finnes bare 2 gode grunner og ingen flere enn det. Blir provosert over de som kommer hit på KG for å syte over "en vanskelig situasjon og valg", når det absolutt ikke er det. Det er et valg du selv tar, så slutt å syt. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som ikke aksepterer evolusjonsteorien som fakta.

Jeg har også fordommer mot folk som ikke forstår forskjellen på teori i vitenskap og teori i hverdagsspråke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg har fordommer mot folk som ikke aksepterer evolusjonsteorien som fakta.

Jeg har også fordommer mot folk som ikke forstår forskjellen på teori i vitenskap og teori i hverdagsspråke.

Jean da,. er ikke fint å skrive slikt

Anonymkode: 201a1...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Jean da,. er ikke fint å skrive slikt

Anonymkode: 201a1...c09

Det driter jeg i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har null sympati eller empati for dem som velger å ta abort. Abort er i mitt hode greit dersom det er fare for liv og helse, og om unnfangelsen skjer ved en voldtekt. Det finnes bare 2 gode grunner og ingen flere enn det. Blir provosert over de som kommer hit på KG for å syte over "en vanskelig situasjon og valg", når det absolutt ikke er det. Det er et valg du selv tar, så slutt å syt. 

Anonymkode: a6bc8...2c8

Jeg har fordommet mot militante abortmotstandere som deg. Det viser ekstrem trangsynthet samt historieløshet. Det er en grunn for at abort ble tillatt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at en nabo på 85 år ble bestemor for første gangen nå i år. Synes det er synd at så mange velger å vente til de er godt voksne før de "velger" å få barn! Ikke lenge disse barna har glede av besteforeldrene sine. Skjønner ikke hvorfor så  mange tror at eldre holder seg så spreke lenge. De færreste på 85 år og sikkert noen yngre vil slite med å være barnevakt en natt for en baby.

Anonymkode: df251...c5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot menn på 40+ som drar til asiatiske (eller andre) land for å finne "kjærligheten" selv om det er totalt åpenlyst at de gjør det fordi det er den enkleste måten å finne seg "kjerring" på.

Anonymkode: 99732...bd5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har fordommer mot menn på 40+ som drar til asiatiske (eller andre) land for å finne "kjærligheten" selv om det er totalt åpenlyst at de gjør det fordi det er den enkleste måten å finne seg "kjerring" på.

Anonymkode: 99732...bd5

Jeg har også det. Jeg har også fordommer mot 40+ menn som mener de har krav på et forhold med damer under 30 og som mener at damer som er ti år yngre enn han selv, er gamle og cougars. Akkurat som om han selv tror han er evig i 20 åra. Så dette nettopp i den tv serien med millionærer som søker kjæreste

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som tror man må være i et forhold for å leve et tilfrestillende liv. Og folk som tror at det å være singel er den værste skjebne et menneske kan komme utfor. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Maleficenta skrev:
 

Jeg har også det. Jeg har også fordommer mot 40+ menn som mener de har krav på et forhold med damer under 30 og som mener at damer som er ti år yngre enn han selv, er gamle og cougars. Akkurat som om han selv tror han er evig i 20 åra. Så dette nettopp i den tv serien med millionærer som søker kjæreste

Jeg har fordommer mot folk som er med i den type reality serier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg har fordommer mot folk som er med i den type reality serier.

Ja jeg tenker det er en grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle vært forbudt å få barn uten å gå igjennom en form for test først. Førerkort for foreldrerett. Det er alt for mange der ute som formerer seg med som ikke evner å ta godt vare på barna sine.

Jeg ser ned på folk som ikke er særlig smarte. Vil ikke si at de er undermennesker eller noe slikt, jeg blir bare irritert inn i meg når de ikke skjønner enkle konsepter.

Alle kvinner som kommer med falsk anmeldelse av voldtekt burde blitt idømt den strengeste dommen en voldtektsutdøver vil få. Sånn får vi bukt med det problemet, og det gjør det enklere for retten å ha tillit til at fornærmede i slike saker snakker sant. 

Alle menn er potensielle voldtektsmenn, for det er ikke skumlemenn som står for flesteparten av voldtektene i Norge. Det er kjekke, snille, oppegående menn. Sønnen din, broren din, bestekompisen din. 

Jeg synes kvinner har for mange rettigheter når det kommer til foreldrerollen, og det irriterer meg at vi kvinner skal grine over den likestillinga vi vil ha, men ikke faen om en mann skal få lov til å bli likestilt med oss når det kommer til familien nei. Hyklersk og kvalmt at dagens feminister mener det er greit å kun kjøre likestilling når det er i kvinnens favør. 

 

Anonymkode: 1950b...caa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
Jeg ser ned på folk som ikke er særlig smarte.

Alle menn er potensielle voldtektsmenn,

 

Anonymkode: 1950b...caa

 

Du burde se deg selv i speilet.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som

Ikke kan skrive skikkelig\ som ikke kan grammatikk

hyklere

ironi

og folk som ikke vet hvordan man bruker ironi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fordommer mot småbarnsfamilier som eier katt og ikke evner å lære ungene til å være snill med pus. Ungene løper etter katten, de hyler og skriker, kaster små ting mot eller på den, tar den i halen eller beina når man ser at katten misliker det osv. Og foreldrene bare står der og ser på! Jeg fordrar ikke sånne foreldre. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Eugene Onegin said:
 

Jeg har fordommer mot folk som

Ikke kan skrive skikkelig\ som ikke kan grammatikk

hyklere

ironi

og folk som ikke vet hvordan man bruker ironi


Du behersker tydeligvis ikke riktig tegnsetting. Ler deg reglene for skråstrek før du dømmer andre.

Anonymkode: 030f8...ba8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 


Du behersker tydeligvis ikke riktig tegnsetting. Ler deg reglene for skråstrek før du dømmer andre.

Anonymkode: 030f8...ba8

 

1 time siden, Eugene Onegin skrev:
 

Jeg har fordommer mot folk som

Ikke kan skrive skikkelig\ som ikke kan grammatikk

hyklere

ironi

og folk som ikke vet hvordan man bruker ironi

 

Gjør du deg dum med vilje, eller forstod du virkelig ikke at jeg tullet. Det at jeg skrev hyklere rett under burde gjøre det opplagt at jeg ikke mente det alvorlig.

 

Men det er jo typisk KG folk gjør seg dumme eller så misforstår de med vilje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer folk ekstremt etter klesstil. Hvis en person har ''kjedelig'' klesstil, tenker jeg også at vedkommende er kjedelig. Det gjelder også hvis noen har en rar eller spesiell klesstil. 

Anonymkode: f8cfa...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...