Gjest Blomsterert Skrevet 31. august 2015 #221 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg mener at folk som bryter fartsgrensene burde blitt fratatt førerkortet umiddelbart. Har en mening om at det er de samme menneskene som ikke har respekt for lover eller regler ellers i samfunnet heller. Familiefedre- og mødre som kjører fort har jeg minst respekt for. Fatter ikke at folk med barn er villige til å risikere sine egne, barnas og andres liv for å komme litt fortere fram dit de skal. Når jeg ser barn i baksete på biler som durer forbi meg langt over fartsgrensen har jeg lyst til å ringe barnevernet der og da. Mener også at menn er bedre sjefer enn kvinner. Siden jeg er kvinne og arbeidsgiver selv, er dette noe jeg holder klokelig inni meg. Er skikkelig motstander av "glad-kristne" som har det så utrolig gøy uten alkohol og stadig må poengtere dette. Tenker alltid på hvor mye gøyere de kunne hatt det med alkohol. Folk som går med KRIK genser/t-skjorte er verst, det fikser jeg bare ikke. Har skikkelig fordommer mot folk som leser kiosklitteratur som isfolket og andre evigvarende serier. Tenker at de ikke er helt smarte siden det finnes så utrolig mye bra litteratur de i stedet kunne brukt tid på. Folk som begrunner dette med at de må "lese noe lett på stranda" er de verste. Man trenger ikke kjøpe dårlig kiosklitteratur for å lese lettleste bøker altså. Kan videre ikke utstå folk som ikke bruker stemmeretten sin ved valg. Ekstra galt er det dersom de begrunner det med at de ikke er interessert i politikk. Tenker at disse menneskene virkelig ikke forstår hva politikk er og blir oppriktig provosert når samme personene klager over barnas lekser, dårlig kollektivtilbud, utbygging i nærmiljøet ol.Anonymous poster hash: 639c0...af6 Nå fikk jeg fort fordommer mot deg og likesinnede: -) Du er også aggressiv.Dette er ikke annet enn et sinne mot ditt eget liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 31. august 2015 #222 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg mener at sex ikke bare er et utrykk for kjærlighet men har en egenverdi som jeg liker å utforske. Mitt syn på sex holder jeg for meg selv, og hver gang sex diskuteres så holder jeg kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. august 2015 #223 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg har en helt syk fordom. Jeg har fordommer mot folk som ikke fordømmer tenåringsmødre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #224 Del Skrevet 1. mars 2017 Folk som på død og liv SKAL ha langt går selvom det er slitt og ødelagt. Folk med hår ned til rumpa. Ser ut som de har glemt å klippe seg i årevis. Og hvis noen kommenterer at de har langt hår, svarer de "takk!", som om kommentaren automatisk var et kompliment. Vegetarianere som forventer at hele verden skal tilrettelegge og respektere deres kosthold, men som bruker masse energi på å rakke ned på folk som spiser kjøtt. Inviterer jeg vegetarianere på middag lager jeg alltid et alternativ til dem, men har et familiemedlem som likevel skal sitte og sutre og uffe seg over det vi spiser. "Daakaar sauen :(" osv. Samme personen nektet også et helt selskap og spise et potetgull som var kjøpt inn (det inneholdt noe som ikke var vegetar), siden det var "urettferdig". Ingenting i mot vegetarianere som oppfører seg ordentlig. Veganere. Alle veganere jeg har møtt mener det er dette kostholdet er det eneste naturlige for mennesker, men ingen kan svare på hvordan man skulle fått B12 på naturlig vis. Folk som tåler gluten helt bra, men likevel har kuttet det ut fordi "glutenfritt er sunt" Anonymkode: e859e...9f9 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #225 Del Skrevet 1. mars 2017 Denne holder jeg virkelig for meg selv, men jeg HATER muslimer. Jepp, alle sammen, selv om jeg vet logisk sett at mange er gode mennesker med mye vett i skallen..... Anonymkode: 1f752...fd2 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 Populært innlegg #226 Del Skrevet 1. mars 2017 Kom på flere: Folk som sidestiller psykisk sykdom med kreft og andre alvorlige sykdommer Voksne som ikke liker en haug med matvarer. Folk som aldri forlater sine "all inclusive"-hotell på ferie, lever på vestlig mat og opplever aldri noe av landene de besøke Unge mødre som kallet ungene sine Theo Amandus, Liam Nathaniel, Emilian Amadeus ol. Folk som legger ut en haug med selfies, rumpa si og andre intetsigende greier, og ikke noe annet på insta folk som ikke klarer å la det gå en dag uten at de oppdaterer sosiale medier bloggere Anonymkode: e859e...9f9 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 1. mars 2017 #227 Del Skrevet 1. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vegetarianere som forventer at hele verden skal tilrettelegge og respektere deres kosthold, men som bruker masse energi på å rakke ned på folk som spiser kjøtt. Inviterer jeg vegetarianere på middag lager jeg alltid et alternativ til dem, men har et familiemedlem som likevel skal sitte og sutre og uffe seg over det vi spiser. "Daakaar sauen :(" osv. Samme personen nektet også et helt selskap og spise et potetgull som var kjøpt inn (det inneholdt noe som ikke var vegetar), siden det var "urettferdig". Ingenting i mot vegetarianere som oppfører seg ordentlig. Anonymkode: e859e...9f9 Hæ, gjorde hun virkelig det? Urettferdig fordi hun ikke kunne spise potetgull, eller fordi det inneholdt noe som stammet fra et stakkars dyr som ikke fikk være med på festen fordi det var dødt? Dette minner meg om en episode fra Solsidan, der kona til Ove prøver å påvirke Alex til å droppe kaken datteren hans ønsker seg og heller servere glutenfrie boller til alle fordi hennes datter får luft i magen av kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #228 Del Skrevet 1. mars 2017 3 minutter siden, antbug skrev: Hæ, gjorde hun virkelig det? Urettferdig fordi hun ikke kunne spise potetgull, eller fordi det inneholdt noe som stammet fra et stakkars dyr som ikke fikk være med på festen fordi det var dødt? Dette minner meg om en episode fra Solsidan, der kona til Ove prøver å påvirke Alex til å droppe kaken datteren hans ønsker seg og heller servere glutenfrie boller til alle fordi hennes datter får luft i magen av kake. Urettferdig fordi hun også ville spise potetgull, og at hun likte den varianten så godt før hun ble vegetarianer.. men hun er veldig merkelig, og ikke lett å forstå seg på. Jeg var på diett da, og spiste ikke potetgull uansett, så gadd ikke krangle. Anonymkode: e859e...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #229 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg liker ikke damer som jobber deltid!! Skjønner at det er bare fordi jeg er misunnelig og vil også ha fri men likevel, misliker de sterkt.... Anonymkode: 1f752...fd2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 1. mars 2017 #230 Del Skrevet 1. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Urettferdig fordi hun også ville spise potetgull, og at hun likte den varianten så godt før hun ble vegetarianer.. men hun er veldig merkelig, og ikke lett å forstå seg på. Jeg var på diett da, og spiste ikke potetgull uansett, så gadd ikke krangle. Anonymkode: e859e...9f9 Hun høres ganske merkelig ut, ja. Jeg tror ikke jeg hadde greid å holde munn hvis noen eldre enn 3 år tok den der i et selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #231 Del Skrevet 1. mars 2017 Trygdesnyltere. Kvinner som sliter med å få barn, som surver bare ordet barn blir bragt på banen, og spesielt ordet abort. De er så altoppslukende I sin egen ulykke at de mener alle skal ta på dem med silkehansker. Folk med småbarn som må skylde alt på at de har dårlig tid, ikke får gjort noe forde de har barn. At de ofrer altfor barna. Folk som bruker mye tid I private telefoner på jobb. Og som har store barn (ungdomsskole alder) som må hjem og dulle med ungene bare de har litt forkjølelse. Og gjerne drar fra jobb I arbeidstiden og lar de andre jobbe dobbelt så hardt. Ungdom klarer seg fint I et par timer uten mamma. Barn med dårlig oppdragelse og deres foreldre. Anonymkode: e812d...f20 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #232 Del Skrevet 1. mars 2017 1 time siden, antbug skrev: Hun høres ganske merkelig ut, ja. Jeg tror ikke jeg hadde greid å holde munn hvis noen eldre enn 3 år tok den der i et selskap. Jeg pleier alltid å si i fra hvis jeg er uenig i noe, men hun her er så gjennomført fæl når hun krangler. Bruker masse hersketeknikker og er så ekkel at jeg heller unngår henne og lar henne holde på. Hun er den eneste jeg ikke motsier av alle jeg kjenner hvis jeg er uenig Anonymkode: e859e...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #233 Del Skrevet 1. mars 2017 Mener at mange bare må "skjerpe seg". Det er din skyld at du er tykk. Det er din skyld at du røyker. Det er din skyld at du aldri har tid (selg TVen!). Det er din skyld at du alltid utsetter, og at oppgaver må løses under stress, eller ferieturen koster dobbelt så mye, eller regningen går til inkasso. Det er din skyld at du glemmer ting. Det er din skyld at du ikke får bedre karakterer. Det er din skyld at du ikke får jobb. I mitt hode er det veldig enkelt. Hvis man tar seg sammen får man til alt. Selvfølgelig er det noen unntak, som nedsatt funksjonsevne, stoffskifteproblemer (påviste som ikke kan behandles), alzheimers etc. Men folk flest som syter, klager og ikke lever det livet de burde, har kun seg selv å takke. Anonymkode: 9ff85...c06 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #234 Del Skrevet 1. mars 2017 Menn og kvinner er faktisk forskjellige. Anonymkode: 03451...4df 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 Populært innlegg #235 Del Skrevet 1. mars 2017 Det finnes bare to kjønn. Anonymkode: b92bc...11f 72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #236 Del Skrevet 1. mars 2017 Muslimer. Ja, det finnes gode muslimer, men likevel. Jeg synes det er opprørende at alt av hunkjønn skal være gjemt i som regel vide og svarte klær fra topp til tå, mens mannfolka går i shorts og t-skjorte rett ved siden av dem, og jenter/kvinner er underlagt strenge regler, mens menn kan gjøre hva de vil Den ekstreme mødremafiaen; de som mener man skal ofre så mye av seg selv at man til slutt opphører å eksistere. At man ikke kan ønske en 20 minutters dusj, fem minutter skal holde!. Og ammepresset... Nordmenn som både skriftlig og muntlig ikke anerkjenner at vi har hunkjønn i språket vårt. "Bikkjen" - jeg grøsser Anna Rasmussen De som holder AR og andre rosa- og mammabloggere i live Jeg har fordommer mot de som har fordommer mot dem som spiller data/konsoll Katolikker Anonymkode: df306...21c 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #237 Del Skrevet 1. mars 2017 Småbarnsmødre som jobber deltid, tar sykebarn-dagene først og klager over at de ikke får muligheter på jobb. De undergraver likestillingsarbeidet og ser ikke hva slags byrde de legger på medarbeidere og arbeidsplass. I tillegg gjør de seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke tenke på pensjonssparing og skyver unna mannen fordi "det går så mye fortere når jeg gjør det selv"-tankegang. Grøss og gru. Anonymkode: f046b...007 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #238 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg synes ikke det minste synn på "vanskelig stilte" unge kvinner uten utdannelse og jobb som blir gravide (ved et uhell). Jeg synes det er nokk gravide i verden. I tillegg blir liksom en gravid kvinne så mye mer verdt enn andre. For meg er hun irriterende, men jeg liggee unna. Anonymkode: 8786f...b24 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mars 2017 #239 Del Skrevet 1. mars 2017 Er ganske rett frem, men ser an personen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 1. mars 2017 #240 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne holder jeg virkelig for meg selv, men jeg HATER muslimer. Jepp, alle sammen, selv om jeg vet logisk sett at mange er gode mennesker med mye vett i skallen..... Anonymkode: 1f752...fd2 Har et spørsmål til deg; Hater du da automatisk alle innvandrere som har svart hår og brun hud? Og har du noe imot folk fra Bosnia? Spør fordi mange mørkhuda med svart hår ikke er muslimer, men mange antar det. Også er stor del av befolkningen i Bosnia muslimer.. En mening/fordom jeg har; Unge mødre. Kan ikke fatte hvorfor noen vil få barn før de har fylt 21år. En jente jeg var bestevenn med på barneskolen er blitt gravid, og jeg syns synd på henne. Mens jeg og alle på vår alder skal videre med høyere studier, reising, fest, utforsking - Rett og slett ha det gøy, skal hun sitte hjemme på ræva uten annen utdanning enn fullført ungdomsskole. Jævlig tragisk. Kan ikke fatte hvorfor noen velger å ødelegge livet sitt på den måten. Klart er egen familie fantastisk, det ønsker jo jeg også, men ærlig talt hvor naiv kan man være? Endret 1. mars 2017 av Spiteful 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå