Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som heier på utenlandske fotballag de har null geografisk tilhørighet til. Idioter.

Strøk noen unødvendige ord der. ;)

Anonymous poster hash: e7177...762

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mange,men her er noen

Tre barn med ulike fedre før 30.år.

Folk som deler alt på Facebook.

Og som må ha selfies ofte.

Friske folk som har bodd i kommunal bolig i mange år.

Folk som ikke lever, som de preker.

Folk som omtaler folk over 40 som gamle eller eldre.

Gjerrige folk

Folk som ikke kan møtes uten at det er alkohol i bildet

Folk som tror alltid de har det verst.

Steve folk

Feite folk som sier det er genene, og som kommer med handlekurven full av søppellmat.

Folk som ikke leser aviser,bøker. Generelt ikke følger ned i politikk, samfunn,økonomi.

Folk som må delta i luxusfellen

Folk som lever av ferdigmat. Poser, bokser, alt som er ferdig

Folk som har fordommer mot det jeg har fordommer mot

Anonymous poster hash: 059a6...d1d

 

Folk som prøver å forkorte ord/setninger med å skrive "x" istedet for "ks", "m" istedet for "med", "å" istedet for "og", osv. Forkortinger som faktisk ikke eksisterer i den norske ordboka.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-folk som går med Parajumpersjakker og / eller dyre vesker med logoen synlig. Det er så krampeaktig. Jeg tenker automatisk at de har dårlig selvtillit og lite å fare med

 

-folk som ikke klarer å se en sak fra to sider, som er sneversynte og ikke bryr seg om aktuelle saker i samfunnet

 

-folk som markedsfører seg via Instagram og Facebook o.l. , som bytter til nye plettfrie profilbilder stadig vekk og hvor alle statusoppdateringer handler om å vise deres kule hipsterliv

 

-folk som kler barna sine i Ralph Lauren o.l. Igjen dårlig selvtillit

 

-folk som stemmer frp

 

-folk som poster treningsbilder på sosiale medier. Spar meg

 

-folk med slappe håndtrykk

 

-folk som har sterke, etter min mening, avvikende meninger om ting de åpenbart ikke har kunnskap om

 

-folk som jeg oppfatter som dumme. det er dessverre en del.

 

-folk som tror på alternativ behandling

 

-kiropraktorer

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 6531e...66c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre mange fordommer, og de blir som oftest bekreftet om jeg gidder å snakke med 

 

- folk som stemmer FRP 

- rånere 

- alenemødre under 20 

- folk som digger techno 

 

Ser nå at alle disse over sannsynligvis stemmer FRP, så kunne gjerne bare skrevet det første punktet! 

 

Ellers sliter jeg med å akseptere folk som er veldig overvektige og lar barna sine bli det samme, folk som går med dyre merkeklær med synlige logoer og folk som åpenlyst sløser med penger og driter i miljøet. 



Anonymous poster hash: 9f223...e0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har flere :

- Folk som deler andre menneskers feil på facebook : de er noen selvforherligende vesener som egentlig ikke er opptatt av dyrs eller barns ve og vel, kun ute etter å vise verden hvor flinke/snille/gode/korrekte/perfekte de er ved å dele noe på facebook.

- Folk som setter "hemmelige" hjerter og BH - størrelser i statusen sin for å støtte brystkreftsaken: samme som over, dette gjøres kun for å vise hvor omtenksomme de er Sett heller inn penger til kreftforeningen, mener jeg.

- Folk som stemmer FRP: De er lavt utdannede og skjønner ikke selv hva de faktisk stemmer på. Nei til innvandring ser de, også blokkeres resten antakeligvis ;) 

- Muslimer: Forbinder det med kvinneundertrykkelse og ja; terror! 

- Voksne damer som har passert 40 og legger ut trutemunn/puppebilder på sosiale medier. Blir så flau på deres vegne! 

- Folk som ukritisk "selger trusene" sine for å støtte en innsamlingsaksjon på facebook til alternativ behandling for dødelig sykdom som det overhodet ikke finnes støtte i forskning: Her er igjen selvforherligelsen et vesentlig punkt. Det er om å gjøre å vise hvor fantastisk gode man er. Kritiske artikler blir raskt avfeid med: "Vi bryr oss ikke om de dumme avisene - du skal bli frisk, har solgt kjøleskapet mitt for din skyld <3". Så istedet for å faktisk hjelpe den alvorlig syke, hjelper de istedet en kvakksalver med å bli rik..

 - Voksne damer som skryter på Facebook over sin nye Michale Kors - veske; "Fordi jeg fortjener det <3". Burde ha blitt voksen forlengst og lagt av seg dette bekreftelsesbehovet. 

 

 

Og mye mye mer  :sjokkert:

 

Ser nå at jeg er et forferdelig dårlig menneske, så kanskje jeg bør poste en eller annen "støtt blomstenes rett til liv - sak?" Sånn bare for å føle meg bedre som menneske  :(



Anonymous poster hash: f1cd2...cba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter iblant med folk som er i overkant tolerante - spesielt om de er det på samfunnets/andres vegne. Nei, vi må ikke ALLE synes at ALT er greit og at ALLE mennesker burde få bo i NORGE (for eksempel). Det må være lov å tenke, mene og argumentere for det motsatte uten å bli stemplet som rasist, trangsynt e.l. 

 

Det handler jo faktisk bare om at vi ikke er enige. Så lenge de ubertolerante kan respektere mitt syn så lar jeg dem synes hva de vil uten problemer. De som må rakke ned på/finne på grunner til at noen er uenige med dem - DE sliter jeg voldsomt med.

 

Når det er sagt så sier jeg ikke dette høyt hverken til folk jeg tror er enige eller ellers, men jeg hater islam. Verre religion skal man lete lenge etter, jødedommen er hakket unna, men islam er altså så skremmende at jeg ikke skjønner at folk generelt ikke er mer bekymra. Når man skjønner at sharialov ikke er noe "noen" muslimer vil ha, men et MÅL for islam i seg selv, da bør man begynne å tenke litt på om dette er noe vi vil ha i vårt frie, fine land.

 



Anonymous poster hash: 67510...be2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har fordommer mot meg? Jeg er en av de som er hardt rammet. Du kan ikke se det på meg,jeg går ikke rundt og forteller om det heller. Og grunnen er nettopp deg.

Jeg har vært til spesialist, jeg har vært innlagt osv. Til tider sterke medisiner. Jeg er i jobb. En ting kan jeg si...det er en facebook gruppe for de med FM. Der hyler det om uføretrygd. Fra de er 21 år og oppover. Ingen forskning viser at de blir bedre av et passivt liv. Tvert i mot. Har de stillesittende jobb bør de bytte til mer fysisk jobb.

At jeg står i jobben til 67...neppe.

Anonymous poster hash: 059a6...d1d

Kan du gi meg et eksempel på en fysisk jobb dom fungerer bra? Jeg har FM og den forrige jobben ble for fysisk anstrengende for meg. Jeg trenger rett og slett litt inspirasjon 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot religioner. Dessverre har jeg også fordommer mot mange innvandrere, men viser det ikke.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som går med hijab i vesten vet ikke hvor bra de har det. Særlig de som går på universitetet. 



Anonymous poster hash: 7a33e...cb4
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fordom mot folk som blindt tror på statens ernæringsråd. Jeg antar også at de stemmer FRP siden de tydeligvis har en begrenset evne til å ta til seg og prosessere informasjon.



Anonymous poster hash: e7177...762
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at vi kun burde tatt i mot muslimske kvinner og barn her i Norge, så de endelig hadde fått kjent på friheten. Selv om det sikkert finnes flere oppegående gode muslimske menn her i verden, burde vi ikke ta sjansen på å ta imot noen.

Jeg mener de største rasistene i verden er de som er mørkhudet. Vi får nemlig ennå ikke si at vi er stolt av vår hudfarge/rase uten å bli kalt rasist, men det er ingen som skriker rasist til en som kaller seg for en stolt svart mann/kvinne.

Anonymous poster hash: 3568b...56e

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at de som stemmer arbeiderpartiet er en gjeng hipstere som stinker svette og som kommer fra ikke så gode kår.

Anonymous poster hash: 96ee8...69c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Folk som går med hijab i vesten vet ikke hvor bra de har det. Særlig de som går på universitetet. 

Anonymous poster hash: 7a33e...cb4

 

 

Folk som går med hijab vet heller ikke hvor dumme de er. Da hadde de ikke gått med hijab.

Anonymous poster hash: ec2b8...e85

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som kopierer og deler masse drit på face.

Eks: nordmann må jobbe i 40 år for å få minstepensjon. Utlendinger 0 år.

Sosialhjelp til utl 25000 pr mnd,nordmenn 13500.

Jeg ser på sånne folk som lite opplyste og evneveike.Sletter de tvert på FB.

Det går an å lese seg opp,før man kopierer og deler.

Samme gjengen deler. trykk og lik,og vinn eks...hytte...utemøbler,matvarer osv.

Anonymous poster hash: 059a6...d1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlackMascara

Har fordommer mot:

- Nordmenn som tror de har den beste kulturen

- Jenter som fester uhemmet og erklærer seg voldtatt når de egentlig ikke husker om de sa ja eller nei under samleie (klarer ikke syntes så synd på de)

- Folk som stemmer FRP  

- Folk som alltid sier ¨jeg er ikke rasist, men.....¨ 

- Inntrykk av at nordmenn ofte er gjerrige som F! 

- Folk som ikke kjenner en eneste utlending/innvandrer/førstegenerasjons bla bla, men skjærer alle under en kam

 

Sånn da har jeg sagt det. Jeg sier det ikke høyt og man kan aldri merke det på meg at jeg kan være sååå negativ, men jobber med mine fordommer. 

 

Elsker denne tråden!! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlackMascara

 

Folk som går med hijab vet heller ikke hvor dumme de er. Da hadde de ikke gått med hijab.

Anonymous poster hash: ec2b8...e85

 

 

Skal la deg hate.. kan hate sånne som deg også noen ganger. Denne tråden er for å lufte seg. Hei fra en svarting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal la deg hate.. kan hate sånne som deg også noen ganger. Denne tråden er for å lufte seg. Hei fra en svarting :)

 

Jeg hater ikke. Men forstår ikke hvordan et opplyst menneske kan la seg selv gå med et plagg foran ansiktet pga et eventyr.

Anonymous poster hash: ec2b8...e85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...