Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Har fordommer mot mennene som sjekker opp damer på KG og kvinnene som blir interessert i KG-menn.

Og hva er de fordommene?

Anonymkode: 7b4ec...dd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke annet enn å tenke at jenter/damer som sminker øyenvippene sine slik at de ser ut som hårete edderkoppbein må være mindre begavet evt. mangle speil hjemme.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Evilposelos skrev:

Hva med de som er født med både kvinnelig og mannlig kjønnsorgan da? 

De er som regel et kjønn etter det blir hormontestet. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er de fordommene?

Anonymkode: 7b4ec...dd0

Negative. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fordommer mot dem som mener gravide/babyer er mer verdt enn alle andre.

"Vi har valget mellom å redde fem forskere som sitter på kuren til hjernekreft og en baby. Vi må redde babyen"

Jeg vet at dette er upopulært

Anonymkode: df306...21c

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Leo skrev:

Jeg klarer ikke annet enn å tenke at jenter/damer som sminker øyenvippene sine slik at de ser ut som hårete edderkoppbein må være mindre begavet evt. mangle speil hjemme.

Er du jente eller gutt? Det å ta på mascara perfekt er driiitvanskelig! Blir ofte edderkoppbein her i gården :bond:

Anonymkode: f828f...42d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også fordommer mot dem som mener gravide/babyer er mer verdt enn alle andre.

"Vi har valget mellom å redde fem forskere som sitter på kuren til hjernekreft og en baby. Vi må redde babyen"

Jeg vet at dette er upopulært

Anonymkode: df306...21c

Veldig enig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også fordommer mot dem som mener gravide/babyer er mer verdt enn alle andre.

"Vi har valget mellom å redde fem forskere som sitter på kuren til hjernekreft og en baby. Vi må redde babyen"

Jeg vet at dette er upopulært

Anonymkode: df306...21c

Faktisk enig med deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svarte for en stund siden. Mitt innlegg ble slettet. gjaldt barnløse sitt forhold til mine barn.

Anonymkode: 93a48...187

Vet ikke hva slags forhold barnløse har til dine barn men er det sånn at de er misunnelig/sjalu på deg så er det fullt forståelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som henter matoppskrifter fra randoms på internett. Om man først er på internett og har tilgang til både klassiske oppskrifter, oppskrifter fra anerkjente kokker og oppskrifter med ekstremt mange positive tilbakemeldinger. Hvorfor velger man da f.eks å spørre etter en oppskrift fra en totalt ukjent person på et nettforum eller fra en facebookgruppe? 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også fordommer mot dem som mener gravide/babyer er mer verdt enn alle andre.

"Vi har valget mellom å redde fem forskere som sitter på kuren til hjernekreft og en baby. Vi må redde babyen"

Jeg vet at dette er upopulært

Anonymkode: df306...21c

Ja, det er så irriterende at hver bidige gang vi må velge mellom en baby og fem forskere, så skal disse bedreviterne på død og liv drepe forskerne. God dag mann økseskaft i nisselandet Norge, ass.

Anonymkode: 07b83...79e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man bruker så himla mye penger og ressurser på folk som aldri blir frisk fra psykisk sykdom. Har nettopp sett "Stemmene i hodet" og det er jo veldig tydelig at i alle fall ei der neppe blir frisk noen gang. Så de bor år etter år på behandlingshjem, uten at de egentlig blir noe friskere. Hva er poenget da?

Anonymkode: 5b9aa...303

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man bruker så himla mye penger og ressurser på folk som aldri blir frisk fra psykisk sykdom. Har nettopp sett "Stemmene i hodet" og det er jo veldig tydelig at i alle fall ei der neppe blir frisk noen gang. Så de bor år etter år på behandlingshjem, uten at de egentlig blir noe friskere. Hva er poenget da?

Anonymkode: 5b9aa...303

Men det er jo mange ting folk ikke blir frisk av? En lar jo ikke være å forsøke behandle de som har kreft med dårlig prognose liksom? 

Anonymkode: 1408b...82c

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo mange ting folk ikke blir frisk av? En lar jo ikke være å forsøke behandle de som har kreft med dårlig prognose liksom? 

Anonymkode: 1408b...82c

Men de med kreft e.l vil jo bli frisk. I dette programmet var de så syyyke, virket ikke som om de egentlig vil bli frisk. Hele tilværelsen deres dreier seg jo kun om at de er psyk.

Anonymkode: 5b9aa...303

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du jente eller gutt? Det å ta på mascara perfekt er driiitvanskelig! Blir ofte edderkoppbein her i gården :bond:

Anonymkode: f828f...42d

Jeg er kanskje ikke akkurat jente lenger, men jeg tilhører i hvert fall det kjønnet som vanligvis bruker mascara ;) Og det kan godt være at det er vanskelig å legge mascara perfekt, men det burde ikke være umulig å a) la være å prøve å legge aftenmake-up på helt vanlige hverdager, b) ikke prøve å kompensere med enda et lag hvis de fire første ble feil og c) ta en kikk i speilet og forsikre seg om at øyenvippene ikke har den minste likhet med beina på en velvoksen tarantella før man forlater heimen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del meninger som jeg ikke er redd for å si høyt, men som jeg vet det er mange som er uenig med meg i. Jeg synes for eksempel at pedofile har like mye rett på et fullverdig liv som alle andre, at det er en legning, at det er noe man må være mere åpen om i samfunnet, at det må bli lettere for pedofile å skaffe seg hjelp for å få orden på tankene sine og at behandling er et bedre alternativ en straff for overgripere.

Jeg synes også at vi må få med befolkningsveksten i verden ved å få færre barn. Befolkningsveksten er den største faren for miljøet vårt, og det irriterer meg helt sinnsykt hver gang jeg ser disse veganerene som mener de redder verden ved å ikke spise kjøtt, men så har de 5 barn.

Jeg synes også det snart er på tide at vi får øynene opp for at om ett par tiår, så kommer det ikke til å være nok jobber, fordi mye arbeid vil være mekanisert, så jeg synes det er på tide at vi får opp borgerlønnsordninger.

 

Og så til en fordom jeg ikke sier høyt, men jeg synes ofte mennesker som trekker langt til høyre i politikken mangler grunnleggende empati og medfølelse for andre mennesker, og ofte har psykopatiske tendenser.

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de med kreft e.l vil jo bli frisk. I dette programmet var de så syyyke, virket ikke som om de egentlig vil bli frisk. Hele tilværelsen deres dreier seg jo kun om at de er psyk.

Anonymkode: 5b9aa...303

Hvor skal de være da? Ute i samfunnet og gjør skade?

Anonymkode: e253a...fa1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎03‎.‎2017 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Nordmenn som både skriftlig og muntlig ikke anerkjenner at vi har hunkjønn i språket vårt. "Bikkjen" - jeg grøsser

Til orientering, jeg sier bikkjen ;) , ikke fordi jeg ikke anerkjenner at vi har hunkjønn i språket vårt, men fordi bikkja ikke er del av min dialekt, bikkja er for meg enten nynorsk eller østlandsk sleng.

Anonymkode: e7980...84f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de med kreft e.l vil jo bli frisk. I dette programmet var de så syyyke, virket ikke som om de egentlig vil bli frisk. Hele tilværelsen deres dreier seg jo kun om at de er psyk.

Anonymkode: 5b9aa...303

Tuller du nå? Det er da mange som ikke blir friske av kreft!  Forskjellen mellom en person som ikke blir frisk av kreft og en person som ikke blir frisk av psykisk sykdom er at den med kreft dør og slutter å være en "belastning" for samfunnet. Dessuten, hvis de med psykisk sykdom ikke får behandling kan de bli mye verre og gjøre gale ting (f.eks drepe). 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminister og raddiser gjør opprør bare for å gjøre opprør. De er ofte sinte bare for å være sinte. By:larm er grusomt. Anonymbruker: tenker du på de på by:larm? 

ja, det er en, og jeg har sikkert mange flere men så veldig mange andre har jeg ikke. :P 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...