Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Helt enig.

 

Vi bør verne om og ta vare på de verdiene vi har.

 

 

Anonymous poster hash: 1ff34...04f

 

 

Men det er jo masse etniske nordmenn som mener religiøsitet ikke har verdi.

Anonymous poster hash: e25bf...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er helt forferdelig stygg;

 

Jeg og min samboers bestemor på snart 90 har de samme plagene (stråling ut i beina fra ryggen) når hun har vondt er det synd på henne, når jeg har vondt får jeg beskjed om å suck it up og begynne å trene mer. Ville jo tro at sykdom er naturligere for de som er nærmere døden.



Anonymous poster hash: 389be...0a4
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for aktiv dødshjelp.

synes tvangssterilisering av visse persoer burde være lov.

barn med funksjonshemminger brude aborteres,

white trash burde bannlyses.

muslimer burde utryddes.

russere burde utryddes.

erna burde gå av som statsminister,

siv jensen burde forsvinne fra jordens overlate.

jeg skulle fått lov å styre all lov og orden.



Anonymous poster hash: 84f1a...3ff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk som på et forum er opptatt av å "virke" politisk korrekte i alt de svarer på når et dypdykk i historikken deres avslører noe helt annet ...den er det mange her inne som bør føle seg truffet i.

:fnise:

Anonymous poster hash: d6394...cc1

Har selv tatt "dypdykk"her inne.

Må si jeg er forundret.

Ikke alle som lever,som de skriver.

Anonymous poster hash: 059a6...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bor i kommunal bolig,og aldri kommer seg ut derifra.

Ser bort fra handicapede o.l

Vi har små hus her. En del er kommunale. F...late folk.

Greit at de leier.

Men...jeg betaler for å få dette er gjort...er svar vi får. Inviterer på dugnad. Kommunen klipper 2 g i sesongen til de. Har tilbudt de klipper. Nei...vi har noen som tar det.

Spurte det ene paret om de kunne klippe hekken på deres side. Ikke f....vokser vilt over til meg.

De løfter f...meg ikke en finger.

I vinter var det stort snøfall. Alle måtte bidra. Ikke de nei. Når vi var ferdig kom kommunen å brøyta det lille stykket de har. 5 m.

Anonymous poster hash: 059a6...d1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg kanskje ikke sier høyt, og som helt ærlig heller ikke er særlig nøye gjennomtenkt eller dønn seriøst ment, er at jeg noen ganger - når jeg leser et par av svarene i tråder som dette f.eks. - tenker at de mest åndssvake menneskene i landet nærmest burde fratas stemmeretten, og at Norge burde bli styrt av en slags elite: de høyt utdannede, intelligentsiaen, politisk kompetente, og generelt diverse eksperter på sine felt. Litt mindre demokrati, litt mer elitisme eller teknokrati. 

 

Dette fordi skremmende mange mennesker er så hårreisende dumme og inkompetente at de knapt vet sitt eget beste, langt mindre samfunnets.

Dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg grenseløst over de fleste utlendinger. Mange av de eier jo faen ikke folkeskikk! De verste er de med hundrevis av unger på slep som de ikke klarer/gidder å ha kontroll på. Det irriterer meg også at de bare sitter på ræva og popper ut unge etter unge for å få mest mulig penger fra NAV.

Feite folk med feite unger på McDonalds og andre lignende steder er også noe av det verste jeg vet. Jeg synes det er på grensen til barnemishandling å dytte i den allerede tjukke ungen din enda mer drittmat. Jeg synes dessuten veldig tjukke folk er ekle.

Dette er ting jeg ALDRI kommer til å si høyt, jeg føler meg fryktelig slem som skriver dette her...

Anonymous poster hash: 7f5ee...a4e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempestore fordommer mot alle lengre mot høyre enn SP, klarer ikke ta dem seriøst

Jeg har fordommer mot mennesker som ikke skjemmes over å spise fastfood

Tenåringsjenter føler jeg er dumme og ignorante små drittkjerringer, og tenåringsgutter har vanvittig skjøre ego, takler ikke kritikk, de fleste er homofober og transfober og er vanvittig kåte og svette hele tiden

Anonymous poster hash: 92972...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste kviner som blir voldtatt har seg selv å takke.

Anonymous poster hash: 4d7f4...ef3

Seriøst ? Det er liksom det du mener ? Unge jenter skal få lov til å være naive i visse øyeblikk. Alle skal få lov til å være frie til å kle seg i lette sommerkjoler, flørte og leve livet. Drikke for mye cava og gråte en skvett ! Og INGEN fyr skal komme og si at " jaja.. jeg gikk etter henne og bare tok henne der og da. Bakfra og så til at hun ikke så trynet mitt" og hun BA om det? Fy faen du skulle da vært spylt ned.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onde folk.

Anonymous poster hash: ca4fd...3d6

Oi... og det tørr du ikke si høyt? :-)

Anonymous poster hash: 77012...5ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns journalister som jobber i her og nå og se og hør kaster bort karrieren sin på dritt. Skjønner ikke at de gidder lage hjerneløse reportasjer. Kanskje de ikke får seg jobb andre steder!

Anonymous poster hash: f6d30...45a

Den jobben høres kul ut, tenk hvor mye humor og kreativitet må bruke, og ikke minst den innsikten man får fra det, lærer sikkert masse rart om meneskers følelsesliv og hva som "treffer" folk. Ikke mist alle de skitne hemmelighetene til kjendisene. :-D Jeg synes se&hør er spennende, spesielt siden formatet virker til å høre til en litt svunnen tid, ser for meg at de kan være tilpasset behovet til eldre damer spesielt. Tenk hvor høy takhøyde det er der!

Anonymous poster hash: 674e5...205

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot:

- Plettfrie, moraliserende folk. Tenker de må ha mye dritt inni seg, siden de har så mye å bevise.

- Folk som drar inn den høye utdannelsen sin i alle sammenhenger og mener det gjør dem til bedre mennesker og uangripelige i diskusjoner.

- "Kunstnere" som ikke kan tegne engang.

- De som kun bruker -en-endelser. (Og ja, jeg synes bergensk er Norges styggeste dialekt)

- Folk som ikke gidder å skrive riktig fordi "whatever, du skjønner hva jeg mener daa"



Anonymous poster hash: b2985...fd8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?"

 

Ja.

Endret av gutt_86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fordommer mot omtrent alle som får barn før de er 18... Synes selv det er teit, men bare fatter ikke at folk vil det. Hvert fall hvis de er under 16! Mister faktisk respekten for de, selvom mange sikkert er helt ok mødre. 



Anonymous poster hash: c0bf3...ad8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Feite, ekle folk

-Folk som lukter

-Folk som er gjerrige

-Bedrevitere

-Dårlige og dumme foreldre

Anonymous poster hash: 9cb0f...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at religiøse folk er ekstremt feige, de våger ikke stå alene, å de ber, da særlig om tilgivelse hele tiden fordi de er pissredde for å havne i helvette el. For å mene noe så sykt må jo folk være evneveike... Men jeg har ikke noe med hvordan andre folk lever llivet sitt så jeg sier det ikke høyt. Religion er ifølge meg en uting som folk med meget lav intelligens på alle plan bedriver tiden sin med. Jehovas vitner er nok de som er absolutt dummest og de hadde nok passet best på en lukket institusjon..

 

 

Uff dette er jo ikke pent å si kjenner jeg... meeen sånn er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eldre menn og mye yngre damer, "gamle griser" som sikler etter tenåringer, pedofile, menn som henter damer fra øst-europa eller asia (ofte mye yngre), menn som kjøper sex, NAVere som ikke gidd å jobbe, trygdede som har energi til å gjøre alt mulig annet enn å jobbe, kvinner som går hjemme mens bare mannen jobber eller snylter på samfunnet gjennom å få barn og få bidrag for det og alltid har en "unnskyldning" for ikke å jobbe, omsorgsvikt, de som får barn og er ute av stand psykisk eller økonomisk å forsørge seg selv og barna, overreligiøse som tyr til vold, mishandling, diskriminering og utestengelse pga en tro, de som tror de er bedre eller vet mer enn alle andre.



Anonymous poster hash: 87091...049
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stemmer Frp. Enten er de dum, eller så er de egoistiske og "slemme", eller helst er de vel alle 3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stemmer Frp. Enten er de dum, eller så er de egoistiske og "slemme", eller helst er de vel alle 3.

Min erfaring er at det finnes gode, hyggelig og til og med reflekterte mennesker som likevel er blitt lurt til å stemme FrP (jeg vet om en bruker her inne til og med som den beskrivelsen passer veldig godt, er umulig å si et ondt ord om vedkommende, forutenom det da at vedkommende stemmer FrP).

 

Derimot er min fordom og erfaring at selv om ikke alle som stemmer FrP er idioter så er likevel alle rasistiske idioter tilhengere av FrP.

Anonymous poster hash: 44932...377

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det finnes gode, hyggelig og til og med reflekterte mennesker som likevel er blitt lurt til å stemme FrP (jeg vet om en bruker her inne til og med som den beskrivelsen passer veldig godt, er umulig å si et ondt ord om vedkommende, forutenom det da at vedkommende stemmer FrP).

Derimot er min fordom og erfaring at selv om ikke alle som stemmer FrP er idioter så er likevel alle rasistiske idioter tilhengere av FrP.

Anonymous poster hash: 44932...377

Godt sagt siste setning der :) Henger meg på den :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...