Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud for en skyteskive jeg føler meg når jeg leser her. Jeg er en stereotypisk fordomsmagnet ser jeg.

Jeg er:

Same,
Feit,
Kvinne,
Bifil,
Stygg,
Kvisete,
Piercet,
Tattovert,
For abort,
MDG'er,
Dyreversnaktivist,
Satanist,
Veganer,
Feminist,
Fattig,
Ei som er glad i ordspill,
Ei som ga barna mine dobbeltnavn,
Ei som duller med kattene sine,
Også like æ å skrive på dialekt, skyt mæ.

Jeg har fordommer mot folk som ikke ser lengere enn sin egen nesetipp, aka de felste som skriver her :P

Anonymkode: e9e59...355

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av det ekleste jeg ser er når foreldre lar de søte, små barna sine løpe nakne fra badet uten bleie på og løpe opp i sofaen og gjemme seg for mammaen eller pappaen som skal komme å ta dem. Jeg og mange andre skal sitte i den sofaen og jeg er ikke så j** fan av å få rumpebakterier fra den supersøte babyen din på meg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moondance skrev:

Noe av det ekleste jeg ser er når foreldre lar de søte, små barna sine løpe nakne fra badet uten bleie på og løpe opp i sofaen og gjemme seg for mammaen eller pappaen som skal komme å ta dem. Jeg og mange andre skal sitte i den sofaen og jeg er ikke så j** fan av å få rumpebakterier fra den supersøte babyen din på meg!

Du vet voksende mennesker er naken i sofa også  , sex har  man ikke bare i senga.

Anonymkode: d7caf...7e0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet voksende mennesker er naken i sofa også  , sex har  man ikke bare i senga.

Anonymkode: d7caf...7e0

Ja, det vet jeg (dessverre) og jeg liker helt ærlig ikke tanken på å sitte i en sofa hos noen som kanskje har hatt sex i den 40 ganger før, kall meg sær men. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at hele opplegget rundt Nobels fredspris er rett og slett veldig kvalmt. Å lage "underholdning" med en rekke mer eller mindre ukjente artister, og dete sksl liksom hjeøpe folk som har blitt utsatt for vold / overgep i krigssituasjoner. 

Denne "utmerkelsen" betyr vel egentlig veldig lite for folk som får den. Det er utelukkende alt arbeidet som de legger ned, som faktisk betyr noe som helst. Den eneste grunnen til at Norge gidder å arrangere alt dette tullet er for å trekke oppmerksomhet og avis-oppslag til seg selv. Dermed kan enkelte nordmenn slå seg hardt på brystet, og skryte uhemmet av hvor "vanvittig flinke" de mener at de er som sprer slik godhet og fred til alle verdenshjørner.. 

Anonymkode: 0e7e9...95a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at hele opplegget rundt Nobels fredspris er rett og slett veldig kvalmt. Å lage "underholdning" med en rekke mer eller mindre ukjente artister, og dete sksl liksom hjeøpe folk som har blitt utsatt for vold / overgep i krigssituasjoner. 

Denne "utmerkelsen" betyr vel egentlig veldig lite for folk som får den. Det er utelukkende alt arbeidet som de legger ned, som faktisk betyr noe som helst. Den eneste grunnen til at Norge gidder å arrangere alt dette tullet er for å trekke oppmerksomhet og avis-oppslag til seg selv. Dermed kan enkelte nordmenn slå seg hardt på brystet, og skryte uhemmet av hvor "vanvittig flinke" de mener at de er som sprer slik godhet og fred til alle verdenshjørner.. 

Anonymkode: 0e7e9...95a

👏👏👏👏Så sant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at hele opplegget rundt Nobels fredspris er rett og slett veldig kvalmt. Å lage "underholdning" med en rekke mer eller mindre ukjente artister, og dete sksl liksom hjeøpe folk som har blitt utsatt for vold / overgep i krigssituasjoner. 

Denne "utmerkelsen" betyr vel egentlig veldig lite for folk som får den. Det er utelukkende alt arbeidet som de legger ned, som faktisk betyr noe som helst. Den eneste grunnen til at Norge gidder å arrangere alt dette tullet er for å trekke oppmerksomhet og avis-oppslag til seg selv. Dermed kan enkelte nordmenn slå seg hardt på brystet, og skryte uhemmet av hvor "vanvittig flinke" de mener at de er som sprer slik godhet og fred til alle verdenshjørner.. 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Enig og mange av disse fredsprismottakerne er så å si ukjente for mannen i gata.. og vil forsvinne fra rampelyset og folks hoder like fort som de dukket opp. De er rett og slett ingen av noe betydning for folk flest. De som har virkelig fortjent prisen, de har allerede fått den. Nå har man liksom gått tom for folk.

Anonymkode: a6bc8...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig og mange av disse fredsprismottakerne er så å si ukjente for mannen i gata.. og vil forsvinne fra rampelyset og folks hoder like fort som de dukket opp. De er rett og slett ingen av noe betydning for folk flest. De som har virkelig fortjent prisen, de har allerede fått den. Nå har man liksom gått tom for folk.

Anonymkode: a6bc8...2c8

Så det er bare kjente folk som skal få prisen?

Anonymkode: d263f...072

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Så det er bare kjente folk som skal få prisen?

 Anonymkode: d263f...072

Den burde vel gått til noen som faktisk har utrettet noe, for eksempel fått slutt på en konflikt. 

Men hva har årets pris-vinnere egentlig fått til ? 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/11/2018 at 11:05 AM, AnonymBruker said:

Den burde vel gått til noen som faktisk har utrettet noe, for eksempel fått slutt på en konflikt. 

Men hva har årets pris-vinnere egentlig fått til ? 

Anonymkode: 0e7e9...95a

Tja, f.eks hjulpet tusenvis av kvinner som har blitt utsatt for seksualisert vold. Ikke noen big deal, men litt kult at noen gadd å gjøre det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Enig og mange av disse fredsprismottakerne er så å si ukjente for mannen i gata.. og vil forsvinne fra rampelyset og folks hoder like fort som de dukket opp. De er rett og slett ingen av noe betydning for folk flest. De som har virkelig fortjent prisen, de har allerede fått den. Nå har man liksom gått tom for folk.

Anonymkode: a6bc8...2c8

Årets vinnere er vel de mest verdige på mange år?

Man kan jo ikke bare gi prisen til kjente folk. Det er en masse mennesker som arbeider for fred uten at de nødvendigvis er kjente i Norge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, linsejesus said:

Tja, f.eks hjulpet tusenvis av kvinner som har blitt utsatt for seksualisert vold. Ikke noen big deal, men litt kult at noen gadd å gjøre det.

"Ikke noen big deal" ?? 😧

Anonymkode: 030f8...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fordommer mot:

-Hipstere (som en godt beskrev her som mann med hipsterstil og stokkevogn)

- Muslimske konvertitter eller mennesker som er positive til Islam i vesten. 

-Tilhengere av den nordiske motstandsbevegelsen og generelt hvite mennesker med «hvitt raseri» (rasister)

- Kvinner som tar abort flere ganger, gjerne mer enn 2 ganger for å bruke det som lettvint prevensjon når man ikke har vært nøye med det i utg. Punktet 

- Psykiatrien 

- Psykologer 

- Mennesker som forsvarer pedofili 

- Rike mennesker som kjøper seg 3/4 biler minst. 

 

Anonymkode: dd7b4...e0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

- Religiøse

- Folk som skriver helt elendig norsk 

- Nettkrigere 

- Antibarnevern-grupper

- Kjøttiser som bare spiser gul/beige mat og ser ned på vegetarianere for deres kosthold

- Folk som er fysisk friske, men likevel ikke jobber/studerer og ikke har planer om det heller

- Sykelig overvektige

- Fattige foreldre som vet at de er fattige, men likevel presterer å presse ut 8 barn

- Generelt kvinner som får barn de vet de ikke greier å ta vare på

- Folk som eier eksotiske dyr

- Folk som ikke tar noen som helst tiltak for å være bevisst rundt dyrevelferd (bruker sminke testet på dyr, spiser aldri vegetarisk, støtter sirkus med dyr, drar i dyrepark etc)

Anonymkode: 75f6f...6fb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sur på alle substansløse folk som spiser opp substansen fordi de ikke klarer å produsere substans selv. 

Hvis du vil stå for noe må du ha substans. Men da koster det noe og det er kanskje det som er tabuet. Det skal helst være gratis. 

Anonymkode: 04757...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

- Religiøse

- Folk som skriver helt elendig norsk 

- Nettkrigere 

- Antibarnevern-grupper

- Kjøttiser som bare spiser gul/beige mat og ser ned på vegetarianere for deres kosthold

- Folk som er fysisk friske, men likevel ikke jobber/studerer og ikke har planer om det heller

- Sykelig overvektige

- Fattige foreldre som vet at de er fattige, men likevel presterer å presse ut 8 barn

- Generelt kvinner som får barn de vet de ikke greier å ta vare på

- Folk som eier eksotiske dyr

- Folk som ikke tar noen som helst tiltak for å være bevisst rundt dyrevelferd (bruker sminke testet på dyr, spiser aldri vegetarisk, støtter sirkus med dyr, drar i dyrepark etc)

Anonymkode: 75f6f...6fb

 

Hvilket århundre lever du i ?, 8 barn i dagens samfunn er svært uvanlig.

Anonymkode: d263f...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvilket århundre lever du i ?, 8 barn i dagens samfunn er svært uvanlig.

Anonymkode: d263f...072

Nei. Men finner du de går mor på NAV og aldri fullført skolegang.... 

Anonymkode: 83b84...df2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...