Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fordommer mot de som hyler at FRP-velgere er noen tankeløse idioter... Ja hvem er nå det da, sier nå jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raggy

Jeg skulle ønske at staten hadde et system der de kunne avlive pedofile og narkomane. Dette er ting jeg aldri tør nevne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Og jeg skulle ønske staten hadde et system som tvang romfolk til å oppføre seg som vanlige borgere, eventuelt turister. Samt et strengere system som integrerte innvandrere i norsk kultur. Ikke bare første generasjons. De burde fått klare leksjoner om at sånne verdier har vi her, sånn er rett og galt, hvis ikke disse overholdes er det rett ut. Er blant annet lei av at sønner av innvandrere roper stygge ord til oss kvinner når vi går forbi. Det forteller meg at de gir blaffen i norske verdier.

 

Dette kommer fra ei som til vanlig kritiserer rasister. Men det går an å ha to tanker i hodet samtidig.



Anonymous poster hash: 15dde...099
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hater mennesker som etterpåkloke og belærende. Kan ikke si det høyt pga flere i familien er slik. De kan først være uenig med meg. Deretter finner de ut at jeg hadde rett og da begynner de å belære meg i det samme temaet. Herregud. Mennesker............. :veslejenta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Ja også har man de som kritiserer andre, men som har null selvinnsikt. De av typen "du burde ikke spise det og det". De samme folka røyker som svamper, men skryter av røykingen. "Røyking gjør at hjernen arbeider bedre og den styrker mine analytiske evner. Nikotinen er en sterkere utgave av koffein."

 

Hvorfor kan ikke slike folk holde kjeft :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asylinnvandringen kommer til å bli slutten for det fredelige og frie Europa og europeisk kultur. 



Anonymous poster hash: 7a33e...cb4
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er flust av nazisme og fascisme her, det passer med det inntrykket jeg har fått av den gjennomsnittlige kger, men ser at mine fordommer mot kg er berettiget ja. Dere nevner forakt for svakhet og alt som er annerledes, syke skal skylde seg selv, narkomane skal avlives, folk skal tvangssterilisereres og være perfekte for å få lov til å få barn. Ønsker dere virkelig at alle skal være helt like?

Når det gjelder at den såkalte intelligentsiaen styrer samfunnet skjedde akkurat dette under Egypts første militærkupp, det raserte samfunnet. Under slaveriet hadde de skolerte funnet ut at slavene var undermennesker , ikke ulikt denne tråden egentlig. A4 nazien ubermensch skal diktere alt og alle. Våkn opp!! Menneskenaturen og verden er ikke sånn ass!

Anonymous poster hash: 62692...c6c

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flust av nazisme og fascisme her, det passer med det inntrykket jeg har fått av den gjennomsnittlige kger, men ser at mine fordommer mot kg er berettiget ja. Dere nevner forakt for svakhet og alt som er annerledes, syke skal skylde seg selv, narkomane skal avlives, folk skal tvangssterilisereres og være perfekte for å få lov til å få barn. Ønsker dere virkelig at alle skal være helt like?

Når det gjelder at den såkalte intelligentsiaen styrer samfunnet skjedde akkurat dette under Egypts første militærkupp, det raserte samfunnet. Under slaveriet hadde de skolerte funnet ut at slavene var undermennesker , ikke ulikt denne tråden egentlig. A4 nazien ubermensch skal diktere alt og alle. Våkn opp!! Menneskenaturen og verden er ikke sånn ass!

Anonymous poster hash: 62692...c6c

Ønsker du at alle skal være narkomane/barnemisbrukere/militante islamister/konemishandlere?

Anonymous poster hash: 7a33e...cb4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjennomsnittlige AUF-medlem er en robot uten evne til egen tenkning. 



Anonymous poster hash: 7a33e...cb4
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-FRPere: en gjeng idioter(stort sett) som syter uten å bidra med konstruktive tiltak/kommentarer. Mange av dem bruker majoriteten av deres tid på forumer ala KG og naver til daglig, samt som de klager på innvandrere som naver.

Jøder: av en eller annet grunn har jeg fordommer mot dem. Det er ikke noe jeg lirker ut av meg,er redd for konsekvensen. Men hvem skulle tro at en sosialist har fordommer mot minoritetsgrupper? Jeg hater deres religion også.

Menn som befinner seg i KG; som oftest er dem tilbakestående eller idioter. Mest sannsynligvis begge deler.

Helt til slutt kommer feite mennesker; dette inkluderer de personene som syter over deres vekt samt som dem ikke gjør tiltak, og fortsetter i samme spor. Dette gjelder ikke de som har sykdom osv.

La meg gjette: du er muslim?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagne-sosialister... 



Anonymous poster hash: 7a33e...cb4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Metallica.

Makan til overvurdert band tror jeg ikke finnes, og i enkelte kretser er det nærmest lynsjegrunn å si sånt høyt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Metallica.

Makan til overvurdert band tror jeg ikke finnes, og i enkelte kretser er det nærmest lynsjegrunn å si sånt høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke Metallica.

Makan til overvurdert band tror jeg ikke finnes, og i enkelte kretser er det nærmest lynsjegrunn å si sånt høyt.

Er gjennomsnittsalderen i kretsene dine 12 år?

Anonymous poster hash: 7a33e...cb4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De aller fleste kviner som blir voldtatt har seg selv å takke.

Anonymous poster hash: 4d7f4...ef3

 

Trist at du tenker sånn. Hvordan mener du de har skyld i det, på grunn av klærne eller? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette: du er muslim?

Du vet mest sannsynligvis svaret selv. Jeg kan legge til at foreldrene mine er dypt kristne, slik at du kan forstå om jeg er muslim eller ei ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til helpme4:

 

Foreldre kan jo være både kristne, muslimer og katolikker, men barna deres trenger jo ikke å være det samme. Så du har egentlig ikke svart på spørsmålet til Ungoliant.



Anonymous poster hash: 7f304...021
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du at alle skal være narkomane/barnemisbrukere/militante islamister/konemishandlere?

Anonymous poster hash: 7a33e...cb4

Har jeg skrevet det noe sted da. Eh nei. Saklig.

Anonymous poster hash: 62692...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn med funksjonshemminger bør, om det kan observeres på ultralyd, aborteres.



Anonymous poster hash: 1fb8d...6ea
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at staten hadde et system der de kunne avlive pedofile og narkomane. Dette er ting jeg aldri tør nevne....

Og psykisk syke som er farlige for hvermannsen, de som bedriver overfallsvoldtekter, har gjentatte voldsdommer, dreper med overlegg, kort sagt de som er farlige for andre.

ME er ingen reell sykdom, akkurat som depresjoner. De burde legges inn med tvang for å få behandling for vrangforestillinger. Samme med andre psykiske sykdommer, det burde være tvangsbehandling.

Folk som ikke vaksinerer ungene sine av ymse grunner burde miste omsorgen.

Det burde vært tvangssterilisering for de som ikke evner å ta vare på barn som til tross for det får de. Psykisksyke, trygdemisbrukere osv.

Det burde også være tvangsintegrering om vi skal fortsette å ta i mot så mange flyktninger. De som bryter loven burde hives ut pronto.

Anonymous poster hash: 4362d...ef1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...